ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد رونمایی از گلکسی A۰۶ ۵G با ۴ سال پشتیبانی از اندروید فصل دوم همسترکامبت آغاز شد | قیمت همستر در رشدی صعودی انتخاب بهترین حرکات ورزشی برای تقویت و شکل‌دهی هر اندام چرا مک بوک پرو برای کار‌های گرافیکی عالی است؟ تولیدات شرکت دانش‌بنیان مشهدی «دورامد» درمان بیمار را از راه دور ممکن می‌کند | نوآوری در خدمت درمان
سرخط خبرها

گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید

  • کد خبر: ۳۱۲۳۰۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید
هلدینگ «هزاردستان» به‌تازگی و بر اساس قراردادی که دیروز امضا شده، مالکیت «کافه بازار» را به گروه تپسل واگذار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛  کافه بازار قدیمی‌ترین فروشگاه اپلیکیشن در ایران و البته از محصولات مهم گروه هزاردستان بود و در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران آن به بیش از ۵۵ میلیون رسید.

به جر تپسل دو شرکت «یکتانت» و «صباایده» هم در حال مذاکره برای خرید کافه بازار بوده‌اند، اما در نهایت این قرارداد با تپسل امضا شد. این در حالی است که طی هفته‌های گذشته، «گوگل پلی» رفع فیلتر شد و مشخص نیست این موضوع چقدر بر تصمیم دیگر شرکت‌ها اثرگذار بوده است.

همچنین، گروه هزاردستان پیش‌تر از سهامداری خود در مسیریاب «بلد» نیز خارج شده بود که نشان‌دهنده تغییر استراتژی این مجموعه در تمرکز بر حوزه‌های دیگر است. ظاهراً تمرکز اصلی هزاردستان قرار است هر چه بیشتر روی پلتفرم دیوار قرار بگیرد.

حال باید دید تپسل به عنوان یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال چگونه می‌تواند از پلتفرمی مانند کافه بازار برای بهبود اکوسیستم تبلیغاتی خود استفاده کند.

با توجه به اهمیت این موضوع در اکوسیستم فناوری ایران، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر این قرارداد و اهداف استراتژیک دو گروه تپسل و هزاردستان به زودی از طریق بیانیه‌های رسمی منتشر شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->