«جدایی نادر از سیمین» در ایتالیا روی پرده رفت ویدیو | مهدی آذری‌ یزدی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان که رهبر انقلاب مدیون او بود روایت زندگی نقاش نابینا در مستند «مرضیه» + زمان پخش پخش فیلم «پامفیر» برای نابینایان و ناشنوایان از شبکه نمایش فیلم کوتاه «میتوز» در راه جشنواره فیلم نوریچ انگلستان روایت یک دلبستگی ۱۸ ساله | علی رویین‌تن: «دلشکسته» با عشق ساخته شد فیلم جدید «سوپرمن» روی پرده سینما‌های آمریکا «بهانه سکوت» به یاد فداکاری‌های مدافعان سلامت به نمایش درآمد انتشار مجموعه «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود» آهنگسازی «نیکولاس بریتل» برای فیلم جدید جرج کلونی از تار تا طنز عروسکی | جان واتس گزینه کارگردانی «مرد ماپتی» شد چالش‌های امین زندگانی در نقش مسلم‌بن‌عقیل | از سختی‌های بازی تا روزه‌داری برای هم‌ذات‌پنداری روال عادی در پردیس تئاتر مستقل مشهد | سایه‌های ترس و جست‌وجوی آزادی در دل طنزی تلخ دستور استاندار خراسان رضوی برای فعالیت مجدد شورای احیای توس برنامه طنز رادیویی «لاف باف» روی آنتن
سرخط خبرها

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۳۰۶۰۱۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور
امسال به‌مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان "یلدای موسیقی" با شعار "آوای یلدای جهانی" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و ساز‌های ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های #یلدای_موسیقی و #آوای_یلدای_جهانی این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های #آوای_یلدای_جهانی و #یلدای_موسیقی در فضای مجازی منتشر کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->