آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

جزئیات گم شدن سها رضانژاد، دختر طبیعت‌گرد در کردکوی + تصاویر

  • کد خبر: ۳۴۲۵۴
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
  • ۳۴
جزئیات گم شدن سها رضانژاد، دختر طبیعت‌گرد در کردکوی + تصاویر
«سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله‌ای که به همراه یک گروه طبیعتگردی چهارشنبه هفته گذشته به ارتفاعات جهان‌نما در شهرستان کردکوی در استان گلستان رفته، ۵ روز است مفقود شده و اثری از او نیست.
به گزارش شهرآرانیوز، حوالی ظهر جمعه ۲۰ تیرماه خبر گم شدن «سها رضانژاد» دختری ۲۷ ساله در ارتفاعات کردکوی استان گلستان به دستگاه‌های امدادی اطلاع داده شد. نیرو‌های امداد و نجات، انتظامی و... برای یافتنش بلافاصله دست به کار شدند، اما با گذشت حدود ۳ روز از ناپدید شدن این جوان، هنوز نیرو‌ها در آب و هوای بارانی و مه‌آلود کوهستان به دنبال یافتنش هستند.

رحیم میرکریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در این باره اظهار می‌کند: از روز جمعه گم شدن این خانم ۲۷ ساله به سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. در ابتدا اعلام شد که یک تیم آفرود هستند، اما زمانی که با هیات اتومبیلرانی صحبت کردیم، مشخص شد که اینطور نیست و درنهایت گفتند که یک تیم طبیعت‌گردی هستند.

وی ادامه می‌دهد: اظهارات اولیه حاکی از آن بود که این خانم از چادر خارج شده و دیگر بازنگشته و عنوان شد که محوطه (محل اقامت) را گشته‌اند، اما او را پیدا نکرده‌اند. در همین راستا دو تیم ارزیاب به محل اعزام شدند و پس از آن جلسه مدیریت بحران تشکیل شد. فرماندار، بخشدار و.. به موضوع وارد شدند و با نفراتی که از اعضای این تیم طبیعت‌گردی در محل مانده بودند، گفتگو شد. البته اظهارات افراد حاضر در محل واقعا کمک‌کننده نبود و فقط باعث شد حیطه جست‌وجوی ما گسترده‌تر شود.

میرکریمی می‌گوید: جست‌وجو در ابعاد مختلف انجام شده، تیم‌های جست‌وجو و نجات با به همراه داشتن سگ‌های آنست به محل اعزام شدند. همچنین تیم‌های کوهنوردی از سمت شموشک به سمت محل حادثه رفتند و از طرف‌های دیگر نیز برای جست‌و جو تیم اعزام کردیم. از هلی‌شات سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شد. امروز حتی از پاراموتور هم برای جست‌وجو استفاده شد. با آنکه بارش‌های دیروز منطقه جهان‌نما بود سنگین بود، همچنان جست‌وجو‌ها متوقف نشد. ۹۶ نفر از نیرو‌های هلال احمر تاکنون در این عملیات فعالیت کرده‌اند.
 
 

لحظات طاقت‌فرسای تلاش برای یافتن «سها رضانژاد»


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان ادامه می‌دهد: شاهد شایعات در فضای مجازی هستیم و از مردم درخواست می‌شود حتما از مراجع رسمی موارد را پیگیری کنند.

میرکریمی در ادامه به یک گزارش کذب درخصوص پیدا شدن این خانم ۲۷ ساله اشاره کرده و می‌گوید: عصر روز گذشته ۲۲ تیرماه گزارشی مبنی بر تماسی اعلام شد که سمت حاجی‌آباد در یک چشمه به نام «شاه‌پسند» این خانم پیدا شده است. البته گزارش واضح نبود. عملیات انجام شد و به سمت روستای حاجی‌آباد رفتیم که طی این جست‌وجو‌ها متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیدیم.

سامان رضانژاد برادر سها که در حال حاضر به همراه نیرو‌های امدادی و انتظامی در ارتفاعات کردکوی مستقر شده است، می‌گوید: سها چهارشنبه شب از تهران با یک تور به محل رفته بودند. آن‌ها به مقصد ارتفاعات کردکوی حرکت می‌کنند و پنجشنبه صبح در محل مستقر می‌شوند. سها تقریبا آنتن داشت و آخرین تماسش با خانواده حوالی ۱۱ شب پنجشنبه بوده که با پدرم صحبت کرده است.

