برگزاری نخستین نشست فعالان سینمای خراسان رضوی در مشهد تمام مهربانی‌های یار مهربان تصویرگر آواز‌های آبی شهر | یادی از استاد علی‌اکبر زرین‌مهر نقاش فقید مشهدی هم‌زمان با سالروز درگذشتش ماجرای تخلص استاد شهریار در مسابقه تلویزیونی «دونقطه» + فیلم گنجینه ای از هنر ناب ایرانی در حرم رضوی | گذری به موزه تخصصی فرش آستان قدس رضوی روایتی طنزآمیز از روابط انسانی | گزارشی از اکران مردمی فیلم «ناجورها» در مشهد پرتره «سیدحسن حسینی»، شاعر برجسته، روی آنتن تلویزیون + زمان پخش زوربا، یک مرد رها | معرفی کتاب «زوربای یونانی» به بهانه انتشار کتاب صوتی‌اش مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا: حمایت شهرآرا از سینما برای گرم‌ترشدن بازار هنر مشهد است + فیلم «جیمی کیمل» مجری مشهور تلویزیون اخراج شد سواد رسانه‌ای؛ سپر دفاعی در جنگ نوین حماسه در غزل | فردوسی چه تأثیراتی بر شهریار گذاشته است؟ رائد فریدزاده: حمایت از پروژه‌های سینمایی استانی باید هدفمند و بلندمدت باشد + فیلم لغو اجرا‌های محسن یگانه در گرگان + علت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: ظرفیت هنری استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است پایان بخش اجرایی جشنواره هجدهم موسیقی جوان رمان «جایی برای دفن مردگان نیست» در کتابفروشی‌ها مروری بر کارنامه هنری «فرهاد آییش» به مناسبت تولد هفتاد و سه سالگی‌اش
سرخط خبرها

قسمت دوم ببعی قهرمان ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۳۲۰۷۷۴
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
قسمت دوم ببعی قهرمان ساخته می‌شود
تهیه‌کننده «ببعی قهرمان» از ساخت قسمت دوم این انیمیشن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدمهدی مشکوری تهیه‌کننده انیمیشن «ببعی قهرمان» که به تازگی اکران آنلاین خود را آغاز کرده است، گفت: یکی از عوامل موفقیت سینمایی «ببعی قهرمان» این بود که مخاطب خود را پیدا کرد. انیمیشن «ببعی قهرمان» دقیقاً برای کودک ساخته شد و این موضوع به شدت در موفقیت آن تاثیر داشت. معمولاً برخی آثار برای کودکان ساخته می‌شوند، اما محتوای آنها برای بزرگسالان است. در این شرایط، کودکان نمی‌توانند با انیمیشن ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت این انیمیشن، همکاری و هم‌افزایی بین مجموعه‌های مختلف بود. سازمان هنری رسانه‌ای اوج روی یک برند سرمایه‌گذاری کرد که پیش‌تر در شبکه پویا به محبوبیت رسیده بود. اوج همچنین در زمینه تبلیغات اقداماتی موثر انجام داد. تلویزیون و شبکه پویا هم با تولید آیتم‌های خلاقانه به مخاطبان اطلاع دادند که نسخه سینمایی کارتون محبوب‌شان در قالب فیلم سینمایی اکران شده است. حوزه هنری و مشخصاً شرکت پخش بهمن سبز هم تلاشی وافر برای تخصیص سالن و بهتر دیده شدن این انیمیشن مبذول داشتند. در یک کلام همکاری منجسم در تولید و اکران، موجب موفقیت «ببعی قهرمان» شد و به فروش بالا دست یافت.

این تهیه‌کننده همچنین گفت: فروش سینمایی «ببعی قهرمان» نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان شد که رقم قابل توجهی است. این فروش نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب مخاطبان از این انیمیشن است و باید چراغ راهی برای تولیدات بعدی شود. این‌که با برنامه‎ریزی درست و هدفمند می‌توان انیمیشن‌های باکیفیت و پرفروش تولید کرد.

وی درباره میزان رضایت از اکران آنلاین «ببعی قهرمان» هم اظهار کرد: درباره اکران آنلاین، نمی‌توانم نظر دقیقی بدهم، اما به طور کلی وقتی برای یک اثر موج رسانه‌ای ایجاد می‌شود، می‌توان از آن برای اکران‌های مختلف استفاده کرد. می‌شد که اکران آنلاین نداشته باشیم و حدود ۶ ماه بعد همراه با تبلیغات مجدد این اکران انجام شود. امیدوارم که اکران آنلاین هم موفقیت‌های مشابهی داشته باشد. متاسفانه بلای انتشار نسخه غیرقانونی، مثل دیگر آثار اکران آنلاین، همان روز اول دامن «ببعی قهرمان» را گرفت.

مشکوری با تاکید بر اینکه مخاطبان از درگاه‌های مجاز این انیمیشن سینمایی را تماشا کنند، افزود: معمولاً همه تولیدکننده‌ها خواهش می‌کنند کارشان در پلتفرم‌ها دیده شود و ما هم همین خواهش را داریم. هر چند نسخه غیرقانونی «ببعی قهرمان» در حال حاضر در دسترس است، اما امیدوارم مردم درک کنند که سازمان‌ها، ارگان‌ها، تیم‌ها و افراد زیادی در این پروژه زحمت کشیده‌اند و دیده شدن آن در پلتفرم‌ها می‌تواند به ادامه تولید انیمیشن پویانمایی در حوزه کودک و به طور کلی در حوزه فرهنگ کمک کند.

تهیه کننده «ببعی قهرمان» در پاسخ به اینکه وضعیت ساخت نسخه‌های تازه ببعی به کجا رسیده است، بیان کرد: در حال حاضر، سریال سه بعدی ببعی آماده شده است و هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم که آیا ۱۳ قسمت از آن در ایام عید پخش شود یا خیر. همچنین، تولید سریال ۵۲ قسمتی جدیدی در ادامه «ببعی قهرمان» در حال انجام است که با کیفیتی بی‌نظیر و متفاوت تولید می‌شود. این کیفیت شاید تا به حال در کار‌های ایرانی مشابه آن در تلویزیون دیده نشده باشد. در ادامه نیز «ببعی قهرمان ۲» در دست تولید است و در حال حاضر مشغول کار روی فیلمنامه و جهان داستانی آن هستیم.

وی در پایان گفت: رمز گرفتن مخاطب، استمرار در تولید است. نباید مخاطب را رها کرد و امیدوارم این انیمیشن همچنان در این مسیر پیش برود. به طور کلی، دیدن انیمیشن‌ها در پلتفرم‌ها برای ما مهم است، چون این به استمرار تولید انیمیشن و پویانمایی‌ها کمک می‌کند. ما امیدواریم این موفقیت، انگیزه‌ای برای سایر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان انیمیشن ایجاد کند و بتوانیم تولیدات داخلی موفق بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->