سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد
سرخط خبرها

خبر خوش وزیر آموزش‌وپرورش برای نیروهای حق‌التدریسی

  • کد خبر: ۳۰۸۸۱
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
  • ۳
خبر خوش وزیر آموزش‌وپرورش برای نیروهای حق‌التدریسی
وزیر آموزش و پرورش از استخدام معلمان حق‌التدریسی در سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدام وزارت آموزش‌وپرورش برای تبدیل وضعیت معلمان حق‌التدریس اظهار کرد: درباره تبدیل وضعیت معلمان حق‌التدریس قانونی برای این اقدام وجود دارد که تا پایان برنامه ششم متناسب با ردیف و اعتبارات دولتی و اختصاص‌یافته این اقدام انجام شود.

 

وی با اشاره به میزان تبدیل وضعیت در سال جاری گفت: برای امسال ۲۵ هزار تبدیل وضعیت حق‌التدریسی‌ها در نظر گرفته‌شده که فرآیندهای مربوط به آن به همراه اولویت‌ها، امتیازات و بخشنامه‌های مربوطه ابلاغ‌شده است.

 

وزیر آموزش‌وپرورش همچنین درباره آخرین وضعیت مدارس سنگی نیز گفت: خراسان شمالی نقطه آغاز حذف مدارس سنگی بود که امیدواریم با سرعت برای سایر استان‌ها این کار را انجام دهیم.

 

وی به موضوع خیرین مدرسه‌ساز نیز اشاره کرد و افزود: در چند دهه گذشته پدیده تأثیرگذار خیرین مدرسه‌ساز در کشور مطرح‌شده و اکنون سهم خیرین نیز روند افزایشی داشته و سهم دولت نیز متناسب با آن اختصاص پیدا می‌کند.

 

حاجی میر‌زایی همچنین از اختصاص هزار میلیارد تومان کمک خیرین در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال دولت ۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان را با توجه به فعالیت و کمک خیران اختصاص خواهد داد.

 

وی در انتها از افزایش اعتبارات احداث و تجهیز مدارس در کشور نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی ساخت، احداث و تجهیز مدارس نسبت به ۳ سال گذشته ۱۶۰ درصد افزایش‌یافته که نشان از اراده دولت برای ایجاد فضا مطلوب درزمینه ساخت مدارس مطلوب برای همگان است.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داریوش عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام جناب وزیر اموزش و پرورشر یک خبر خوش راجع به اعمال مدرک دوم فرهنگیان بدهید و دل معلمان را شاد کنید ۶سال منتظر منتظر اعمال مدرک دوم هستیم
ابولفضل
United States of America
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
باسلام خدمت ریاست محترم آموزش وپرورش.بزرگواری کنین ومعلمان خریدخدمات .نهضت سوادآموزی.وپیش دبستانی.راکه سالیان درازاست دارندخدمت میکنندبدون بیمه وحقوق ودستمزدمتعارف را. باپیگیری درمجلس تغییروضعیت کنین.باتشکر
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
با سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش ، لطفا آموزش دهندگان نهضت بعد از سال 92 را تعیین تکلیف بفرمایید . من از سال 95 تا کنون بصورت مستمر با این سازمان همکاری نموده ام . کار ما و جمع آوری نیرو هم خیلی سخت است ، تو را به خدا کمکمون کنید . با تشکر فراوان از زحمات شما .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->