بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید! پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز!
سرخط خبرها

اعتصاب عجیب در باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر: ۳۲۳۷۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
اعتصاب عجیب در باشگاه پرسپولیس
کارکنان باشگاه پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان اعتصاب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (سه‌شنبه) بخش زیادی از کارمندان باشگاه پرسپولیس به دلیل آنچه پرداخت نشدن حقوق اعلام شده، مقابل در باشگاه ایستادند و دست از کار کشیدند.

 

کارمندان باشگاه پرسپولیس بیش از دو ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

 

البته کارکنان باشگاه پرسپولیس بعد از چند ساعت بحث و گفت‌وگو دقایقی پیش راضی شدند که به سر کار خود برگردند. به آنها قول داده شده که حقوق معوقه‌شان ظرف چند روز آینده پرداخت می‌شود.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->