قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | کوییک دنده‌ای ۴۲۴ میلیون تومان پرش در جا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ تیر ۱۴۰۳) آخرین اخبار از پرداخت وام اربعین ۱۴۰۳ طلا به کانال بالاتر ورود کرد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تردد در جاده مخصوص تهران-کرج محدود شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازگشت دلار به کانال ۵۸ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۲۷ تیر ۱۴۰۳) فروش محصول سایپا از یکشنبه آینده (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات و لینک ثبت‌نام وزیر نفت: سوخت پایدار تامین و بدون مشکل ارائه می‌شود بالاخره پایان کار ۱۹ هزار واحد مسکن مهر گلبهار صادر می‌شود خراسانی‌ها می‌توانند دست کم ۲۰ درصد قطعات خودرو‌های کشور را  تأمین کنند معامله غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن توسط بنگاه‌های املاک | فریب سوداگران را نخورید قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | میوه گران شد آیا ترور ناموفق ترامپ رکورد جدیدی برای قیمت جهانی طلا ثبت می‌کند؟ قیمت طلا در بازار جهان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) سهم ۷۰ درصدی خراسان رضوی از تجارت ایران و افغانستان قیمت جدید دام زنده اعلام شد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان + لینک | سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چقدر است؟ قیمت بلیت هواپیما به مقصد عراق پرواز کرد! | قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف چقدر است؟ سازمان بازرسی: از تعطیلی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد و بیکاری ۴۰۰ نفر جلوگیری شد استقرار ۱۱ جایگاه ارزاق عمومی و ۵ نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی گوشی‌های موبایل کارکرده را چند بخریم؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + یک اطلاعیه مهم بازار بورس متعادل به استقبال تعطیلات محرم رفت | گزارش وضعیت بورس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) نشست شورای معادن خراسان‌رضوی با حضور استاندار برگزار شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تا چه زمانی است؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارگزاری آگاه امروز شنبه ۱۴ تیر همچنان دچار اختلال است

  • کد خبر: ۳۲۸۰۷
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
  • ۲
کارگزاری آگاه امروز شنبه ۱۴ تیر همچنان دچار اختلال است
در حالی که بیش از یک هفته از قطعی یک روزه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از کاربران این کارگزاری از اختلال در پنل معاملاتی آساتریدر شاکی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس پیام‌های مخاطبان بسیاری از کاربران کارگزاری آگاه نسبت به بروز اختلال و قطعی سامانه معاملاتی این کارگزاری اعتراض دارند.

در حالی که بیش از یک هفته از قطعی یک روزه سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه می‌گذرد، هنوز هم بسیاری از کاربران این کارگزاری از اختلال در پنل معاملاتی آساتریدر شاکی هستند. بسیاری از مخاطبان با نوشتن پیام در خبر مربوط به آخرین وضعیت کارگزاری آگاه نسبت به عملکرد ضعیف این کارگزاری اعتراض کرده‌اند.

 

از سوی دیگر برخی نیز با فرستادن تصویر باز نشدن وبسایت این کارگزاری معتقدند این سامانه به کل از دسترس خارج شده است. با این حال به نظر می‌رسد روشن کردن فیلترشکن موجب اختلال در سامانه معاملاتی این کارگزاری می‌شود و آگاه در پیامی از کاربران خود خواسته که برای استفاده از سامانه معاملاتی از فیلترشکن یا vpn استفاده نکنند.

 

در ادامه بخشی از نظرات مخاطبان  و سهام‎‌داران در خصوص اختلال در کارگزاری آگاه را می‌خوانید:

 

یکی از مخاطبین می‌گوید: «خیلی مسخره هست به خدا قبل از اینکه معاملات شروع بشه و یا بازار باز بشه سایت بازه وقتی که بازار باز میشه سایت بسته هست تا وقتی که بازار بسته بشه بعد از بسته شدن بازار تازه سایت میاد بالا به خدا. مسخره هست خوب آقا سایت خرابه دیگه اینو کلا قطع کن بی خیال شو دیگه با این کارا کمتر ما رو اذیت کنید و خودتون رو مسخره کنید.»

 

کاربری دیگر نیز نسبت به خسارتی که اختلالات به سرمایه او وارد کرده معترض است: «ما با این مشکلات کارگزاری آگاه خیلی زیان دیدیم. واقعا کسی هست پاسخگو باشه؟»

 

مخاطب دیگری با نام کاربری مهدی نیز این پیام را گذاشته است: «چرا کسی به فکر مشتریان کارگزاری آگاه نیست؟ این کارگزاری عملا با تقسیم مشتریان خرد و کلان (مثلا سرمایه زیر یه میلیارد و بالای یه میلیارد) هیچ توجهی به سهامداران خرد نداره. اصلا پاسخ پشتیبانی رو هم نمی‌دن. الان چند ماه هست. این اواخر که دیگه گندش دراومده. در تازه‌ترین مورد هم خودم چهارشنبه باید پول به حسابم واریز می‌شد چک رو اشتباهی می‌برن یه بانک دیگه (در صورتی که من فقط یه شماره حساب ثبت از یه بانک دارم) ساعت حدود۶-غروب دوباره برگشت می‌زنن به حساب کارگزاری. از چهارشنبه بعدازظهر (هم پیام و تلفن و اینستا و… هیچ جوابی هم نگرفتم. الکی هم میگن تا ساعت ۱۹ پشتیبانی تلفنی داریم. الان خسارت من با کی هست؟ اون چند روزی هم که مشتریان نتونستن معامله کنن چه کسی ضرر و زیان اون‌ها رو باید بده؟ (مخصوصا چهارشنبه -شنبه و یکشنبه)»

 

فردی نیز به نام ابراهیمی این گونه اعتراض خود را بیان کرده است: «اختلالات به شدت به قوت خود باقیه. الان ۱۴ تیر ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه است و من نتونستم وارد بشم. امروز بدون اختلال! باز هم اخبار دروغ.»

 

ناشناسی دیگر نیز گفته است: «سلام به خدا دیگه خسته شدیم چکار میکنه این مدیر عامل اگاه قبل از معاملات سایت بازه همین که شروع میشه کامل قطع میشه اخه به نظر شما مردم چکار کنن این واقعان بی عدالتی هست.»

 

فردی دیگر هم گفته: «۲ هفتس تعمیرات تموم نشد؟ چرا ناراضی نگه دوس دارین بمونن همه. وضعیت رو کی سامان میدین. چی میشه رتبه ۱ تو خدمات و .. باشین عیبی داره؟ تموم کنین این اختلالو هرجور ک هسسست.»

 

اختلال در سامانه کارگزاری آگاه در حالی امروز نیز ادامه پیدا کرده که هفته گذشته نیز بسیاری از کاربران کارگزاری‌های دیگر نیز نسبت به کندی سامانه معاملاتی اعتراض داشتند.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
3
خبر مرگشون با این کارگزاری هر موقع بازار باز میشه سایت قطع میشه تا موقعی که بازار بسته بشه کسی نیست جوابگو باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
مسخره س واقعا امروز 21 و از هفته قبل مانده ها پریده کسی هم پاسخگو نیست من همین چند روز آینده خارج میشم از این کارگزاری مسخره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->