معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

بعد از «پشت‌بام فروشی» این بار نوبت «پارکینگ فروشی» شد | خرید پارکینگ ۱۲ متری در مشهد، ۷۲ میلیون تومان!

  • کد خبر: ۳۲۹۰۶
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
بعد از «پشت‌بام فروشی» این بار نوبت «پارکینگ فروشی» شد | خرید پارکینگ ۱۲ متری در مشهد، ۷۲ میلیون تومان!
 اجاره پارکینگ به غیر از اهالی ساختمان یکی از اشتباه‌ترین تصمیماتی است که باید ساکنین از کنار آن به سادگی عبور نکنند.

به گزارش شهرآرانیوز، پارکینگ یکی از ملزومات زندگی شهری است. زیرساختی است که باید شهرداری در گام اول و زمان صدور پروانه ساخت به آن توجه کند. عملکرد شهرداری در سال‌های جدید قابل دفاع‌تر از زمانی است که قوانین و ضوابط مربوط به پارکینگ ساختمان رعایت نمی‌شد. تقاضا برای خرید و اجاره پارکینگ از جمله مهترین موضوعاتی است که باید بررسی شود.

 

یکی از مشاوران املاک تهران با بیان اینکه قیمت اجاره پارکینگ عمومی بسیار بالاست، بیان کرد: قیمت بالای پارکینگ عمومی شهروندان را به سمت خرید و اجاره پارکینگ از همسایه‌ها سوق داده است. بر اساس قانون، خرید و فروش پارکینگ به غیر از اهالی همان ساختمان جرم است. در شرق و غرب تهران و در محله‌هایی که کمبود پارکینگ وجود دارد، قیمت اجاره یک پارکینگ خصوصی تا ماهی ۳۵۰ هزار تومان هم می‌رسد. این قیمت برای جنوب تهران ماهی ۷۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است. در میدان استقلال تهران یک پارکینگ بین ۵ میلیون تا ۷ میلیون تومان برای یک سال اجاره داده می‌شود.

 

اجاره پارکینگ به غیر اهالی فاجعه آفرین است


یکی از مشاوران معاملات املاک در ارتباط با قیمت اجاره پارکینگ گفت: با وجود غیر قانونی بودن فروش و اجاره پارکینگ به غیر، متاسفانه شاهد رواج این موضوع در برخی از مناطق تهران و حتی ایران هستیم. اجاره پارکینگ به غیر از اهالی ساختمان یکی از اشتباه‌ترین تصمیماتی است که باید ساکنین از کنار آن به سادگی عبور نکنند. اجاره یک پارکینگ یعنی حضور فردی غریبه به جز اهالی در ساختمان. با توجه به حضور کودکان در فضای مشاء، قرار گرفتن اموال ساکنین در پارکینگ و حیاط حضور غریبه‌ها امنیت ساکنین را به خطر می‌اندازد و فاجعه آفرین است.

 

قیمت پارکینگ در مشهد


یکی از مشاوران املاک خیابان آزادی مشهد  اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهروندان در مشهد جای پارک است با توجه به افزایش قیمت خودرو، داشتن پارکینگ اضافی یک حسن برای خانه محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: قیمت مسکن در محله صیاد شیرازی (خراسان رضوی) به عنوان یکی از اعیان نشین‌ترین محله‌های این شهر، متری ۱۴ میلیون تومان در تیرماه ۹۹ معامله شد. پارکینگ اضافی این خانه متری ۶ میلیون تومان به یکی از اهالی این ساختمان فروخته شد. یعنی خرید یک پارکینگ ۱۲ متری در مجموع ۷۲ میلیون تومان در خیابان صیاد شیرازی مشهد آب می‌خورد.

 

قیمت خرید پارکینگ در میاندوآب


آگهی خرید و فروش پارکینگ در میاندوآب یکی از متداول‌ترین آگهی‌هایی است که در سایت‌ها و کانال‌های تبلیغی وجود دارد. یکی از این آگهی‌ها مربوط به یک پارکینگ ۱۵ متری در میاندوآب آذربایجان غربی است. صاحب این ملک در گفتگو با خبرنگار اقتصادآنلاین اظهار کرد: آپارتمان ۱۵۰ متری در میاندوآب متری ۸۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. پارکینگ‌های خانه‌ها هم با قیمت‌های توافق شده بین خریدار و فروشنده معامله می‌شود.

 

وی با بیان اینکه قیمت پارکینگ از متری ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان بسته به کیفیت مکان و متریال آن متفاوت است، گفت: خرید پارکینگ در میاندوآب همچون تهران نیست. اغلب پارکینگ‌ها در میاندوآب چهاردیواری هستند و درب مجزا دارند. در بیشتر مواقع افرادی که پارکینگ خریداری می‌کنند بومی نیستند. یک پارکینگ ۱۵ متری متری یک میلیون تومان در تیر ۹۹ معامله شده است.

 

اجاره پارکینگ برای زندگی


یکی از آگهی‌های سایت‌های معتبر اجاره یک پارکینگ قابل سکونت در شب است. صاحبخانه اجاره این واحد را سالانه ۱۵ میلیون تومان عنوان کرده است. این آگهی یکی از جدید‌ترین و متداول‌ترین آگهی‌هایی است که با افزایش قیمت مسکن به چشم می‌خورد.

 

وی افزود: ساختمان‌های قدیمی ساز شمال تهران بیشتر با مشکل کمبود پارکینگ مواجه هستند، به طور کلی امکان اجاره پارکینگ به غیر از اهالی ساختمان امکان پذیر نیست. میانگین اجاره پارکینگ در شمال تهران ۳۰۰ هزار تومان و خرید آن بسته به توافق بین دو نفر به طور متوسط متری ۱۲ میلیون تومان است.

 

یکی از مشاوران املاک خیابان ایران به اقتصادآنلاین گفت: یک پارکینگ در خیابان ایران ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. یکی از گران‌ترین قیمت‌های اعلام شده برای اجاره پارکینگ مربوط به خیابان پیروزی تهران و در انواع ساختمان‌های قدیمی است. این گرانی نتیجه عملکرد گذشته شهرداری در صدور پروانه‌های ساخت است. پیش‌تر الزامی برای وجود پارکینگ به ازای هر واحد وجود نداشت. بعد از تراکم فروشی و افزایش ساکنین یک محل مشکل و معضل پارکینگ از جمله مهمترین مشکلات شهرنشینی به خصوص در محله‌هایی همچون پیروزی، سرآسیاب، تهران پارس تهران شد.

 

خرید و اجاره پارکینگ در شرق تهران


یکی از مشاوران املاک در شرق تهران با بیان اینکه در تهران پارس قیمت اجاره پارکینگ ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای هر ماه است، گفت: خرید پارکینگ بر اساس عرف متفاوت است. یک پارکینگ ۱۱ متری در تهران پارس ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان در تیرماه معامله شد. قیمت پارکینگ ربط آنچنانی به قیمت ساختمان ندارد. به عنوان مثال قیمت آپارتمان نوساز در خاک سفید تهران پارس متری ۱۸ میلیون است. پارکینگ اضافی در خاک سفید در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان در تیرماه ۹۹ معامله شد. این در حالی است که در همین زمان یک پارکینگ ۱۱ متری در بهترین نقطه تهران پارس در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان معامله شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->