نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها
رمزگشایی از گزارش ناظر دیدار استقلال و فولاد

مدافع استقلال داور چهارم بازی با فولاد را تهدید کرد؟

  • کد خبر: ۳۲۲۵۴
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
مدافع استقلال داور چهارم بازی با فولاد را تهدید کرد؟
در گزارش ناظر بازی استقلال و فولاد مورد عجیبی دیده می‌شود که می‌تواند جریمه سنگینی برای شاگرد فرهاد مجیدی به دنبال داشته‌باشد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، باور کنید هر چقدر هم که سعی می کنیم دیدار عقب افتاده هفته گذشته فولاد خوزستان و استقلال تهران را فراموش کنیم، نمی شود که نمی شود!

 

حواشی این مسابقه به قدری زیاد بود که داوود رفعتی ناظربازی مجبور شد چند برگ اضافه‌تر پُر کند.


ناظراین مسابقه روز شنبه گذشته به سازمان لیگ رفت و گزارش مبسوطی را برای این سازمان نوشت که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شود.


در همین ارتباط شنیدیم چند پاراگراف (!) ازاین گزارش مربوط به یکی ازمدافعان استقلال بوده است. این بازیکن درحین بازی خطاب به داورچهارم با حالتی تهدید آمیزگفته است:


" سربه سرم نگذارید! من خانواده با نفوذی دارم و..."
باورش خیلی سخت است اما اینکه یک بازیکن فوتبال فامیل با نفوذ خودش را به رخ تیم داوری بکشد اتفاقی است که باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قاطعانه با آن برخورد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->