ویدئو| حال و هوای کاروان خدام‌الحسین شهرداری مشهد در شب ورود به خاک عراق قدردانی شهردار مشهد از پرداخت بدون تأخیر حقوق و کارانه پرسنل آغاز رسمی خدمات‌رسانی نیرو‌های خدمات شهری مشهد در نجف از ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ ویدئو | خادمان مشهدالرضا (ع) در مسیر نجف تاریخچه‌ای از مدرسه‌های تاریخی اطراف حرم امام رضا (ع) | «بهزادیه»، «باقریه» و مشتی خاطره از‌یاد‌رفته شهر امیدیه در خوزستان، گرم‌ترین نقطه زمین شد (۹ مرداد ۱۴۰۴) فرماندار مشهد: چراغ‌های راهنمایی در چهارراه‌ها به باتری مجهز می‌شوند | رفع چالش گره‌های ترافیکی در زمان قطع برق رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: حال خوب مردم، دغدغه مدیریت شهری است | حاشیه شهر در اولویت شهرداری باشد شهردار مشهد مقدس از تکمیل پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب تا دو هفته دیگر خبر داد | مردم منتظر خبر‌های خوب از پروژه‌های بزرگ باشند منطقه ۳، سبزتر از همیشه | آیین بهره‌برداری از بوستان قدس و ۳۳ معبر آسفالت‌شده در منطقه ۳ برگزار شد + فیلم برق‌گرفتگی هر سال جان ۵۰ نفر را در خراسان رضوی می‌گیرد هوای کلان‌شهر مشهد «ناسالم» شد | هشدار به گروه‌های حساس (پنجشنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۴) پیشرفت ۵۰ درصدی خط انتقال آب تصفیه خانه اولنگ به منطقه ۷ مشهد خدمات کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد در حوزه‌های خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و فرهنگی ارائه می‌شود کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد عازم نجف اشرف شد (۸ مرداد ۱۴۰۴) +فیلم حاجی‌بگلو: در سفر کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به عتبات عالیات، بر عدالت‌محوری تأکید داشته‌ایم اربعین ۱۴۰۴، خادمان رضوی در مسیر شهر علوی تدوین آمارنامه ۱۴۰۳ مشهد با تاکید بر داده‌محوری و هماهنگی بین‌دستگاهی افتتاح پروژه بوستان قدس و آسفالت ۳۳ معبر منطقه سه شهرداری مشهد شهرداری مشهد در آستانه اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی (۸ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست هوشمند شدن ایستگاه های اتوبوس در شهر مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۳۳۲۴۲۸
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۹
  • ۴
شهروند خبرنگار | درخواست هوشمند شدن ایستگاه های اتوبوس در شهر مشهد + پاسخ
پاسخ مسئولان شهری به درخواست شهروندان مبنی بر هوشمند شدن ایستگاه های اتوبوس در شهر مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، هوشمند بودن ایستگاه های اتوبوس در شهر مشهد و استفاده از آخرین فناوری برای خدمات رسانی بهتر، درخواست شهروندان مشهدی است. مریم مؤمن در این زمینه به شهرآرا می گوید: تا چند سال پیش مدام هوشمندسازی ایستگاه های اتوبوس و بسیاری از طرح های ابتکاری در این باب مانند تجهیز ایستگاه ها به اینترنت و از این دست اتفاق ها خیلی مطرح بود، اما این موارد هیچ گاه در عمل اتفاق نیفتاد.

گاه برای شارژ من کارت در برخی نقاط شهر باید در به در دنبال دستگاه شارژ من کارت باشیم. اگر ایستگاه ها هوشمند شود با چنین مصائبی به طور حتم رو به رو نخواهیم بود.اما درخواستم این است که ای کاش شهر بزرگ مشهد حداقل در برخی مناطق به این ایستگاه ها مجهز شود و ما هم طعم یک شهر مدرن و دارای تکنولوژی روز را بچشیم.

