تجهیز مجتمع اردوگاهی «خانه سبز» مشهد برای پذیرش افراد بی‌سرپناه (۴ آبان ۱۴۰۳) رفع سریع ۱۵ نقطه آب افتادگی جزئی در مشهد (۴ آبان ۱۴۰۳) اختصاص ۴۲ درصد اعتبارات به حاشیه شهر در دوره ششم شورای شهر مشهد آماده‌باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات خدمات‌شهری مشهد برای بارندگی‌های پیش‌رو (۳ آبان ۱۴۰۳)+ویدئو هشدار وقوع سیل در مشهد | سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: تمام نیرو‌ها و امکانات در آماده‌باش کامل هستند توجه ویژه مدیریت شهری مشهدمقدس به افزایش سرانه ورزشی برای شهروندان مشهدی‌ها از عزیمت به ییلاقات خودداری کنند (۳ آبان ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۶۴ فقره سرقت در غرب شهر مشهد (۳ آبان ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: همه خطوط متروی مشهد تا پایان سال به حرم امام‌رضا(ع) می‌رسند+ فیلم آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان موضوعی کودک و سلامت در مشهد + فیلم هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۳ آبان ۱۴۰۳) گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد استاندار خراسان رضوی: مسائل شهر مشهد را با کمک مدیریت شهری به سرانجام برسانیم هدف‌گذاری تأمین ۷۵ درصدی آب فضای سبز مشهد از پساب تا سه سال آینده رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات ما در کمیسیون، تحولی تاریخی در ورزش شهر مشهد رقم زده است ناصحی: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را تا پایان دوره به اتمام می‌رسانیم مشهدِ فرهنگی و تکلیف‌محوری شورای ششم رونق اقتصاد مشهد با ماندگاری بیشتر زائران رئیس اتاق مشترک افغانستان و ایران: امیدوار هستیم ایران بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران افغانستانی فراهم کند + فیلم
سرخط خبرها

شهردار منطقه ۱۰ مشهد مقدس: پروژه معراج شهدا ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر: ۲۹۵۷۷۲
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
شهردار منطقه ۱۰ مشهد مقدس: پروژه معراج شهدا ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
شهردار منطقه ۱۰ مشهد مقدس گفت: پروژه معراج شهدا ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مبلغ کل قرارداد ۲۹.۵ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وحید برجسته‌نژاد امروز، ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، در اولین جلسه مشترک کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد مقدس، اظهار کرد: پروژه معراج شهدا در میدان معراج است که موقعیت مقدسی دارد. چندین هزار شهید در این نقطه شناسایی و تشییع شدند.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از بهترین و ماندگارترین پروژه‌های فرهنگی این دوره است، عنوان کرد: بعد از تحویل زمین که واقعاً مشکل داشت، پروژه کار خود را شروع کرد و پیمانکار خوبی دارد. قرار این بود چهار میلیارد پیش‌پرداخت بدهیم که مقداری بحث نقدینگی لازم دارد.

برجسته‌نژاد بیان کرد: گودبرداری را انجام دادیم، مقاوم‌سازی دیوار‌ها نیز اجرا شده و مشکلی به لحاظ اجرایی نداریم، زیرا مطالعات طرح در مدت دو سال انجام شده و جزو بهترین طرح‌های نمادی کشور است. بنا است کنگره سرداران شهید در پایان سال در این نقطه انجام شود.

شهردار منطقه ۱۰ مشهد با اشاره به اینکه در این پروژه دو مشکل اجرایی داریم، تصریح کرد: اولین موضوع این است که پل عابر پیاده‌ای در میدان داریم که در حوزه سرزمینی منطقه دو وارد شده و نمی‌توانیم قانوناً در منطقه دیگری هزینه کنیم. این پل مکمل پروژه است.

وی ادامه داد: موضوع دوم نگهداری سوله قدیمی بوده که نیازمند مقاوم‌سازی است. اگر بخواهیم این سوله را حفظ کنیم باید برای مقاوم‌سازی حدود دو میلیارد تومان هزینه شود. تا انتهای سال، پروژه را تکمیل می‌کنیم. پروژه ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مبلغ کل قرارداد ۲۹.۵ میلیارد تومان بوده است. اگر پول تزریق شود، پروژه معراج شهدا تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->