تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها
وزیر آموزش و پرورش:

در هر وضعیتی آماده آموزش هستیم

  • کد خبر: ۳۰۸۵۰
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
در هر وضعیتی آماده آموزش هستیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی وضعیتی که به لحاظ شیوع کرونا در برابر ما است، هنوز امکانپذیر نیست اما برای شروع سال تحصیلی، برای شرایط مختلف آماده هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز،  محسن حاجی میرزایی افزود: اگر امکان حضور دانش آموزان در مدرسه وجود داشته باشد، آماده هستیم تا آموزش ها به صورت حضوری انجام شود، اما اگر قرار باشد که دانش آموزان در برخی از ایام سال در کلاس درس حضور داشته و در برخی از روزها، حضور نداشته باشند، برای ارائه آموزش مجازی آمادگی داریم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این آمادگی نیز وجود دارد که برخی از درس ها، به صورت حضوری و برخی درس ها در بستر فضای مجازی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ناگزیر باشیم که تعداد دانش آموزان در کلاس ها محدودتر شود، در این زمینه هم آمادگی داریم، تا با توزیع دانش آموزان در روزهای هفته،  بخشی از کلاس ها حضوری و بخشی غیرحضوری برگزار شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: برای هر وضعیتی در آغاز سال تحصیلی آمادگی داریم و امید می رود شاهد کمترین اختلال در آموزش دانش آموزان باشیم.

حاجی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود درباره برخی اظهار نظرها از حذف درس «شهید فهمیده» از کتب درسی گفت: چیزی از کتاب ها حذف نشده و آموزش و پرورش جایگاه و مهد ارزش های دینی و الهی است.

وی گفت: آموزش و پرورش سرشار از نیروهایی است که با تمام وجود برای احیای اسلامی و انقلاب تلاش می کنند، در سند تحول بنیادین هم مهم ترین ماموریت ما، تربیت انسان ها است و این امر، در ساحت های اعتقادی، اخلاقی، عبادی، علمی، فناوری، سیاسی و اجتماعی،  وجوه مختلف شخصیت جوان و نوجوان را آموزش می دهد.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: مهم ترین کارکرد ماموریت آموزش و پرورش، آماده کردن افراد برای دفاع از انقلاب، ارزش ها و آرمان ها است، آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب برای تربیت نیروهای علاقه مند و وفادار به انقلاب تلاش داشته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش در توسعه ارزش های انقلاب اهتمام تمام دارد و در دوران دفاع مقدس، بیش از  ۳۶ هزار دانش آموز و چهار هزار معلم شهید تقدیم آرمان های انقلاب کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با استقبال استاندار خراسان شمالی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی امروز در اغاز سفری دوروزه وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شد.

محسن حاجی میرزایی، پس از حضور در گلزار شهدای بجنورد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با سفر به شهرستان اسفراین، بعد از افتتاح یک پروژه عمرانی با مجمع خیرین مدرسه ساز در این شهرستان نشست خواهد داشت و فردا هم با هدف افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان های بجنورد و شیروان حضور یافته و در نشست شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->