تجهیز مجتمع اردوگاهی «خانه سبز» مشهد برای پذیرش افراد بی‌سرپناه (۴ آبان ۱۴۰۳) رفع سریع ۱۵ نقطه آب افتادگی جزئی در مشهد (۴ آبان ۱۴۰۳) اختصاص ۴۲ درصد اعتبارات به حاشیه شهر در دوره ششم شورای شهر مشهد آماده‌باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات خدمات‌شهری مشهد برای بارندگی‌های پیش‌رو (۳ آبان ۱۴۰۳)+ویدئو هشدار وقوع سیل در مشهد | سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: تمام نیرو‌ها و امکانات در آماده‌باش کامل هستند توجه ویژه مدیریت شهری مشهدمقدس به افزایش سرانه ورزشی برای شهروندان مشهدی‌ها از عزیمت به ییلاقات خودداری کنند (۳ آبان ۱۴۰۳) دستگیری متهم به ۶۴ فقره سرقت در غرب شهر مشهد (۳ آبان ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: همه خطوط متروی مشهد تا پایان سال به حرم امام‌رضا(ع) می‌رسند+ فیلم آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان موضوعی کودک و سلامت در مشهد + فیلم هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۳ آبان ۱۴۰۳) گلایه شهروندان به عرض کم معبر «کرامت» در منطقه ۵ مشهد استاندار خراسان رضوی: مسائل شهر مشهد را با کمک مدیریت شهری به سرانجام برسانیم هدف‌گذاری تأمین ۷۵ درصدی آب فضای سبز مشهد از پساب تا سه سال آینده رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات ما در کمیسیون، تحولی تاریخی در ورزش شهر مشهد رقم زده است ناصحی: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را تا پایان دوره به اتمام می‌رسانیم مشهدِ فرهنگی و تکلیف‌محوری شورای ششم رونق اقتصاد مشهد با ماندگاری بیشتر زائران رئیس اتاق مشترک افغانستان و ایران: امیدوار هستیم ایران بستر خوبی برای سرمایه‌گذاران افغانستانی فراهم کند + فیلم
سرخط خبرها

معاون فرهنگی شهردار مشهد: تا انتهای سال کنگره ۱۸ هزار شهید در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۵۷۵۲
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
معاون فرهنگی شهردار مشهد: تا انتهای سال کنگره ۱۸ هزار شهید در مشهد برگزار می‌شود
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تا انتهای سال کنگره ۱۸ هزار شهید را داریم که امسال در مشهد برگزار می‌شود که تلاش داریم این کنگره به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جاوید کیانی امروز، ۳۰ مهرماه، در اولین جلسه مشترک کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد مقدس، اظهار کرد: دغدغه اول شورای شهری که الان حضور دارد، ایثار و شهادت است.

وی بیان کرد: هرگونه یادواره در سطح شهر که مخصوص شهدا برگزار می‌شود یا ما برگزار می‌کنیم و یا مشارکت داریم. آخرین مورد یادواره شهدای وحدت بود.

کیانی با بیان اینکه امسال اتفاق ویژه‌ای را در هفته دفاع مقدس در سطح شهر رقم زدیم، عنوان کرد: اغلب رزمندگان و ایثارگران به شهرداری مشهد در مناطق مختلف پیام‌های محبت‌آمیزی برای این اقدام دادند. هشت میدان اصلی شهر به نام شهدا مزین شد، ۳۰۰ اکران شهری داشتیم و هر شب رویداد‌هایی برگزار می‌شد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تا انتهای سال کنگره ۱۸ هزار شهید را داریم که امسال در مشهد برگزار می‌شود. با سپاه جلساتی را در خصوص این کنگره برگزار کردیم. این کنگره بسیار بااهمیت است، مقام معظم رهبری در این کنگره پیام می‌دهند. تلاش داریم این کنگره به بهترین شکل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: یک اتفاق ویژه در این دوره رخ داد. ۸۰۰ متر نقاشی دیواری از حماسه تا حماسه را تکمیل کردیم که ۶ ماه طول کشید. این اقدام اتفاق فاخری برای این دوره مدیریت شهری بود. پلاک‌های افتخاری در سطح شهر انجام شد و ریزموضوعاتی را پیگیری کردیم.

کیانی افزود: تمایل داریم با دستور شهردار در عرصه فیلم نیز ورود پیدا کنیم و شهرداری مشهد امسال بتواند در جشنواره فیلم فجر با حمایت از یک فیلم در خصوص توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته باشد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که آقای کریمدادی، رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر داشتند، مورد تاکید شهردار هم بود و رسالت ما را سنگین می‌کرد، المان‌ها و یادمان‌های شهدای گمنام بود.

وی ادامه داد: با دستور مستقیم شهردار و تلاش‌های آقای کریمدادی از پنج یادمان، سه مورد را به مناطق ارسال کردیم که دو مورد از جمله گلزار شهدای گمنام بوستان ملت و بوستان ارم در حال برگزاری مناقصه بوده و اسناد یادمان شهدای گمنام بوستان اردیبهشت برای ویرایش برگشت خورده که در حال ویرایش هستیم.

کیانی اضافه کرد: اگر به پروژه معراج شهدا مقداری نقدینگی تزریق شود، امسال به بهره‌برداری می‌رسد. مطالعات یادمان شهدای بوستان خورشید تازه تکمیل شده است. مبادی ورودی شهر را به تمثال شهدای شاخص مشهد مزین کردیم. کل پروژه‌های یادمان ۶۸ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۳۰ میلیارد تومان متعلق به معراج شهدا است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->