۲۱۵ بازرس بهداشت محیط در مشهد، آماده نظارت ویژه در روز طبیعت آمادگی مدیریت شهری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان در روز طبیعت پروژه‌های تاثیرگذار مدیریت شهری مشهد در زمینه توسعه فضای سبز | مشهد در زمینه فضای سبز پیشرو است پیش بینی حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به مراکز تفرجگاهی مشهد پایش لحظه‌ای ترافیک مشهد در ایام خاص با تجهیزات هوشمند پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۹۰۰ تن زباله در مشهد همزمان با روز طبیعت آماده‌باش نیروهای فضای سبز مشهد همزمان با روز طبیعت مشهد الگوی ملی زیباسازی شهری است محمد معتمدی: رویداد «نورنما» گامی مثبت و امیدآفرین در مشهد است برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای ایجاد «شادی مومنانه» در ماه رمضان مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در پویش مردمی «مشهد مهربان» برپایی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائران در جاده‌های خراسان رضوی آماده‌سازی ۳۹ بوستان شهری مشهد برای روز طبیعت آلودگی هوای مشهد در ۱۰ منطقه (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) استاندار خراسان رضوی: تشکیل باشگاه حرفه‌ای برای ورزش مشهد اولویت است + فیلم تلاش مدیریت شهری، تحقق نشاط مؤمنانه برای زائران و مجاوران است ضیافت نور و رنگ و تصویر در جشن بزرگ «نورنما»| آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین نمایش ویدئومپینگ کشور در مشهد برگزار شد+ویدئو شهردار مشهد مقدس: جشنواره رمضان، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود پیش بینی ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به مقاصد تفرجگاهی در روز طبیعت شهردار مشهد مقدس: هدف جشنواره نورنما ایجاد حال خوب برای زائران و مجاوران است
سرخط خبرها

تقدیر وزیر راه از اقدامات نوروزی فرودگاه مشهد | صادق: فرودگاه مشهد توجه ویژه‌ای به حال مسافران و زائران داشته است

  • کد خبر: ۳۲۳۸۸۹
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۸
تقدیر وزیر راه از اقدامات نوروزی فرودگاه مشهد | صادق: فرودگاه مشهد توجه ویژه‌ای به حال مسافران و زائران داشته است
وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از عملکرد نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد گفت: رویکرد مثبت فرودگاه مشهد در توجه ویژه به حال مسافران و مردم جای تقدیر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه صادق در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ارزیابی اقدامات نوروزی این فرودگاه و روند خدمات‌رسانی به زائران رضوی اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که در اقدامات اخیر فرودگاه مشهد مشاهده کردم؛ توجه ویژه به مردم و حال مسافران بود که این خود بسیار رویکرد مثبتی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: خدمات نوروزی فرودگاه بین‌المللی مشهد از حیث روانی اثرگذاری بسیار مثبتی دارد چراکه این خدمات سبب می‌شود مطالبات مردم نسبت به خدمات فرودگاهی پاسخ داده شده و رضایتمندی مسافران افزایش پیدا کند.

صادق در ادامه در پاسخ به این سوالی مبنی براینکه آیا دغدغه‌های شخص وزیر راه نسبت به حقوق مسافران و خدمات‌رسانی به مردم در فرودگاه مشهد پاسخ داده شده است؟، گفت: مهم‌ترین موضوع و مسئله این است که مسافران نسبت به‌حقوق خود واقف باشند و ما نیز توجه گسترده‌ای به حقوق مسافران داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: از سویی اینکه خدمات فرودگاهی قابل دسترس برای تمامی اقشار مردم بوده و به‌گونه‌ای «معلولیت» محدودیت ایجاد نکند، دیگر موضوعی است که در ارزیابی از فرودگاه مشهد شاهد بودیم تمامی خدمات قابل دسترس برای تمام اقشار مختلف بود.

صادق در‌خاتمه خاطرنشان کرد: به‌نظر بنده همکاران فرودگاه بین‌المللی مشهد در نوروز ۱۴۰۴، به‌واقع خدمات گسترده‌ای ارائه کرده و زحمات زیادی کشیدند بنابراین امیدواریم زائران رضوی از این خدمات رضایت کافی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->