وی ادامه می‌دهد: افراد حاضر در تور می‌گویند آن شب تا نیمه‌شب بیدار بودند. در محلی که پرتگاه هم وجود داشته کمپ زده بودند، البته با پرتگاه حدود ۵۰ متر فاصله داشته‌اند.

برادر این دختر جوان اظهار می‌کند: سها در این سفر همراهی که با او صمیمی باشد نداشته، اما چون چندمین بارش بوده که با آن‌ها سفر می‌رفته افرادی را می‌شناخته است. برخی از افرادی که در تور حضور داشتند می‌گویند سها صبح روز جمعه در حالی که می‌خواسته از چادرش بیرون برود دیده شده، اما حرف‌های ضد و نقیض دراین‌باره زیاد است، چون محلی که در آن کمپ زده بودند، شلوغ بود، چطور می‌شود صبح گم شده باشد، وقتی آن همه آدم در آنجا حضور داشته‌اند.

سامان با تاکید بر اینکه سها ماهی یک یا دو بار با تور به سفر می‌رفت و نمی‌توان گفت که از روی نابلدی اتفاقی برایش افتاده ادامه می‌دهد: حرف‌هایی که تا به حال گفته می‌شود از نظر ما ضد و نقیض است. اگر حتی موضوع آدم‌ربایی هم باشد به نظر ما امکان ندارد که سها صبح ربوده شده باشد، چون اینجا محل خلوتی نیست. ما تقاضا می‌کنیم تمام سازمان‌های امدادی و انتظامی گم شدن سها را پیگیری کنند تا بتوانیم او را پیدا کنیم. تقاضا داریم از لیدر و افرادی که حضور داشتند هم بازجویی شود. البته اینطور نیست که ما بخواهیم انگشت اتهام به سمت کسی بگیریم، ولی ما خانواده سها هستیم و حق داریم متوجه شویم در چه وضعیتی قرار دارد. واقعا از نظر روحی در شرایط بسیار بدی هستیم.
 
 
توضيحات معاون سياسی و امنيتی استاندار گلستان درباره جستجوی دختر مفقود شده در جهان‌نما
تعداد بازدید : 5743
 
 
وی تاکید می‌کند: از مردم می‌خواهیم اخبار کذب منتشر نکنند و شرایط سخت ما را درک کنند. اینکه گاهی امید کاذب می‌گیریم و بعد امیدمان ناامید می‌شود بسیار سخت است. حتی گزارش‌هایی درباره مشاهده شدن خانمی با مشخصات سها از طریق یک منبع معتبر به دست ما رسید که بعد از آن که همه به محل اعلام‌شده رفتند، مشخص شد اطلاعات غلط بوده است، حتی امروز با هلی‌شات هم آن محل را گشتند، اما نبود. به هر حال باید این گزارش‌های کذب هم پیگیری شود. گزارشی که اطلاع داده شد خیلی محکم بود، شاید حتی فردی بوده که می‌خواسته رد گم کند بنابراین باید پیگیری شود.

محبوبه پدرام‌نیا یکی از نزدیکان خانواده سها رضانژاد نیز می‌گوید: سها متولد اردیبهشت ۷۲ است. با خانواده خود در کرج زندگی می‌کند. او سال‌هاست که طبیعت‌گردی می‌کند و اصلا در این زمینه آدم نابلدی نیست. قبلا مکان‌های خطرناک‌تر و چالش‌برانگیزتری هم رفته بود، اما این بار نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.

وی ادامه می‌دهد: سها شاغل است، در یک شرکت فروش مبلمان کار می‌کند و به واسطه زمان طولانی کارش ماهی یک یا دو بار با تور‌ها به طبیعت‌گردی می‌رود. گاهی این تور‌ها چندروزه بود و شب‌ها هم در محلی که در نظر گرفته می‌شد، کمپ می‌کردند. سها ۴ یا ۵ سال است که با داشتن تمام تجهیزات مربوطه طبیعت‌گردی می‌کند.

