انتقال آقایی‌پور به سپاهان واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد اسماعیلی‌فر: همه برای ماندنم تلاش کردند، اما شاید دیر بود صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی اسپانیا، تیمی که فرانسه را قهرمان اروپا کرد! هادی ساعی جانشین وزیر ورزش می‌شود؟ بازیکن استقلال مارکوپولو شد! پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد زمان آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید اعلام شد ژرمن‌ها خواستار تکرار بازی جنجالی آلمان - اسپانیا! منتظر محمد در استقلال خواهان ندارد| حواشی یک بازیکن عراقی! ادعای درویش درباره مذاکره با رضاییان| قرارداد دارد قانونی نیست! تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد
سرخط خبرها

رایزنی ایران با کشورهای مختلف برای المپیکی شدن کبدی

  • کد خبر: ۳۱۶۲۰
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
رایزنی ایران با کشورهای مختلف برای المپیکی شدن کبدی
فدراسیون کبدی کشورمان در تلاش است تا راهی برای المپیکی شدن این رشته پیدا کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی از نامه‌نگاری با کشورهای مختلف برای کمک به المپیکی شدن این رشته خبر داد.


وی در این باره اظهار داشت: من هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به روسای فدراسیون کبدی کشورهای مختلف از آنها خواستم تا از کمیته ملی المپیک کشور خود بخواهند برای المپیکی شدن کبدی تلاش کنند.

 

اورسجی ادامه داد: من همچنین با فدراسیون جهانی هم در این خصوص مکاتبه داشته‌ام. با 20 کشور صحبت کردم و آنها رونوشت نامه خود به کمیته المپیک کشورشان را برای من ارسال کرده‌اند. ما برنامه زیادی برای توسعه این رشته در جهان داریم. امیدوارم با المپیکی شدن کبدی نخستین مدال رشته تیمی را بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->