امیر حسین رستمی: دقیقه ۹۰ به لیسانسه‌ها اضافه شدم روزنامه خراسان در فهرست میراث منقول ملی ثبت شد واکنش تهیه‌کننده سووشون به تاخیر در پخش قسمت چهارم این سریال «کارناوال» هم به جمع برنامه‌های توقیفی پیوست مدیر عالی حرم مطهر رضوی در بازدید از مؤسسه شهرآرا مطرح کرد: شهرآرا، صدای شهر امام‌رضا(ع) در سطح ملی و فراملی + فیلم جیمز کامرون: ساخت «آواتار» برای پول نبود پیام تبریک رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت روز خبرنگار جدیدترین خبر سلامتی اکبر عبدی از زبان خودش (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) بازیگر سریال «خاندان اژدها» به «جنگ ستارگان» پیوست زمان پخش سریال عملیات مهندسی + تیزر اجرای یک تئاتر توسط کانون پرورش فکری کودکان در عراق «رویاشهر» ۲۰ میلیاردی شد فیلم مرد عینکی امشب (۱۷ مرداد ۱۴۰۴) در «هفت» نقد می‌شود پیام قالیباف به مناسبت روز خبرنگار | مجلس برای تصویب لوایح دولت در حمایت از خبرنگاران آمادگی دارد آخرین وضعیت سلامتی اکبر عبدی از زبان دخترش خبرنگاری دل می‌خواهد ده‌نمکی: اکبر عبدی بزودی مرخص می‌شود خبرنگاران، حافظان حافظه جمعی یک ملت هستند پیام شهردار مشهد به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار خبرنگار، صدای حقیقت؛ از خیابان‌های وطن تا ویرانه‌های غزه
سرخط خبرها

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۳۰۶۰۱۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور
امسال به‌مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان "یلدای موسیقی" با شعار "آوای یلدای جهانی" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و ساز‌های ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های #یلدای_موسیقی و #آوای_یلدای_جهانی این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های #آوای_یلدای_جهانی و #یلدای_موسیقی در فضای مجازی منتشر کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->