تاریخ و ساعت مسابقه بلژیک و فرانسه | دشان در فکر سوغات ۳ امتیازی از بلژیک جایگاه سست شمسایی در تیم ملی فوتسال مبلغ قرارداد پرسپولیس با کریم باقری مشخص شد جایزه هادی چوپان برای نایب‌قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۴ چقدر بود؟ + جزئیات اعلام زمان بازگشت کاکوتا توسط باشگاه استقلال یادی از مهدی عمیدی، کوهنورد مشهدی | خواب ابدی در آلپ هواداران به دنبال تمدید قرارداد کنعانی‌زادگان بداغی در مسیر مُهمدی فرجی: نفر اول جهان هستم! تمجید یزدانی از چوپان: تو گرگ پارسی هستی بازگشت گاریدو به پرسپولیس مگوایر، خروجی زمستانی منچستریونایتد درویش به دنبال نقدکردن پول از بانک تجارت پیشنهاد استقلال برای مانوئل خوزه؟ کاپیتان چلسی به حضور در بارسلونا فکر می‌کند هافبک پرسپولیس راهی قزوین شد + عکس لحظه اعلام قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ دست هادی چوپان از مقام نخست مسترالمپیا ۲۰۲۴ دور ماند ویدیو | فیگورهای هادی چوپان در فینال مسترالمپیا ۲۰۲۴ مدافعان ایران مامور انتقام از اکرم عفیف
سرخط خبرها

درویش به دنبال نقدکردن پول از بانک تجارت

  • کد خبر: ۲۹۴۱۴۷
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
درویش به دنبال نقدکردن پول از بانک تجارت
رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، جلسات زیادی را با نماینده بانک تجارت برگزار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته قبل بود که با پیگیری‌های رضا درویش مدیرعامل و همراهی پیمان حدادیان عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، بانک ملت مبلغ ۴۸ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرد.

در همین ارتباط، شنیدیم جلساتی نیز بین مدیرعامل پرسپولیس و نماینده بانک تجارت برگزار شده تا این بانک هم به عنوان یکی از کنسرسیوم‌های بانکی مالک باشگاه، مبلغی را به باشگاه پرسپولیس اختصاص دهد.

البته هنوز زمان و مبلغ دقیق این پرداختی مشخص نیست، اما شنیده می‌شود این کمک مالی قرار است به‌زودی پرداخت شود و به‌معنای دیگر، باید بانک تجارت را در صف پرداخت پول به باشگاه پرسپولیس قلمداد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->