۳۵ دستگاه اتوبوس جدید در راه مشهد | ناوگان اتوبوسرانی تقویت می‌شود افزایش آماده‌باش قطار شهری مشهد همزمان با اول مهر ۱۴۰۴ جزئیات اصلاحات جدید در خطوط ۲۹، ۸۱ و ۱۰۹۳ اتوبوسرانی مشهد تامین ۶۰ واگن جدید برای خط یک مترو مشهد وارد فاز اجرایی شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) جهش بی‌سابقه شهرداری مشهد در توسعه زیرساخت‌های ورزشی بازدید فرماندار مشهد از نمایشگاه فروش پاییزه | حداقل تخفیف ۲۰ درصد، شرط حضور غرفه‌داران در نمایشگاه امسال ارائه خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی به ۷۰ هزار خانواده در مشهد تصویر دنیای هزاررنگ پاییز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد | گزارش شهرآرانیوز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه فروش پاییزه  احداث ایستگاه دائمی استقبال از زائران مشهد در مراحل پایانی قرار دارد + فیلم اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم بهره‌برداری از مصلای شهدای مدافع حرم بوستان خورشید مشهد
سرخط خبرها

۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد

  • کد خبر: ۳۲۰۹۲
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۴ درصد، سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری مشهدی‌ها / هر شهروند یک‌سوم هزینه تمام‌شده سفر‌های درون‌شهری را می‌پردازد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی مشهد گفت: سهم استفاده از قطارشهری در سفر‌های درون‌شهری شهروندان مشهدی ۴ درصد، تاکسی ۲۳ درصد و اتوبوس ۱۷ درصد است.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با بیان اینکه باید استفاده شهروندان از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی به ۷۰ درصد برسد، افزود: این امر نیازمند توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی است.
وی اظهار کرد: شورای پنجم در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ شهرداری مشهد به‌دنبال افزایش سهم حمل‌ونقل عمومی است. اکنون عدد شاخص در کشور‌های توسعه‌یافته برای استفاده از سفر‌های درون‌شهری بین ۷۵ تا ۱۰۰ است، در حالی که در ایران ۴۱ درصد است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دولت باید یک‌سوم هزینه‌های تمام‌شده هر سفر با ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی را بپردازد، افزود: اکنون شهروندان فقط یک‌سوم هزینه تمام‌شده هر سفر را پرداخت می‌کنند. متأسفانه چندین سال است که دولت سهم خود را پرداخت نمی‌کند و شهرداری مجبور است دوسوم هزینه‌ها را پرداخت کند.
مهدی‌نیا درباره پروژه ورودی بولوار برونسی نیز گفت: هدف ما در برنامه عملیاتی ۹۷ تا ۱۴۰۰ تکمیل این پازل بود، زیرا معتقدیم شهر انسان‌محور اتفاق نمی‌افتد، مگر اینکه شبکه‌های بزرگراهی کامل شود.
وی ادامه داد: یکی از پیشنهاد‌هایی که می‌تواند خلأ کمبود کمربند جنوبی را تا اندازه زیادی پر کند، اتصال انتهای بولوار نماز به بولوار شهید برونسی به‌صورت تونل شهری است، زیرا اکنون بولوار نماز به بن‌بست می‌رسد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد یادآوری کرد: خوشبختانه در یک سال و نیم گذشته شاهد اتفاقات مبارکی در اجرای پروژه‌های عمرانی بودیم که امیدواریم ادامه پیدا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->