لغو کنسرت محمد اصفهانی در کرمان انیمه جدیدی از آن‌شرلی پخش می‌شود | انتشار اولین تریلر و پوستر + عکس و فیلم خوانندگی علیرضا قربانی در سالگرد فراق همسرش | بشنوید نگاهی به فیلم‌های روز هشتم جشنواره فجر | روزی به یاد صدرالدین حجازی + عکس و فیلم (۱۹ بهمن ۱۴۰۳) بساط خاله‌ها و عموها از تلویزیون جمع می‌شود؟ گزارشی از روز چهارم جشنواره فیلم فجر در مشهد (۱۸ بهمن ۱۴۰۳) کارگردان پیشکسوت تئاتر: جشنواره فجر، تماشاگران مشهد را نادیده می‌گیرد محمد الهی: «آبستن» مدیوم سینما را به یک منبر تبدیل کرده است همراهی جشنواره فیلم فجر مشهد با پویش «۲ درجه کمتر» معاون فرهنگی شهردار مشهد: فیلم‌های تاریخی و دینی نیازمند حمایت‌های جدی هستند استقبال ۹ هزار نفری مخاطبان از جشنواره فیلم فجر در مشهد شوخی‌های بامزه رضا عطاران و عباس جمشیدی‌فر با کراوات در نشست خبری فیلم «صددام» + فیلم اعلام نامزدهای بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه جشنواره فجر پوستر نخستین جشنواره موسیقی فجر خراسان رضوی رونمایی شد + جزئیات برنامه اکران روز پنجم جشنواره فیلم فجر در مشهد + جزئیات و لینک خرید بلیت (جمعه ۱۹ بهمن ۱۴۰۳) «صیاد»؛ بازنمایی واقع‌گرایانه از جنگ و زندگی افزایش ۲۰ برابری بودجه فرهنگی در دوره ششم مدیریت شهری نقش آفرینی بازیگران مطرح سینما در سریال زنان از دست رفتنی
سرخط خبرها

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور

  • کد خبر: ۳۰۶۰۱۹
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» در سراسر کشور
امسال به‌مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان "یلدای موسیقی" با شعار "آوای یلدای جهانی" در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آیین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و ساز‌های ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های #یلدای_موسیقی و #آوای_یلدای_جهانی این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های #آوای_یلدای_جهانی و #یلدای_موسیقی در فضای مجازی منتشر کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->