شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی به داور بازی با فولاد چه گفت؟

  • کد خبر: ۳۲۰۴۶
  • ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
فرهاد مجیدی به داور بازی با فولاد چه گفت؟
سرمربی شاکی استقلال تهران به سیدعلی در دیدار با فولاد گفت: من کلید ویلا ندارم که به شما بدهم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حضور بی مهابای فرهاد مجیدی در زمین و چشم در چشم داور بازی البته به چند جمله نیز نکشید تا سیدعلی در تصمیم جنجالی خود طی تنها کمتر از یک دقیقه اینبار سرمربی آبی‌ها را اخراج کند.


این اما پایان ماجرا نبود و فرهاد مجیدی که خود را از منطقه فنی نیز اخراج شده می‌دید، کاملا از خود بیخود شد و اینبار شدت اعتراض و حمله کلامی‌اش را نسبت به تصمیم داور افزایش داد تا حضور دیگر بازیکنان و اعضای کادرفنی را در پی داشته باشد.


فرهاد مجیدی اما هنگام خروج اززمین هم خطاب به داوربازی با فولاد خوزستان فریاد می کشید:
" من کلید ویلا ندارم که به شما بدهم!"


مجیدی جمعه گذشته نیزاستوری کنایه آمیزی منتشرکرده و غیرمستقیم تهمت هایی به داور مسابقه و سرمربی فولاد خوزستان زد که گفته می شود باید درکمیته انضباطی و حتی اخلاق پاسخگوی آن باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->