پدرام‌نیا با بیان اینکه اطلاعات درباره ساعات اولیه گم شدن سها گنگ و مبهم است، می‌افزاید: حرف‌های ضد و نقیض هنوز زیاد است. اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است. اظهارات افرادی است که در محل بودند باید بررسی شود. سها جمعه گم شد و بعد از گم شدنش تقریبا همه افرادی که با تور سفر رفته بودند به تهران برگشتند البته امروز از سمت دادستانی گلستان از افرادی که همراه بودند خواسته شده که برگردند به منطقه و پاسخگو باشند. توری که ۱.۵ میلیون از سها پول دریافت کرده بود با بی مسئولیتی تمام او را در محل جا گذاشته و برگشته است.

پدرام‌نیا می‌گوید: به ما گفتند سها برای دقایقی از چادر خودش خارج شده که به دستشویی برود که بعد از آن برنگشته، اما سها موبایلش را هم با خودش نبرده بوده. ما کامنت‌های مردم در فضای مجازی را می‌خوانیم. بسیاری گفتند شاید فرار کرده. این کامنت‌ها غصه آدم را بیشتر می‌کند که یک نفر را بدون اینکه بشناسند قضاوت می‌کنند.

وی با گلایه از تماس‌های زیاد و کذبی که بعد از پخش تصویر سها در فضای مجازی با خانواده و بستگان گرفته شده است، ادامه می‌دهد: حتی تماس‌هایی داشتیم که گفتند سها پیدا شده در حالی که تیم فرستادیم، اما آن‌جا نبود. بعد از این ماجرا خبر پخش شد که سها پیدا شده، در حالی که اینطور نبود. چندین بار اطلاعات اشتباه دادند، حتی یک بار نیرو هم اعزام شد و سها آن‌جا نبود. گفتند سمت روستای حاجی‌آباد است، برای ساعاتی تلفن ما پر از تبریک شده بود، اما رفتند و دیدند که نیست. ما می‌خواهیم این اخبار کذب منتشر نشود و همه بدانند که سها گم شده و پیدا نشده است. مجبوریم امیدوار باشیم و دایره جست‌وجو را گسترده‌تر کنیم.

پدارم‌نیا در پایان صحبت‌های خود ضمن تقاضا از تمام نهاد‌ها و مردم درباره اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌گوید: از تمام نهادها، سازمان‌ها و سلبریتی‌ها تقاضا می‌کنیم که در این زمینه ما را یاری و اطلاع‌رسانی کنند تا سها پیدا شود. برادر و پدر سها الان در محل هستند و تا سها پیدا نشود برنمی‌گردند. سها در این دقایق به کمک همه ما نیاز دارد.
 
