هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت باید اقدامات شهرداری مشهد در زبان و ذهن مردم جاری شود ضمیری: نتیجه اقدامات مدیریت شهری کسب رضایت عمومی در سال ۱۴۰۳ بود شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست خراسان رضوی با ۸۶ رویداد گردشگری در صدر کشور قرار گرفت | پیش بینی توسعه اقامتگاه‌های بومگردی روایت روزنامه «حبل‌المتین» از نخستین گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | ترکیدن بغض فقرا در صحن مقدس مشهد میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری با حضور کشور‌های منطقه می‌شود دبیریان: طرح جامع حمایت از سرمایه‌گذاران در شورای شهر مشهد تصویب شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری باید با ایجاد بستر‌های اعتمادساز، مردم را به سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب کند هوای مشهد امروز هم آلوده است (۱۹ فروردین ۱۴۰۴) بیش از ۲۵ درصد نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود
سرخط خبرها

فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد

  • کد خبر: ۳۱۴۴۵۹
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
  • ۹
فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از فعالیت شبانه‌روزی در ایستگاه پایانه امام رضا(ع) فاز اول خط سه مترو مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیانوش کیامرز در خصوص روند عملیات اجرایی فاز اول خط سه مترو مشهد اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل همگانی بهره‌برداری از فاز اول خط سه حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) است.

وی افزود: بر همین اساس فعالیت در بخش‌های مختلف فاز یک به سرعت ادامه دارد و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به عنوان پیمانکار اصلی تمام توان خود را برای بهره‌برداری فاز اول خط سه به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در فاز اول سه ایستگاه میدان شهدا، باب الجواد(ع) و پایانه مسافربری امام رضا(ع) وارد فاز مسافر گیری خواهند شد، عنوان کرد: فعالیت برای احداث سازه و معماری ایستگاه به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

کیامرز بیان کرد: یکی از ایستگاه‌های مهم فاز اول ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا(ع) است که دسترسی پایانه مسافربری برون‌شهری را به سیستم حمل‌ونقل مترویی مشهد ایجاد و زائران می‌توانند از این طریق مستقیم به حرم مطهر مشرف شوند.

وی ادامه داد: ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا(ع) در عمق ۱۸ متری زیرزمین در دوطبقه و با سکویی به طول ۱۲۰ متر به صورت شبانه‌روزی در حال احداث است. برای دسترسی راحت به سکوی مسافرگیری به ویژه جهت استفاده معلولان و سالمندان عزیز در این ایستگاه ۱۴ دستگاه پله‌برقی و چهار دستگاه آسانسور که تولید داخلی کشور هستند، پیش‌بینی و نصب خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
7
سلام و درود
با نزدیک شدن به ایام دهه فجر همه ساله تعدادی پروژه افتتاح میشه ،حال قرار است قطعه‌ای از پروژه قطار شهری خط ۴ هم در این ایام......
متأسفانه با نزدیک شدن به افتتاحیه تمام پیمان کاران مربوطه دچار هول و بلا شده و اکثرآ کارهایی که باید با استانداردهای روز پیش بره را سمبل کرده تا به روز افتتاحیه برسد که در آینده خسارات جبران ناپذیری را رقم خواهد زد
در این وسط پول بیت‌المال هدر رفته و خسارت به ملت وارد میشود پس خواهشمند است نظارت و سخت گیری ها بیشتر شود تا کار بنحو احسن اجرا شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
9
سلام خواهشاواگن ها رو هم خریداری کنید مشهد رو که فقط ترافیک برداشته
ناصر رجایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
سلام حق با شماست واقعا خودروهای تک سرنشین و قیمت سوخت پایین باعث شده که به فکر نباشیم وتو خیابان‌ها جولان دهیم،،،، پس مترو و اتوبوس مال کیست
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۶
0
0
امیدوارم توی این خط سکو با ارتفاع قطار یکسان باشه که مجبور به اضافه کردن سطح فلزی نشن برای عبور ویلچر ...دقت بهتره تا اینکه کی افتتاح بشه .
پرهام لارانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
2
2
الان متأسفانه در خط 1 واگن ها خیلی خیلی کم شده و باید فکری به این خط هم کرد ، باید واگن های جدید اضافه کنند مانند خط 2 طبرسی که واقعا واگن های خوب و پر از جا داره و عالیه ??
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
0
1
سلام لطفا اگه میشه خط ۲ رو هم انتهاش رو به پایانه طبرسی برسونید به پایانه بی آرتی ها جای بلوار سوم خواهش میکنم خیلی اونجاها ترسناکه همش دشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۷
ادامه دادن خط مترو شاید امکان پذیر نباشه ولی اگر پایانه طبرسی رو منتقل کنند به اول خط ۲ شدنیه. اون مسافت رو نهایتش مسیر خطوط اتوبوس ها رو اصلاح بکنن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۱۸
2
3
تنها اشتباه مسولین این بود خط طبرسی رو به کوهسنگی وصل شد هر چی بی فرهنگ وافغانی فاتحه گوهسنگی رو خوندن بحث بال شهر وپایین شهر جداست الان تمام اطراف کوهسنکی که مناطق بالا هستند دیکه گوهسنکی نمیان
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۳
ازصدقه سر همین پایین شهریها داری نون میخوری،حساب افغانیها هم جداست وبستگی به عرضه مسئولین داره
ضمنا ببین پدربزرگت چندتا گوسفند تو روستا فروخته اومده تو مشهد ساکن شده،
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->