پس از ادعای کی‌یف؛ شورای امنیت ادعای حضور سربازان کره‌شمالی در روسیه را بررسی می‌کند سلامی در پیامی به فرمانده کل ارتش: پیامد‌های تلخی در انتظار صهیونیست‌هاست دولت ژاپن در بلاتکلیفی؛ هیچ حزبی در انتخابات به اکثریت نرسید فرمانده کل ارتش: سروقامت ایستاده‌ایم سلامی در پیامی به فرمانده کل انتظامی: رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد فشار‌های جهانی بر رژیم صهیونیستی شهادت دو خبرنگار دیگر به دست صهیونیستها| افزایش شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۸۲ تن قدردانی استاندار خراسان رضوی از رشادت غیورمردان پدافند ارتش  حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را درهم کوبید (۶ آبان ۱۴۰۳) انتقال ۳۶ زندانی ایرانی از کویت به کشورمان هلاکت ۳۰ نظامی صهیونیست در غزه و لبنان تماس تلفنی وزیر خارجه انگلیس با همتایان ایرانی و صهیونیست ارائه مستندات جدید از جنایات رژیم صهیونیستی به دیوان بین‌المللی دادگستری حزب‌الله پهپاد رژیم صهیونیستی را وادار به ترک لبنان کرد آیا پیروزی ترامپ تهدیدکننده دموکراسی در آمریکا است؟ ۴ تروریست جیش الظلم در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند اذعان گالانت به عجز رژیم صهیونیستی: برای آزادی اسرا باید «امتیازات دردناکی» بدهیم تکلیف استاندار خراسان رضوی به تمام دستگاه‌های اجرایی عراقچی: از حمله رژیم صهیونیستی مطمئن بودیم پزشکیان: پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد هلاکت جمعی از تروریست‌های تفتان در عملیات مشترک سپاه و پلیس خانواده اسیران اسرائیلی سخنرانی نتانیاهو را قطع کردند
سرخط خبرها

ادعای شهادت دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تکذیب شد

  • کد خبر: ۲۹۵۸۰۷
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
ادعای شهادت دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تکذیب شد
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه ادعاهای مربوط به شهادت دبیرکل این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل السنداوی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه در گفتگو با بخش عربی شبکه راشاتودی (RT) اعلام کرد که زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش و هیچ عضوی از آن در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت نرسیده‌اند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه، یک خودرو را در محله المزه در شهر دمشق هدف قرار داد.

پس از این حمله برخی منابع رسانه‌ای و نیز کانال‌ها و صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی، مدعی ترور زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این حمله شدند.

عصر امروز رسانه‌های سوریه گزارش دادند که صدای چند انفجار در محله المزه شهر دمشق شنیده شده است.

خبرنگار اسپوتنیک در دمشق نیز اعلام کرد که در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به خودرویی در مقابل هتل «گولدن مزه» در محله المزه، یک نفر کشته شد.

وی گفت: اطلاعات نشان می‌دهد که فرد مورد هدف در حمله اسرائیل به دمشق به تازگی از مراسم سوگواری شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بیرون آمده است.

خبرنگار اسپوتنیک همچنین گفت: اطلاعات حاکی از آن است که تجاوز اسرائیل با موشک هدایت شونده توسط یک جنگنده از حریم هوایی لبنان انجام شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->