بزرگ‌ترین آپدیت کلش آو کلنز به زودی منتشر می‌شود + معرفی سیستم Magic Shield و تغییرات اساسی هوش مصنوعی خودمختار چیست و چرا می‌گویند آینده به دست «عامل‌ها» می‌افتد؟ آیا مرجع صدور مجوز تاکسی‌های اینترنتی تغییر کرده است؟ معاون وزیر ارتباطات از آغاز اجرای دستورالعمل جامع خدمات آنلاین دارو خبر داد پلیس راهور: امکان اعتراض آنلاین به جریمه‌های رانندگی فراهم شد هفته جهانی فضا | فرصتی برای ترویج دانش و فناوری‌های فضایی در ایران اپل با رونمایی از عینک‌های هوشمند جدید، رقابت با متا و گوگل را آغاز می‌کند وداع با کابل‌های مسی | اینترنت پرسرعت فیبر نوری به خانه‌ها می‌رسد ویدئو | ربات انسان‌نمای اپتیموس تسلا درحال یادگیری کونگ‌فو دولت با نظارت شهرداری‌ها بر تاکسی‌های اینترنتی موافقت کرد وزیر ارتباطات خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه‌های ماهواره‌ای سلماس و چناران تا پایان سال جاری جف بزوس: تا ۲۰ سال آینده دیتاسنتر‌های عظیمی در مدار زمین ساخته خواهند شد آغاز اعلام برندگان جایزه نوبل ۲۰۲۵ از هفته آینده میزان ثروت ایلان ماسک اعلام شد (۱۲ مهر ۱۴۰۴) مانیتور ۴۹ اینچی جدید اچ‌پی با وب‌کم مخفی معرفی شد استقبال بی‌سابقه از شیائومی ۱۷: فروش میلیونی در کمتر از یک هفته امید تازه برای درمان صرع کودکان با ابزار جدید هوش مصنوعی استفاده از کابل فیبر نوری برای پیش‌بینی فرونشست زمین
سرخط خبرها

گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید

  • کد خبر: ۳۱۲۳۰۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید
هلدینگ «هزاردستان» به‌تازگی و بر اساس قراردادی که دیروز امضا شده، مالکیت «کافه بازار» را به گروه تپسل واگذار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛  کافه بازار قدیمی‌ترین فروشگاه اپلیکیشن در ایران و البته از محصولات مهم گروه هزاردستان بود و در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران آن به بیش از ۵۵ میلیون رسید.

به جر تپسل دو شرکت «یکتانت» و «صباایده» هم در حال مذاکره برای خرید کافه بازار بوده‌اند، اما در نهایت این قرارداد با تپسل امضا شد. این در حالی است که طی هفته‌های گذشته، «گوگل پلی» رفع فیلتر شد و مشخص نیست این موضوع چقدر بر تصمیم دیگر شرکت‌ها اثرگذار بوده است.

همچنین، گروه هزاردستان پیش‌تر از سهامداری خود در مسیریاب «بلد» نیز خارج شده بود که نشان‌دهنده تغییر استراتژی این مجموعه در تمرکز بر حوزه‌های دیگر است. ظاهراً تمرکز اصلی هزاردستان قرار است هر چه بیشتر روی پلتفرم دیوار قرار بگیرد.

حال باید دید تپسل به عنوان یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال چگونه می‌تواند از پلتفرمی مانند کافه بازار برای بهبود اکوسیستم تبلیغاتی خود استفاده کند.

با توجه به اهمیت این موضوع در اکوسیستم فناوری ایران، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر این قرارداد و اهداف استراتژیک دو گروه تپسل و هزاردستان به زودی از طریق بیانیه‌های رسمی منتشر شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->