سخنگوی وزارت امور خارجه: به همسایگان هشدار می‌دهیم مراقب سوءاستفاده دشمن باشند رئیس شورای عالی استان‌ها: برخی دستگاه‌های اجرایی نقش شورا‌ها را کم‌رنگ می‌کنند | مجمع شهرداران کلانشهر‌ها می‌تواند به جامعه شورایی کشور کمک کند عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد: شهرداری و شورای شهر نقش حمایتی ورزش را بر عهده دارند | خانه‌های ورزش در نقاط مختلف مشهد راه‌اندازی می‌شود عضو شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه فضا‌های ورزشی، گامی مهم برای نشاط و سلامت جامعه است قدیمی ترین خانه تاریخی مشهد کجاست؟ نگاهی به زندگی میرزا ابراهیم رضوی، واقف بزرگ سادات رضوی که در کوهسنگی مدفون است شهردار مشهد مقدس: کُشتی مشهد باید جایگاه واقعی‌اش را پیدا کند | از ۲۲ پروژه کلان‌ ورزشی در مشهد بهره‌برداری می‌شود + فیلم برپایی ۷۰ ایستگاه صلواتی و موکب خدمت‌رسان در مسیر بارگاه منور رضوی خریداران غیر بومی خانه در مشهد شانس بیشتری دارند فضاسازی مسیر جاماندگان اربعین از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی کیفیت هوای مشهد در وضعیت «قابل‌قبول» (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) اولویت‌های خراسان رضوی در مسیر پیگیری کمیسیون اصل ۹۰ | فراهم سازی زیرساخت‌های مسیر زیارت برای زائران پیاده دهه آخر ماه صفر عملکرد موفق نیرو‌های خدمات شهری مشهد در نجف اشرف |  کاهش چشمگیر زباله با برنامه‌ریزی دقیق + فیلم آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر شهید کاظمی در مشهد فردا (پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴) قدردانی حجت‌الاسلام ماندگاری از خدمات خالصانه پاکبانان مشهدی در نجف اشرف| خدمت به زائران، خود نوعی زیارت است+ فیلم قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۴ برگزار شد + تعداد متقاضیان شهردار مشهد مقدس: مجموعه ورزشی شهید بوکانی فردا افتتاح می‌شود | گامی مهم برای توسعه کشتی در مشهد توجه ویژه حوزه املاک شهرداری مشهد به استحصال اراضی بزرگ‌مقیاس شهر برای تأمین منابع مالی نگاهی به تاریخچه ایوان «تلگراف خانه» و کاشی های آن
سرخط خبرها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است

  • کد خبر: ۳۱۰۵۹۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم. باوجوداین، باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسکری امروز، ۲۴ دی‌ماه، در آیین بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۸ دستگاه مینی‌بوس جدید به منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در محور توس اظهار کرد: در آغازین روز‌های دوره ششم و حتی قبل از گرفتن رای اعتماد از مردم برای حضور در شورا، یکی از دغدغه‌های جدی مردم در دیدار‌های مردمی موضوع حمل‌ونقل شهری بود که همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: در دیدار‌های مردمی اعضای شورا یکی از مسائلی که به کرات درخواست می‌شود، توجه به بخش حمل‌ونقل شهری و عمومی است. از قبل ورود به شورا قرار گذاشتیم اگر این جمع ۱۵ نفره وارد شورا شوند، به این بحث توجه داشته باشند، ولو اینکه بخش زیادی از منابع شهر زیر شهر برود و دیده نشود. در دوره ششم شورا برای حوزه حمل‌ونقل عمومی تلاش جدی می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس و مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است، عنوان کرد: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید قریب ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم، با این وجود باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: از شهردار قول گرفتیم و حمایت و مطالبه همکاران در شورا و دغدغه شهردار کمک می‌کند تا بار حمل‌ونقل عمومی در این منطقه کاهش پیدا کند که آن هم یک آرزو است و امیدواریم محقق شود، همان‌طور که امروز خیلی از آرزو‌های دوره ششم به همت شهرداران محقق شد.

وی ادامه داد: شاید امروز در زمانی از روز در محور توس ترافیک میدان فهمیده را مشاهده می‌کنید، اما پلی که روزانه رشد می‌کند نشان از همت و زحمتی است که مجموعه شهرداری مشهد و همکاران من در مجموعه شورا دارند. آقای شهردار به نیابت از مردم از شما تشکر می‌کنم، انشالله این تشکر بار مسئولیت شما را بیشتر کند. در محور توس مطالعات خط مترو در شورا مصوب شده که تلاش می‌کنیم امکان‌سنجی مطالعات را نهایی و براساس بودجه مصوب شورا خط بی‌آرتی محور توس را در این محور فعال کنیم.

طهوریان عسکری اضافه کرد: هرچند عده‌ای می‌گویند برخی از اجرای بی‌آرتی ناراضی هستند، اما بررسی‌های ما حکایت از استقبال بیش از حد نسبت به خط بی‌آرتی دارد که ۵۰ درصد زمان سفر در بخش میانی آن کاهش پیدا خواهد کرد. اجرای این پروژه و انجام آن تاثیر بی‌نهایتی خواهد داشت که اجرای آن با کمک مجموعه پلیس، راهور و همه دستگاه‌های متولی، خیرات و برکات بیش از پیشی خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: سه منطقه محور توس در ابتدای دوره ششم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشته، اما ما طی این سه سال بیش از سه هزار میلیارد تومان برای محور توس اعتبار گذاشتیم و هزینه کردیم. آیا این این انقلاب و تحول نیست؟ آیا این توجه همکاران در شورا به مساله حاشیه شهر و محور توس نیست؟ امیدواریم کاستی‌های موجود را به بزرگواری خود ببخشید. امیدواریم پل شاهنامه، مطالعات مترو و خط بی‌آرتی محور توس در این دوره محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->