محمد معتمد، دیگر شهروند هم از اهمیت این ایستگاه ها می گوید و اینکه به نفع شهر و شهروندان و مدیریت شهری است و میزان رضایت مردمی را افزایش می دهد. او به نمایشگاه دستاوردهای حوزه حمل و نقل که پاییز سال گذشته برگزار شد اشاره می کند: آذر سال گذشته معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از ایستگاه های اتوبوس هوشمند و پروژه های بومی سازی قطعات به عنوان بخشی از دستاوردهای مطرح شده سازمان اتوبوس رانی در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد یاد کرد.

علی شهسوار، معاون اجرایی سازمان اتوبوس رانی مشهد درمورد آخرین وضیت ایستگاه های هوشمند اتوبوس در مشهد این طور توضیح می دهد: در سنوات گذشته ایستگاه های اتوبوس هوشمند را به صورت آزمایشی در دو ایستگاه مستقر کردیم، اما اکنون ایستگاه هوشمند در سطح شهر نداریم.

شهسوار ادامه می دهد: با این حال و بنا به ضرورت بر روی این ایستگاه های پیشرفته اتوبوس، پژوهش و بررسی و مطالعه داریم تا آن ها را متناسب با شرایط و اقتضائات زمان و مکان طراحی و به شکل آزمایشی جانمایی کنیم.

معاون اجرایی سازمان اتوبوس رانی مشهد درباره اینکه چرا اجرای این ایستگاه ها به تعویق افتاده است و چرا همان دو ایستگاه که در سال های گذشته راه اندازی شد به کل از این چرخه حذف شده اند، می گوید: واقعیت ماجرا این است که این ایستگاه ها با آسیب های وندالی زیادی رو به رو شدند و حتی در سطح کشوری هم از آن استقبال چندانی نشد، اما همان طور که گفته شد، در مورد آن در حال مطالعه هستیم.

او در مورد ویژگی های این ایستگاه ها نیز این طور پاسخ می دهد: ایستگاه های هوشمند اتوبوس، نسخه پیشرفته ای از ایستگاه های اتوبوس سنتی هستند که با استفاده از فناوری های پیشرفته، اطلاعات دقیق و لحظه ای در اختیار مسافران قرار می دهند. این ایستگاه ها مجهز به نمایشگرهای دیجیتال، اینترنت بی سیم، سیستم های نظارت و امکانات رفاهی مدرن هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۰
0
5
حداقلش روی تابلوی ایستگاه اتوبوس،شماره خطوط اتوبوس عبوری را بنویسید
قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۶
0
1
قبلا میشد با نرم افزار شهر من تایم تقریبی رسیدن اتوبوس به ایستگاه و موقعیتش رو‌ روی نقشه دید همون هم به سلامتی از کار افتاد.پیشرفت کردیم
امیر حسین قوامی صالح
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۹
0
0
سلام
علی
Japan
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۴/۲۰
0
0
اتوبوسرانی مشهد یکی از بی در و پیکر ترین قسمت های شهرداریه. کافیه یک هفته شما با اتوبوس ها سر و کار گذاشته باشید.
زمان شروع اتوبوس ها مشخص نیست اگه هست بذارن تو پابانه که ماهم بدونیم.
یک ذره مدیریت تو زمان حرکت ها ندارن. مثلا ما خط هایی داریم که هر ۲۰ دقیقه میان، درصورتیکه بعضی خط ها هم تو پوشانی های زیادی با هم دارن مثلا ۱۸, ۱۸.۱ و ۱۴ رو که حدالاقل من میدونم. بعد خیلی جالبه تو ایستگاه پایانه اون مسئول زمان بندی به خودش زحمت نمیده شروع اینا رو جوری مدیریت کنه با فاصله حرکت کنند که بخش هایی که هم پوشانی دارند حدالاقل اینجوری نباشه که مسافر بیست دقیقه صبر میکنه میبینی دو تا پشت سر هم داره میاد. اگه با فاصله بیان تو ایستگاهای مشترک زمان انتطار کمتر میشه.
اما خب اگه مسافر اینو بگه انگار ارث بابای راننده رو ازش خواسته چون مسافر حقوقی براش قائل نیستن متاسفانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->