مراسم تشییع پیکر «شهید خموشی» از شهدای حادثه تروریستی تفتان در مشهدمقدس + عکس و فیلم شهادت یک شهروند غیرنظامی اسلامشهر در حمله رژیم صهیونیستی یک اذان در ۵ کاشی از نماز ملفوظ تا نماز مقبول رعایت ادب، نخستین قدم برای خوب نماز خواندن | فکر کن آمده‌ای میهمانی «مکتب نصرالله» جاودانه در تاریخ درباره شهید سیدهاشم صفی الدین | ستاره درخشان آسمان جهاد چه‌کسی می‌تواند آرزوی مرگ کند؟ چند راهکار برای مطالعه و انس با قرآن کریم | کتابی که زندگی را روشن می‌کند آمادگی آستان قدس برای میزبانی از برنامه‌های علمی و فرهنگی دانش ‌آموزی در حرم امام‌رضا(ع) ترویج سیره رضوی با هم‌افزایی آستان قدس رضوی و وزارت آموزش و پرورش جهان با ظهور به احسن‌الحال می‌رسد درباره پویش «ایران همدل» و حمایت مردم ایران از لبنان و فلسطین | ما ملت هم‌بستگی و همدلی هستیم یک تکه از بوی بهشت به سلامتی انگشتی که ماشه می‌کشد روی باطل تاریخ نقش‌و‌نگار مُهر‌هایی بر اسناد آستان قدس رضوی | ساخت شناسنامه‌هایی با سنگ‌های گران‌قیمت چگونه محبوب خدا شویم؟ همسایه‌داری، آنگونه که حضرت شمس الشموس (ع) گفته‌اند | همسایه خوب، گل خوشبوست
سرخط خبرها

پیکر شهیده معصومه کرباسی در حرم رضوی رضوی تشییع شد+فیلم

  • کد خبر: ۲۹۶۲۱۴
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
پیکر شهیده معصومه کرباسی در حرم رضوی رضوی تشییع شد+فیلم
پیکر مطهر بانوی شهید، معصومه کرباسی بانوی ایرانی مقیم لبنان که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، در حرم امام رضا علیه السلام در مشهد تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌هایی که مردم مظلوم لبنان و فلسطین آماج حملات رژیم غاصب صهیونیست هستند و روز به رو به شمار شهدا و مجروحان این جنایت‌های سبعانه افزوده می‌شود، خبر شهادت بانوی ایرانی از بیروت قهرمان رسید. شهید «معصومه کرباسی» که در بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها، به همراه همسر لبنانی خود به شهادت رسید تا اولین بانوی شهید ایرانی راه قدس باشد.

اما پس از شهادت این بانوی مقاومت، تقدیر بر آن شد تا برای آخرین بار، زائر امام مهربانی‌ها باشد و همین بود که مردم قدرشناس مشهد، امروز میزبان پیکر مطهر او بودند.

مراسم استقبال از پیکر این بانوی شهید، عصر امروز در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد و پس از آن، پیکر برای آخرین زیارت، راهی حرم مطهر رضوی شد.

مردم قدرشناس مشهد در حرم مطهر رضوی، این پیکر مطهر را بر فراز دستان خود گرفتند تا در جوار حرم مطهر رضوی، همراهی خود را با مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کنند و حضور خود را برای حرکت در مسیر مقاومت تا آرمان آزادی قدس شریف، ادامه دهند.

مراسم وداع با پیکر این بانوی شهید، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیزاده خطیب حرم مطهر رضوی در این مراسم از امتحانات الهی گفت و این که فوز شهادت، نصیب هر کس نمی‌شود. شهادت لیاقت می‌خواهد و این بانوی شهید هم لایق شهادت شد.

اما پهپاد رژیم غاصب قدس، روز شنبه ۲۸ مهرماه خودرو حامل او و همسرش را هدف قرار داد تا زندگی این بانوی مقاومت، با شهادت همراه شود و برگ زرین دیگری در افتخارات بانوان مقاوم ایرانی ثبت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->