سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد
سرخط خبرها

مسافران نوروزی پایانه اتوبوسرانی امام رضا (ع) در آستانه میلیونی‌ شدن | ۱۷ درصد از کل زائران مشهد، مسافر اتوبوس هستند

  • کد خبر: ۳۲۴۵۰۴
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۵
مسافران نوروزی پایانه اتوبوسرانی امام رضا (ع) در آستانه میلیونی‌ شدن | ۱۷ درصد از کل زائران مشهد، مسافر اتوبوس هستند
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: از روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تاکنون، در مجموع ۹۲۸ هزار و ۹۱۶ نفر از خدمات پایانه مسافربری امام رضا (ع) استفاده کرده‌اند که این آمار نسبت به شمار ۷۶۷ هزار و ۵۴۱ نفر در مدت مشابه پارسال، رشد ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

محمد علیزاده عربی در گفت‌و‌گو با شهرآرانیوز با اشاره به جدیدترین آمار مسافران اتوبوس‌های بین‌شهری و گزارش تشرف زائران از پایانه امام رضا (ع) به مشهد اظهار کرد: با گذشت ۱۸ روز از پیک زیارتی نوروز ۱۴۰۴ در مشهدالرضا (ع)، در همه مبادی ورودی شهر و پایانه‌های مسافربری از ترمینال اتوبوسرانی امام رضا (ع) گرفته تا ایستگاه راه‌آهن شهید رئیسی و فرودگاه، شاهد ورود بی‌وقفه حجم انبوه زائرانی هستیم که از اقصی نقاط کشور خود را به شهر امام هشتم (ع) می‌رسانند تا از فرصت تعطیلات نوروز برای زیارت حرم مطهر رضوی استفاده کنند.

وی افزود: براساس ارزیابی‌های کارشناسی، به‌طور معمول حدود ۱۰ درصد از زائرانی که در پیک‌های زیارتی خود را به مشهدالرضا (ع) می‌رسانند، از اتوبوس‌های بین‌شهری برای تشرف خود استفاده می‌کنند و در نتیجه نیازمند به خدمات پایانه مسافربری امام رضا (ع) خواهند بود. با این حال، این آمار در پیک زیارتی نوروز ۱۴۰۴ به حدود ۱۷ درصد رسیده و از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار زائری که تا به امروز وارد شهر شده‌اند، حدود ۹۳۰ هزارنفر مسافر اتوبوس‌های بین‌شهری بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تاکنون، در مجموع ۹۲۸ هزار و ۹۱۶ نفر از خدمات پایانه مسافربری امام رضا (ع) استفاده کرده‌اند که این آمار نسبت به شمار ۷۶۷ هزار و ۵۴۱ نفر در مدت مشابه پارسال، رشد ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد. در حوزه آمار ناوگانی هم در مدت ۱۸ روز اخیر، در مجموع ۴۷ هزار و ۷۴۴ دستگاه وسیله نقلیه مشتمل بر اتوبوس، مینی‌بوس، وَن و سواری کرایه در پایانه امام رضا (ع) تخلیه مسافر و بار داشته‌اند و هم‌اکنون نیز این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: از جمله مزایای ویژه خدماتی که امسال در دستورکار قرار گرفته، نظارت دقیق شبکه‌های بازرسی بر فرآیند سرویس‌دهی شرکت‌های مسافربری است. از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، تیم‌های ارزیابی محسوس و نامحسوس به‌صورت دائمی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) حضور داشته‌اند و زیر نظر کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، فرآیند نظارت و رسیدگی به شکایات بدون وقفه ادامه داشته است.

علیزاده تأکید کرد: بازدید مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی بخشی از این برنامه جامع نظارت و ارزیابی است و بر همین اساس، باور ما این است که امسال در پایان پیک زیارتی نوروز، آمار رضایت زائران به طور چشمگیری بیش‌تر از سال گذشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->