ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور کلات-مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) ۳ کشته در پی تصادف در مسیر مشهد به سرخس اطلاعیه پلیس درباره بازسازی صحنه قتل الهه حسین نژاد ویدئو | آغاز ثبت‌نام آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های دولتی از هفته آینده جاده هراز یک طرفه شد (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی | تداوم هوای خنک در مشهد و بارش باران در سطح استان (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) ممنوعیت سگ‌گردانی با خودرو در تهران (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها در خراسان رضوی تا روز یکشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۴) تردد خودرو‌های سنگین در محور کلات-مشهد ممنوع شد (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) ورود دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به حادثه مرگ کودک جوینی حین «ختنه» واکنش پزشکی قانونی به شایعۀ تجاوز به مرحوم الهه‌حسین‌نژاد ۱۸۰ هزار نفر طی سه روز گذشته از مرز‌های کشور راهی عتبات عالیات شدند هشدار نارنجی وقوع سیلاب برای برخی از نقاط کشور صادر شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) آموزش و پرورش به دنبال عدالت آموزشی و کیفیت‌بخشی هشدار خودمراقبتی برای شهروندان مشهد صادر شد دستگیری قاتل محیط‌بان خائیز در بهبهان ویدئو| قاتل الهه حسین‌نژاد اعتراف کرد| جنایت سارقی شیطان‌صفت پیمانکار مقصر در حادثه مرگ دلخراش ۱۴ مسافر قطار مشهد-یزد ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد فروش اینترنتی مکمل‌های غذایی تعیین تکلیف شد مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چقدر است؟ آیا مصرف مغزدانه‌ها در دوران بارداری ممنوع است؟  چند توصیه غذایی برای پیشگیری از سنگ کلیه آیا مصرف جگر خام باعث رفع کم‌خونی می‌شود؟ قرص ضدبارداری خطر حملات آسم را در زنان جوان افزایش می‌دهد اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۲ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) هوای مشهد در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها| شاخص کیفیت هوا به ۱۵۴ رسید (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) تمدید اعتبار کارت‌های هوشمند ملی تا پایان سال ۱۴۰۵ پژمان‌فر: اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت شاید موثر بوده، اما کافی نیست
سرخط خبرها

معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند

  • کد خبر: ۲۹۶۸۰۱
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد: همایش بازاریابی زمینه تعامل بیشتر دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند
معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: همایش بازاریابی با هدف نمایش دستاورد‌های علمی و معرفی روش‌های نوین بازاریابی در حوزه دانشگاهی برگزار می‌شود تا زمینه تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه فراهم شود.

الهام اسماعیلی | شهرآرانیوز، دکتر مهدی مرادی در نشست خبری دومین همایش ملی بازاریابی با رویکرد نوین که امروز، ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳، در دانشکده اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ما دارای همکارانی است که در سطح بین‌المللی شناخته شده‌اند و پژوهش‌های آن‌ها مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، نمایش توانمندی‌ها و دستاورد‌های علمی این همکاران است. امیدواریم این نشست زمینه‌ای برای برگزاری همایش‌های دیگر در سایر رشته‌های تخصصی باشد.

مرادی افزود: دانشگاه دارای تخصص‌های مختلفی در رشته‌های مدیریت بوده که یکی از آنها حوزه بازاریابی است. امید است شاهد برگزاری همایش‌های بیشتری در این زمینه‌ها باشیم.

در ادامه، فریبرز رحیم‌نیا، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش و استاد دانشگاه فردوسی مشهد، عنوان کرد: این همایش با همکاری دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و از چارچوب‌ها، معیار‌ها و استاندارد‌های علمی معتبر و بین‌المللی برخوردار است. برخلاف برخی همایش‌ها که به‌سرعت و بدون ارزیابی دقیق برگزار می‌شوند، این همایش از یک فرایند داوری دقیق و مطابق با استاندارد‌های وزارت علوم و پایگاه‌های معتبر استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقالات دریافت‌‌شده به‌ طور کامل ارزیابی شده و مقالات تکراری، غیرمرتبط یا عام رد شده‌اند. مقالات پذیرفته‌‌شده نیز طی چند مرحله بازبینی شدند و در نهایت در فهرست مقالات همایش قرار گرفتند.

رحیم‌نیا ادامه داد: این همایش فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان است تا با بهره‌گیری از روش‌ها و تکنیک‌های به‌روز بازاریابی، محصولات خود را معرفی کنند و سهم بیشتری از بازار و در نهایت اقتصاد را به دست آورند.

عضو شورای سیاست‌گذاری همایش و استاد دانشگاه فردوسی مشهد اضافه کرد: همچنین این کنفرانس هم‌زمان به دو بخش نظری و عملی می‌پردازد و به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهد هم دانش تئوریک و هم تجربه عملی را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->