شاه‌مقصود‌های فلکه دوم گلشهر مردم چشم‌به‌راه بازگشت بی‌آرتی‌ها به خیابان فارغ‌التحصیلان مشهد شهرداری مشهد حامی حمل‌ونقل پاک | راه‌اندازی ایستگاه شارژ دوچرخه و موتور برقی در سال ۱۴۰۴ معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رویکرد شهرداری تقویت رابطه بین شهرداری و سرمایه‌گذاران است حضور استاندار خراسان رضوی در جمع کودکان تحت حمایت مؤسسه توانبخشی همدم انعقاد اولین قرارداد سرمایه‌گذاری بازی‌های کابلی در چهار بوستان شهر مشهد + فیلم ثبت تخلف بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت‌ در مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سیاست‌های شورای ششم در حوزه مدیریت پسماند در مسیر تحقق است سهم ۷۳.۳ درصدی پراید از خودرو‌های آلاینده در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۳۱ فروردین ۱۴۰۴) همه‌چیز درباره پروژه خط ۳ متروی مشهد، با هزینه ۱۰۰ همتی | راه‌اندازی بزرگ‌ترین جزیره ایستگاهی کشور در مشهد رفع گره ترافیکی میدان امام‌حسین (ع) در مشهد با بهره‌برداری از دوربرگردان شرقی ابوطالب (۳۱ فروردین ۱۴۰۴) روایتی درباره پیکر نادرشاه افشار که چند‌بار دفن شد | قصه نادرِ جنازه «نادر» ایستگاه شهید فکوری خط ۲ مترو مشهد، اردیبهشت ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد رونمایی از قدیمی‌ترین ظرف سفالی خراسان رضوی هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۳۰ فروردین ۱۴۰۴) اعمال قانون و سامان‌دهی موتورسیکلت‌ها در پیاده‌رو‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) برگزاری دومین دوره مسابقات موشک آبی با مشارکت گسترده دانش‌آموزان مشهدی + فیلم درباره حسین‌آقاخان خزاعی که نخستین فرمانده لشکر خراسان است | میرپنج شرق سهم فضای سبز مشهد و کاشت چمن از مصرف آب چقدر است؟ | کاشتن یا نکاشتن؟ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد: حفظ بافت‌های تاریخی برای احیای هویت تاریخی مشهدالرضا(ع) یکی از ضرورت‌هاست
سرخط خبرها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است

  • کد خبر: ۳۱۰۵۹۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم. باوجوداین، باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسکری امروز، ۲۴ دی‌ماه، در آیین بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۸ دستگاه مینی‌بوس جدید به منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در محور توس اظهار کرد: در آغازین روز‌های دوره ششم و حتی قبل از گرفتن رای اعتماد از مردم برای حضور در شورا، یکی از دغدغه‌های جدی مردم در دیدار‌های مردمی موضوع حمل‌ونقل شهری بود که همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: در دیدار‌های مردمی اعضای شورا یکی از مسائلی که به کرات درخواست می‌شود، توجه به بخش حمل‌ونقل شهری و عمومی است. از قبل ورود به شورا قرار گذاشتیم اگر این جمع ۱۵ نفره وارد شورا شوند، به این بحث توجه داشته باشند، ولو اینکه بخش زیادی از منابع شهر زیر شهر برود و دیده نشود. در دوره ششم شورا برای حوزه حمل‌ونقل عمومی تلاش جدی می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس و مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است، عنوان کرد: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید قریب ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم، با این وجود باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: از شهردار قول گرفتیم و حمایت و مطالبه همکاران در شورا و دغدغه شهردار کمک می‌کند تا بار حمل‌ونقل عمومی در این منطقه کاهش پیدا کند که آن هم یک آرزو است و امیدواریم محقق شود، همان‌طور که امروز خیلی از آرزو‌های دوره ششم به همت شهرداران محقق شد.

وی ادامه داد: شاید امروز در زمانی از روز در محور توس ترافیک میدان فهمیده را مشاهده می‌کنید، اما پلی که روزانه رشد می‌کند نشان از همت و زحمتی است که مجموعه شهرداری مشهد و همکاران من در مجموعه شورا دارند. آقای شهردار به نیابت از مردم از شما تشکر می‌کنم، انشالله این تشکر بار مسئولیت شما را بیشتر کند. در محور توس مطالعات خط مترو در شورا مصوب شده که تلاش می‌کنیم امکان‌سنجی مطالعات را نهایی و براساس بودجه مصوب شورا خط بی‌آرتی محور توس را در این محور فعال کنیم.

طهوریان عسکری اضافه کرد: هرچند عده‌ای می‌گویند برخی از اجرای بی‌آرتی ناراضی هستند، اما بررسی‌های ما حکایت از استقبال بیش از حد نسبت به خط بی‌آرتی دارد که ۵۰ درصد زمان سفر در بخش میانی آن کاهش پیدا خواهد کرد. اجرای این پروژه و انجام آن تاثیر بی‌نهایتی خواهد داشت که اجرای آن با کمک مجموعه پلیس، راهور و همه دستگاه‌های متولی، خیرات و برکات بیش از پیشی خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: سه منطقه محور توس در ابتدای دوره ششم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشته، اما ما طی این سه سال بیش از سه هزار میلیارد تومان برای محور توس اعتبار گذاشتیم و هزینه کردیم. آیا این این انقلاب و تحول نیست؟ آیا این توجه همکاران در شورا به مساله حاشیه شهر و محور توس نیست؟ امیدواریم کاستی‌های موجود را به بزرگواری خود ببخشید. امیدواریم پل شاهنامه، مطالعات مترو و خط بی‌آرتی محور توس در این دوره محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->