منبع: ایسنا
 

جزئیات گم شدن سها رضانژاد، دختر طبیعت‌گرد در کردکوی + عکس

فراخوان همکاری برای پیدا کردن دختر ۲۷ ساله گم شده در ارتفاعات گلستان

اگر نشانی از او دارید با شماره ۰۹۱۸۵۱۷۹۱۵۸ یا پلیس تماس بگیرید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
14
6
حتماخرس خورده
Ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
4
11
سلام خدمت خانواده محترم رضانژاد
به خودتون انرژی مثبت بدیدمطمئن باشیدباانرژیمثبت نتایج بهتری حاصل میشه.منم دورادور به دلم امیدمیدم که صحیح وسالم پیدابشه.توکلتونم به اون بالاسری باشه.هرکسیم هرکاری میکنه یاپیام بدمیزاره زمین گرده ی روز به خودش برمیگرده.
666
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
مرده دوست عزیز مطمئنم
666
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
یعنی این خانم هم کار خیلی خیلی بدی کرده و چون زمین گرد بوده برگشته به خودش. عجب استدلالی داری تو دیگه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
5
13
واقعا برای اون تور و لیدر تور بی مسئولیت متاسفم.دختر مردم که پاره تنشون بوده گم شده اینا سرشون رو انداختن پایین برگشتن؟این بی وجدانی از کجا ریشه در درون افراد کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
به افراد تور باید مشکوک شد. باید تمام افراد تور بازجویی شوند. یک کاسه ای زیر نیم کاسه است. یکی از افراد تور حتما سرش یک بلایی آورده...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
20
ان شاء الله بزودی زود پیدا بشه
پروانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
12
خودتونو بزارید جایه سها ببینید از رو کنجکاوی کجاها میتونه بره
چه چیزی جذبش کرده
شاید گلی آهویی گوزنی صدایی چیزی جذبش کرده
بعد ببینید اون منطقه حیوان وحشیی داره یانه
خدانکنه
بعد محل استقرار حیوانات وحشی رو بگردین
افرادی هم هستن که تو جنگل خونه درختی دارن
بگردین
خداقوت بده هم به شما
هم نیرویی برای زنده موندن به سها
هم آرامش روحی روانی به خونوادش
رها. ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
5
23
خسته نباشید عزیزان امدادگر... چرا کار غیر قانونی میکنن هموطنان که الان عزیزان ما تو هلال احمر دچار مشکل بشن؟؟؟ ما ماههاست بخاطر کرونا خونه ایم... ما هم آدمیم دیگه... لطفا هموطنان رعایت کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
12
5
به نظر من سها برای مشکلات خانوادگی یعنی برای اینکه پدر و مادرش به او اجازه ندادند که با پسری ازداوج کند فرار کرده چون او اگر برای یک مسواک رفته باشد حتما موبایل خود را می برد چون اگر مه باشد او حتی یک قدمش را هم نمیبیند حالا اگر نظر من غلط باشد و او در دره افتاده باشد خدا کند پیدا شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
چی میگی شما رمان زیاد خوندی؟
ان شاء الله که پیدا بشه و صحیح و سالم
حمیدرضا
Netherlands
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
واقعا افکار ادمهایی مثل شما مسموم تر و خطرناک تر از هر ویروسیه ، به جای اینکه به شرایط خانواده اون بنده خدا فکر کنی داری به زخمشون نمک میپاشی خدا اهلمون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
احتمال افتادن در دره هم خیلی زیاد است...
رضان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
3
7
ما که از موفقیت آنجا خبر نداریم سایتهای خبری را که از دیروز ودیشب می‌خوانم اکیپ آنها بعد از مخالفت مقامات بجای بازگشت بسمت ارتفاعات جهان‌نما میرود اینها پنجشنبه به منطقه میرسند وبعد شب برای استراحت در محلی اردو میزنند و ادعا میکنند که صبح حدود ساعت 8/5خانم سها برای دستشویی از چادر خارج میشود با یک بسته پلاستیک وسایل بهداشتی زنانه ودیگه مراجعه نمی کنه ظاهراً بعد از یک تا دو ساعت متوجه غیبت او میشوند .این حرف کمی اغراق آمیز هست که زنی علنا با یک بسته نوار بهداشتی به دستشویی برود خانواده میگن آخرین تماس وی یازده شب بوده .هرچه هست از نصف شب تا صبح اتفاق افتاده دوتا احتمال هست سقوط درشب ومخفی کردن جنازه از ترس توسط عوامل و اعضای گروه 2احتمال ربایش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
واقعا یا زیر سر همسفراشه یا به نظرم یه محلی بلهوس دزدیدش و بعدم یجایی گمو گورش کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
6
من دوروزه که سایتهای خبری را می‌خوانم از آنجا که خانم سها یک گردشگر حرفه ای بوده پس آدم ما بلد وناشی نیست مقامات کردکوی میگن به تیم مجوز داده نشده و گفتن برگردید ولی لیدر و‌مسئول گروه از راه فرعی به کوه رفتن پنجشنبه وارد منطقه شدن غروب پنجشنبه برای استراحت اردو زدن آخرین تماس خانم سها یازده شب بوده ادعا شده ایشان صبح ساعت 8/5با یک بسته پلاستیک حاوی نوار بهداشتی از چادر برای دستشویی خارج شده و دیگر بر نگشته این حرف اغراق آمیز هست هر چه اتفاق افتاده از نصف شب تا صبح رخ داده باید از همه اعضا تحقیق بعمل آید بعد سناریوهای ترسیم شده را مشخص کنند دوتا احتمال قوت بیشتری دارد اول بروز حادثه درشب برای خانم سها مثل حادثه در اثر شوخی ایست قلبی پرت شدن هنگام قدم زدن با دوستان درتاریکی شب واز ترس جنازه را مخفی میکنند و استان بازی
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
2
6
آیا اطراف کمپ چادر هواکش کوه وجود نداشته که افتاده باشد در هواکش کوه معمولا هواکشها دارای عمق زیاد می باشند . بررسی نمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
3
انشاالله که پیدا بشه
صبا
Germany
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
4
من فکر میکنم افراد گروهی که سهل باهاشون رفته کوهنوردی تک به تک باید بازجویی بشن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
2
6
شاید درست نباشه.. من چیزی بگم.
اول عذر میخوام بابت دخالتم واینکه امیدوارم حرفم کمکی کنه..
به نظر من تمام این نیرو هارو بر گردونن چون
عمليات جستجو 48ساعت بیشتر معقول نیست.
واسه جواب اینکه کجاست. سراغ تور برید... کسی که تا اونجا کنارش تو ماشین بوده... یا تو ماشین تو نخش بوده.
90% به جواب میرسید.. اگر نبود که هست. بومی های اونجا رو به قصد فردی مجرد وهیز بگردید. جواب میده.
اونم مثه ناموس ما قصدم فقط کمک بود اگر ناراحتی پیش آوردم بازم معذرت میخوام.
موفق باشيد

