حاجی بگلو: جشنواره موسیقی فجر فرصتی برای معرفی موسیقی نواحی است شهردار مشهد مقدس: حمایت از برنامه‌های مردمی برای گرامیداشت نیمه شعبان از اولویت‌های ماست ناصحی: افتتاح فاز یک خط سه مترو، محوری‌ترین پروژه عمرانی مشهد است شهردار مشهد مقدس: «گذر پیرغلامان» در اطراف حرم امام‌رضا(ع) ایجاد می‌شود اختلال در تردد خودرو‌ها به علت قطعی برق در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد (۲۵ بهمن ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: ایستگاه پایانه مسافربری مترو حدود ۱۰ روز دیگر کامل خواهد شد | مسافرگیری فاز اول خط سه در پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد: راه‌اندازی فاز اول خط سه مترو، ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد نورافشانی در ۳۱۳ نقطه از شهر مشهد و اکران تصاویر مفاخر به‌مناسبت فرارسیدن نیمه‌شعبان ۱۴۰۳ رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: فاز یک خط سه مترو ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ آماده بهره‌برداری می‌شود راه‌اندازی ایستگاه جدید استقبال از زائران در ورودی مشهد محدودیت‌های ترافیکی مشهد در شب نیمه شعبان و چراغ برات اعلام شد (۲۵ بهمن ۱۴۰۳) شهرداری مشهد به استقبال جشن بزرگ نیمه شعبان می‌رود (۲۴ بهمن ۱۴۰۳) سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی مشهد به آرامستان‌ها در ایام چراغ برات شهردار مشهد: معراج شهدا کار بسیار فاخری در حوزه ایثار و شهادت خواهد بود+ویدئو جابه‌جایی بیش از ۲۰ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد طی ۱۰ماهه نخست ۱۴۰۳ تاریخ اقتصادی مشهد از سنگ‌تراشی تا شهری صنعتی | کارمان با «هرکاره» رونق گرفت معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد: بهره‌برداری از فاز اول کمپ ورزشی الهیه مشهد تا خرداد ۱۴۰۴+ویدئو با نصب ۴ دوربین جدید ترافیکی در مشهد، نظارت پررنگ‌تر می‌شود (۲۴ بهمن ۱۴۰۳) جانمایی هزار المان گل برای نوروز ۱۴۰۴ در مشهد رایگان‌شدن حمل‌و‌نقل عمومی در مشهد به‌مناسبت نیمه شعبان ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ بهمن ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است

  • کد خبر: ۳۱۰۵۹۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید حدود ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم. باوجوداین، باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسکری امروز، ۲۴ دی‌ماه، در آیین بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۸ دستگاه مینی‌بوس جدید به منظور تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در محور توس اظهار کرد: در آغازین روز‌های دوره ششم و حتی قبل از گرفتن رای اعتماد از مردم برای حضور در شورا، یکی از دغدغه‌های جدی مردم در دیدار‌های مردمی موضوع حمل‌ونقل شهری بود که همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: در دیدار‌های مردمی اعضای شورا یکی از مسائلی که به کرات درخواست می‌شود، توجه به بخش حمل‌ونقل شهری و عمومی است. از قبل ورود به شورا قرار گذاشتیم اگر این جمع ۱۵ نفره وارد شورا شوند، به این بحث توجه داشته باشند، ولو اینکه بخش زیادی از منابع شهر زیر شهر برود و دیده نشود. در دوره ششم شورا برای حوزه حمل‌ونقل عمومی تلاش جدی می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه هزینه‌های سنگین خرید اتوبوس و مینی‌بوس و ایجاد خطوط مترو در شهر مشهد، سرسام‌آور است، عنوان کرد: در زمان ورود به شورا هزینه هر دستگاه اتوبوس حدود یک میلیارد تومان بود، اما امروز باید قریب ۱۴ میلیارد تومان هزینه کنیم، با این وجود باز هم وعده و قول خود به مردم را در زمینه حمل‌ونقل عمومی ایفا می‌کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: از شهردار قول گرفتیم و حمایت و مطالبه همکاران در شورا و دغدغه شهردار کمک می‌کند تا بار حمل‌ونقل عمومی در این منطقه کاهش پیدا کند که آن هم یک آرزو است و امیدواریم محقق شود، همان‌طور که امروز خیلی از آرزو‌های دوره ششم به همت شهرداران محقق شد.

وی ادامه داد: شاید امروز در زمانی از روز در محور توس ترافیک میدان فهمیده را مشاهده می‌کنید، اما پلی که روزانه رشد می‌کند نشان از همت و زحمتی است که مجموعه شهرداری مشهد و همکاران من در مجموعه شورا دارند. آقای شهردار به نیابت از مردم از شما تشکر می‌کنم، انشالله این تشکر بار مسئولیت شما را بیشتر کند. در محور توس مطالعات خط مترو در شورا مصوب شده که تلاش می‌کنیم امکان‌سنجی مطالعات را نهایی و براساس بودجه مصوب شورا خط بی‌آرتی محور توس را در این محور فعال کنیم.

طهوریان عسکری اضافه کرد: هرچند عده‌ای می‌گویند برخی از اجرای بی‌آرتی ناراضی هستند، اما بررسی‌های ما حکایت از استقبال بیش از حد نسبت به خط بی‌آرتی دارد که ۵۰ درصد زمان سفر در بخش میانی آن کاهش پیدا خواهد کرد. اجرای این پروژه و انجام آن تاثیر بی‌نهایتی خواهد داشت که اجرای آن با کمک مجموعه پلیس، راهور و همه دستگاه‌های متولی، خیرات و برکات بیش از پیشی خواهد داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: سه منطقه محور توس در ابتدای دوره ششم ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داشته، اما ما طی این سه سال بیش از سه هزار میلیارد تومان برای محور توس اعتبار گذاشتیم و هزینه کردیم. آیا این این انقلاب و تحول نیست؟ آیا این توجه همکاران در شورا به مساله حاشیه شهر و محور توس نیست؟ امیدواریم کاستی‌های موجود را به بزرگواری خود ببخشید. امیدواریم پل شاهنامه، مطالعات مترو و خط بی‌آرتی محور توس در این دوره محقق شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->