وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

فراخوان «ایده هیأت» منتشر شد

  • کد خبر: ۳۰۹۱۴
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
فراخوان «ایده هیأت» منتشر شد
دومین فراخوان ایده هیأت با موضوع «اربعین و محدودیت‌ها» منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پدیده اربعین ظرفیت عظیمی است که مانور قدرت معنوی شیعیان و بلکه مسلمانان جهان را به نمایش گذاشته است. این پیاده روی و اتفاقات حول آن نظم موجود در جهان که مبتنی بر ساختارهای عقلانیت اقتصادی است را به هم ریخته و فضای جدیدی را به وجود آورده است.

 

امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمال عدم برگزاری این آئین دینی بالا می‌باشد. اما یاد اربعین و این اتفاق بزرگ نباید از اذهان پاک شود. از همین رو لازم است از الان به فکر زنده نگه‌داشتن اربعین با توجه به این شرایط باشیم. شاید فکر و ایده که در ذهن شما جرقه می‌خورد منشأ آثار و برکات فراوانی باشد که به عنوان باقیات الصالحات برای شما ماندگار خواهد شد.

 

ایده خوب شما تکثیر خواهد شد و به تعداد عاملان به آن برای شما حسنه‌ای ثبت می‌شود پس امسال بجای قدم زدن در مسیر نورانی اربعین کمی در ساحت اندیشه قدم بزنید و خادم اندیشه‌ای اربعین شوید.

 

از همین رو اعلان رسمی دومین فراخوان ایده هیأت با موضوع اربعین و کرونا را در محورهای زیر به عرض می‌رسانیم:

۱: اربعین و کرونا

۲: اربعین و فصل‌گرما

۳: اربعین و شرایط سیاسی اجتماعی عراق

 

جوایز ایده‌های برتر:

۱: ۱۰ جایزه ۱ میلیون تومانی به ۱۰ ایده برتر به قید قرعه

مهلت ارسال آثار:

۳ تیرماه ۹۹ مصادف با ولادت حضرت معصومه علیها السلام

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->