یا علی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
این نظر دوستمان خیلی هوشمندانه هست ظن من هم به اینکه سناریو از قبل طراحی شده باید بررسی شود از قبل حرکت تو چه کسانی بیشتر باسها درتماس بوده اند همدم های او کسی یا کسانی که باسها تو‌یک ردیف صندلی بوده‌اند وهم چادری های او باید بازجویی شوند مکالمات وپیامک های آنان به یک دیگر بنظر میرسه یک سر نخ بهمینها ختم میشه احتمال میدم چند تا از خانم در حال کنترل وپاییدن وبنوعی نگه داشتن صید در شکارگاه ودام بوده اند یکی از سناریوها بنظرم اینکه فردی از تیم عاشق سها میشه وبرای رسیدن به معشوق اورا می ربایند
666
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
2
3
خداوند به خانواده این عزیز صبر بده.اما دوستان از واقعیت نمیشه فرار کرد و بعضی وقتها واقعیت خیلی خشن و ناراحت کننده هست.
این خانم متاسفانه مرده فقط همین مطمئن باشید.حالا چطور و کجا نمیدونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
3
شاید داخل چاه یا حفره عمیقی افتاده که بیهوشه....همه پرتگاهها و چاهها رو بگردین
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
5
تو این اوضای کرونا چرا این همه ادم رو به درد سر انداخته و با این که مجوز نداشته اون تور , حاضر شده بره. حالا که مشکل پیش اومده خانوادش از لیدر و مسئول گروه شاکی هست. خوب اول که میخواست بره چرا پیگیر مجوز تور نشدین. همیشه ادمها وقتی مشکلی پیش میاد دنبال مقصر میگردن. ولی اگر این خانم هم مثل بقیه مردم نشسته بود خانه اش این همه مشکل برای دیگران درست نمیکرد.
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
8
من با خانم رضانژاد در دانشگاه همکلاس بودم.بسیار با وقار و با شخصیت بود.بسیار متاثر شدم و اشک ریختم‌.امیدوارم در سلامت کامل و همچنین خداوند پشت و پناهش باشه
ناشناس
Germany
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
1
0
طبق قیمتی که توی سایتشون زدن
باید هزینه دونفر پرداخت کرده باشن +یک چادر
که بشه ۱۵۰۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
3
سلام. بررسی چند مسئله حالا اهمیت است. ۱- قیمت تور ۱/۵۰۰ واسه یه نفر بنظرم غیر منطقی و بسیار بالاست. ۲- در این شرایط خاص کرونا هی و لزوم پرهیز از تجمع و شرکت در چنین اردوهایی و بیشتر بجهت تأسی سایر شرکتها و باشگاهها و ممانعت از تکرار، باید کلیه افراد ذیمدخل بازخواست و محاکمه و جریمه بشن. ۳- توسط عوامل شعبه قتل اداره آگاهی تهران، از تک تک همنوردان بصورت فراداده دقیق بازجویی بعمل بیاد. ۴- مکالمات و پیامها و... گوشی وی کاملأ بررسی بشه. ۵- معمولأ بانوان کوهنورد هنگام عادت ماهانه، استراحت و از کوهنوردی و ورزشهای سخت خودداری میکنن. ۶- در طبیعت معمولأ سرویس بهداشتی صحرایی و پشت دار و درخت انجام میشه.در این شرایط و بخصوص هنگام استراحت در چادر، شائبه هوس در افراد همنورد، دور از انتظار نیست و چون در سوابق نامبرده اظهار شده که ایشان رعایت اخلاق می نموده، طبیعتأ حفظ حجاب و جواب رد ایشان، خالی از غرامت سنگین نخواهد بود. چون آبروی مجرم هم در خطر است. ۷- یه بررسی سطحی از دوستان تلگرامی و نزدیک وی هم جهت بدست آمدن بیشتر خصایص اخلاقی و ناگفته هایی که در زندگی داره، مثمر ثمره. ۸- البته منطقه فوق دارای حیات وحش است و یه خرس گرسنه براحتی میتونه اونو صید و کیلومترها تا لانه ببره. ۹- چون موبایل رو با خودش نبرده، احتمالات فرار و... منتفیه. ۱۰- اینها تمام احتمالات بود. بنظر حقیر فقط بازجویی دقیق و فردی همنوردان گره گشا خواهد بود.
