کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

نگرانی سایپا از عملکرد داور دیدار با استقلال تهران

  • کد خبر: ۳۲۲۵۷
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
نگرانی سایپا از عملکرد داور دیدار با استقلال تهران
سرپرست سایپا در نشست هماهنگی پیش از بازی تیمش مقابل استقلال نسبت به فشار روی داور مسابقه ابراز نگرانی کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، استقلال و سایپا امشب (دوشنبه شب) در چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.


همان طورکه خوانده یا شنیده اید ابراهیم صادقی سرمربی سایپا درنشست خبری پیش ازاین دیدارو درپاسخ به این سئوال که داوری استقلال برابر فولاد و حواشی به وجود آمده در آن دیدار شما را نگران نمی کند، گفت: " تمام داوران قشر زحمتکش و مظلومی هستند، نیم فصل اول لیگ از اشتباهات داوری ضررهای زیادی کردیم اما به داوران اعتقاد دارم.


پیام حیدری که قضاوت دیدار ما و استقلال را سوت خواهد زد، یک داور آینده دار است و می تواند قضاوت خوبی انجام دهد، بنابراین از بابت داوری فردا هیچ نگرانی ندارم."


اما این یک طرف ماجرا بود. دیروز (یکشنبه) ظهرنشست هماهنگی پیش از دیدار استقلال و سایپا با حضور نمایندگان دو تیم برگزار شد.
دراین نشست برخلاف مصاحبه ابراهیم صادقی شنیدیم عباس دارابی سرپرست تیم سایپا با اشاره به اتفاقات حاشیه ای دیدارفولاد خوزستان و استقلال تهران از بابت نحوه قضاوت و داوری پیام حیدری در بازی امشب ابراز نگرانی کرده است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->