تاریخچه‌ای از مدرسه‌های تاریخی اطراف حرم امام رضا (ع) | «بهزادیه»، «باقریه» و مشتی خاطره از‌یاد‌رفته شهر امیدیه در خوزستان، گرم‌ترین نقطه زمین شد (۹ مرداد ۱۴۰۴) فرماندار مشهد: چراغ‌های راهنمایی در چهارراه‌ها به باتری مجهز می‌شوند | رفع چالش گره‌های ترافیکی در زمان قطع برق رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: حال خوب مردم، دغدغه مدیریت شهری است | حاشیه شهر در اولویت شهرداری باشد شهردار مشهد مقدس از تکمیل پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب تا دو هفته دیگر خبر داد | مردم منتظر خبر‌های خوب از پروژه‌های بزرگ باشند منطقه ۳، سبزتر از همیشه | آیین بهره‌برداری از بوستان قدس و ۳۳ معبر آسفالت‌شده در منطقه ۳ برگزار شد + فیلم برق‌گرفتگی هر سال جان ۵۰ نفر را در خراسان رضوی می‌گیرد هوای کلان‌شهر مشهد «ناسالم» شد | هشدار به گروه‌های حساس (پنجشنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۴) پیشرفت ۵۰ درصدی خط انتقال آب تصفیه خانه اولنگ به منطقه ۷ مشهد خدمات کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و فرهنگی ارائه می‌شود کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد عازم نجف اشرف شد (۸ مرداد ۱۴۰۴) +فیلم حاجی‌بگلو: در سفر کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به عتبات عالیات، بر عدالت‌محوری تأکید داشته‌ایم اربعین ۱۴۰۴، خادمان رضوی در مسیر شهر علوی تدوین آمارنامه ۱۴۰۳ مشهد با تاکید بر داده‌محوری و هماهنگی بین‌دستگاهی افتتاح پروژه بوستان قدس و آسفالت ۳۳ معبر منطقه سه شهرداری مشهد شهرداری مشهد در آستانه اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی (۸ مرداد ۱۴۰۴) نام‌گذاری خیابان منتهی به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به نام شهید دکتر طهرانچی | تصویب دومین بسته تسهیل و تسریع اجرای پروژه‌های شهری +فیلم شناسایی بزرگترین انشعاب غیر مجاز آب در خراسان رضوی تلاش بی‌وقفه برای حفظ طراوت مشهد در گرمای تابستان و بحران آب سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: به مسئله بحران‌های مالی در شهرداری مشهد باید توجه کرد
سرخط خبرها

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است

  • کد خبر: ۳۲۶۲۶۲
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۶
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، در سال ۱۴۰۴ افزایش چشمگیری یافته است.
اکرم مقدسی
خبرنگار اکرم مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی امروز، ۲۴ فروردین‌ ۱۴۰۴، در مراسم «شکرانه خدمت»، آیین تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۴ که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ایام نوروز، ریاست کمیته خدمات سفر بر عهده شهرداری مشهد بود و بیش از ۳۰۰ ردیف خدمتی در حوزه‌های مختلف توسط شهرداری ارائه شد.

وی بیان کرد: باوجود بارش‌ها و سرمای هوا، تمام فعالیت‌ها طبق برنامه‌ریزی دقیق و با حمایت شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران اجرایی بدون‌وقفه انجام شد.

یعقوبی با بیان اینکه برنامه‌ریزی استقبال از بهار از مردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد، عنوان کرد: امسال نوروز با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر مقارن شد، در نتیجه توجه بیشتر به فضای فرهنگی و معنوی شهر ضرورت داشت. در این راستا، فضاسازی شهری متناسب با این مناسبت‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: پس از ایام قدر، تمرکز فعالیت‌ها بر تغییر چهره شهر با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویداد گل و گیاه، نور و نما و مسیر نوبهار بود که با استقبال گسترده شهروندان و زائران مواجه شد. همچنین مسابقات ورزشی جام رمضان نیز به ایجاد فضای پرنشاط در شهر کمک کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به رکوردزنی در جمع‌آوری زباله در ۳۰ اسفندماه تصریح کرد: از تلاش‌های پاکبانان، باغبانان و هنرمندانی که در زیباسازی شهر مشارکت داشتند، تقدیر می‌کنم. نوسازی ابنیه شهری ازجمله لکه‌گیری آسفالت و تعویض جداول نیز توسط همکاران حوزه عمران به صورت شبانه‌روزی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک نیز با افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ثابت و موقت و مدیریت حمل‌ونقل عمومی در روز‌های ابتدایی سال، رکورد فعالیت مستمر در ناوگان اتوبوس‌رانی، تاکسی و قطارشهری ثبت شد. ایام نوروز بدون حادثه خاصی در حوزه ایمنی سپری شد که نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های آتش‌نشانی بود.

یعقوبی افزود: همکاران شهرداری در تجهیز مراکز اسکان، استقبال از زائران و نظارت بر مراکز اقامتی و بازار شب عید فعالیت گسترده‌ای داشتند. امسال اقدامات شهرداری نسبت‌به سال‌های گذشته با کیفیت و تنوع بیشتری انجام شد و همکاری دستگاه‌هایی نظیر هلال‌احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و بانک شهر در تحقق این برنامه‌ها نقش مؤثری داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۳۷ و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، میزان رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، در سال جاری افزایش چشمگیری یافته است.

وی ادامه داد: در پایان، از تلاش‌های مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه شهرآرا برای پوشش گسترده فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق قدردانی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->