یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

اتصال تمام مدارس کشور به اینترنت تا شهریور

  • کد خبر: ۳۰۹۳۳
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
اتصال تمام مدارس کشور به اینترنت تا شهریور
وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت ارتباطات متعهد است تا ابتدای شهریورماه تمامی مدارس کشور را به شبکه اینترنت متصل کند.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه آموزش و پرورش مسئول آموزش تمامی دانش‌آموزان است، افزود: آموزش و پرورش برای آن دسته از خانواده‌هایی که به سیستم تبلت جهت حضور در شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند با بخش صنعت وارد گفتگو شده و به‌زودی خبر‌های خوبی در این حوزه منتشر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با ارائه توضیحات تکمیلی در این زمینه تصریح کرد: این تبلت‌ها تنها برای دسترسی خانواده‌ها و فرزندان به سیستم آموزش شاد کاربرد داشته و خانواده‌ها در مورد استفاده فرزندان خود از دیگر شبکه‌های اجتماعی در این تبلت نگرانی نداشته باشند.

حاجی میرزایی در ارتباط با احتمال بازگشایی مدارس در شروع سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش در هر صورت آماده خدمت به دانش‌آموزان است و در این راستا گزینه‌های مختلف را جهت حضور دانش‌آموزان در مدارس مورد بررسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه دولت در امر مدرسه‌سازی اهتمام ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: دولت اعتبارات خود را در حوزه مدرسه‌سازی نسبت به سال گذشته ۱۶۰ درصد افزایش داده که در این بین کمک خیران در جهت مدرسه‌سازی در سال گذشته هزار میلیارد تومان بوده است.

حاجی میرزایی اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش به‌دنبال این است که گستره مشارکت عمومی مردم جهت سهیم شدن در امر مدرسه‌سازی در نقاط مختلف ایران را وسیع‌تر کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قانون برنامه ششم برای جذب معلمان حق‌التدریسی در کشور گفت: امسال با توجه به بودجه اختصاص داده شده ۲۵ هزار نفر از حق‌التدریسی‌ها جذب خواهند شد.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->