شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

پاداش چندصدمیلیونی برای اسکوچیچ به ازای برد تیم ملی

  • کد خبر: ۳۲۷۴۹
  • ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
پاداش چندصدمیلیونی برای اسکوچیچ به ازای برد تیم ملی
قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی کشورمان ریالی است، اما آپشن‌های خاصی برای او منظور شده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقم قرارداد اسکوچیچ هرگز رسانه ای نشده است اما شنیدیم پاداش بردهای تیم ملی در نوع خود جالب است. طبق برنامه اعلام شده کنفدراسیون فوتبال آسیا درمقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم کشورمان روز 17 مهر میزبان تیم هنگ کنگ است و سپس در روز 22 مهر باید در کامبوج به مصاف تیم ملی این کشور برود.


دو دیدار پایانی تیم کشورمان که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است به ترتیب روزهای 22 و 27 آبان مقابل تیم‌های ملی بحرین و عراق برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعود کننده از این گروه مشخص شود.


بنابرآنچه در قرارداد دراگان اسکوچیچ ذکر شده، این سرمربی کروات برای هر برد تیم ملی ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی هم بستگی تام به نتایج تیم ملی ایران در 4 بازی آینده خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->