نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتایج هفته بیست و چهارم + جدول لیگ برتر| یکی برای همه؛ همه برای پرسپولیس

  • کد خبر: ۳۳۹۱۲
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
نتایج هفته بیست و چهارم + جدول لیگ برتر| یکی برای همه؛ همه برای پرسپولیس
دیدارهای هفته بیست و چهارم به پایان رسید.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برگزاری 7 رقابت به پایان رسید و پرسپولیس موفق شد با کسب یک پیروزی دیگر، گامی بلند برای کسب قهرمانی بردارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی با 56 امتیاز در صدر جدول هستند و با سپاهان و شهرخودرو 12 امتیاز فاصله دارند. پرسپولیس با 2 پیروزی دیگر به قهرمانی لیگ دست خواهدیافت.

 

ذوب آهن شب گذشته موفق شد با 5 گل شاهین شهرداری بوشهر را درهم بکوبد و بالاخره با لوکا طعم برد را چشید. از عواقب این شکست سنگین برای بوشهری‌ها، استعفای کریمیان بود. سرمربی مستعفی شاهینی‌ها گفت: امیدوارم شاهین در لیگ برتر بماند. بهتر است در این شرایط هوادار شاهین باشم و امیدوار باشم جانشینم شاهین را در لیگ برتر حفظ کند.

 

شهرخودرو نیز در رقابت با سایپا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافت.امین قاسمی‌نژاد و آرمین سهرابیان گلزنان این بازی بودند. گلر باسابقه شهرخودرو در این مسابقه هم با مهار پنالتی بارانی در دقیقه 13 تاثیر ویژه‌ای در نباختن شهرخودرو داشت.

 

استقلال و تراکتور در مصافی که فقط به نظر می‌رسید دو تیم برای زدن همدیگر وارد زمین شده‌بودند به تساوی دست یافتند. این تساوی برای هیچکدام چاره‌ساز نبود و باعث شد تا از کورس مدعیان سهمیه حسابی عقب بیافتند. 

 

پیکان با برتری مقابل گل گهر از انتهای جدول فاصله گرفت و بیست و یک امتیازی شد. پیکان امشب موفق شد با گل های محمدی و ماهان رحمانی، گل گهر را با دو گل از پیش رو بردارد. 

اما ناکام اصلی هفته سپاهان بود که در برابر پارس جنوبی جم موفق به کسب سه امتیاز نشد. سپاهان که با گل زودهنگام حسینی در دقیقه یازده پیش افتاده بود، بعد از خراب شدن پنالتی توسط کریمی، دروازه اش را توسط خالقی فر بازشده دید. حالا پرسپولیس با این نتایج خوشبخت ترین تیم لیگ است. 


همچنین گفتنی است دیدار تیم های نساجی و صنعت نفت با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. 

 

جدول لیگ برتر 

 

نتایج هفته بیست و چهارم + جدول لیگ برتر| یکی برای همه؛ همه برای پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->