ناشناس
Netherlands
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
4
من این خانم رو دورادور می شناسم بسیار باشخصیت و باوقار هستند ، از خدا میخوام ایشان در سلامت کامل به آغوش خانوادشون برگردند.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
2
گره این معما با بازجویی از همسفران و سایر افرادی که در اون اطراف کمپینگ کرده بودن باز خواهد شد. بطور قطع اگر سها در پرتگاه افتاده بود و یا توسط حیوانی وحشی دریده شده بود، اثری ازش پیدا می شد. ضمن اینکه نبردن موبایل نشون دهنده اینه که شخص یا اشخاصی ایشون رو همراهی کرده اند و با موبایل یا چراغ قوه خودشون مسیر رو روشن کردن، که البته حتماً آشنا(از همسفران) بودند. لازم هم نبوده ایشون رو بزور برده باشن، بلکه او رو فریب دادن و به بهانه ای تا جایی کشونده اند. متأسفانه عدم وجود اثری از سها به معنای اینه که حتماً کشته و در جایی دفن شده و به احتمال بیشتر حتی قاتل یا قاتلین جسدش رو به گونه ای همراه خودشون (مثلاً توی ساک) برگردوندن به تهران یا حتی در جایی دور از محل کمپ و در مسیر برگشت مفقود کرده اند. تعجبم از اینه که چرا با وجود این اتفاق اجازه داده شده افراد تور محل حادثه رو ترک کنن و برگردن!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
یک دختر توی کشور جهان سومی مثل ایران با این مردان گرگ صفت چرا تنها رفته. چرا پدری برادری عمو دایی فامیلی همراهش نبوده... خوب حتما کسی خیلی بهش نگاه میکرده... شیطان گولش زده و دختره را دزدیده و...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
0
5
انشاالله به حق همین لحظات مقدس عید قربان ،به حق مظلومیت امام حسین (ع) و به حق تمام مظلومان جهان ،این دختر پیدا بشه و خانوادش از نگرانی در بیان
رضان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
1
بعنوان یک هموطن که از روز دوم از قضیه گمشدن باخبر شدم وتا امروز پیوسته پی گیر اخبار جستجوی خانم سها بودم به خانواده سها نژاد پدر و برادر خواهر وعموها خانم پدرام نیا عروس خانواده مراتب تسلیت خودرا ابراز میدارم امیدوار بودم دراین عصر آدینه وشب عید غدیر خبر خوشحال کننده ای از پیدا شدن سها بشنویم اما مشیت الهی براین قرار گرفته که سها را در جوار قرب خود ببرد مهمه ما مردم را بسوک این دختر جوان بنشاند رضایت وغفران الهی وشادی روح آن مظلومه را از درگاه خالق جانها می خواهم
نورا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
روحشون شاد خداوند به خانواده اش صبر بده
ناشناس
Germany
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
انشا الله پیدا شه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->