حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سوپرکاپ اروپا به استانبول رسید

  • کد خبر: ۳۴۴۱
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
سوپرکاپ اروپا به استانبول رسید
23:30 Chelsea vs Liverpool

استانبول امشب میزبان چهل‌وچهارمین دوره سوپرجام اروپا خواهد بود. 2 تیم لیورپول (قهرمان لیگ قهرمانان اروپا) و چلسی (قهرمان لیگ اروپا) برابر هم قرار می‌گیرند. باوجود تمام‌انگلیسی‌بودن سوپرجام۲۰۱۹، بیشتر قهرمانی‌ها در این ۴۴ دوره از آنِ تیم‌های ایتالیایی و اسپانیایی بوده است. سهم هر کشور ۱۵ جام است. درمجموع ۱۲ کشور توانسته‌اند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. نخستین قهرمان این بازی، آژاکس بود و اتلتیکومادرید آخرینشان بود که توانست با شکست رئال‌مادرید به این عنوان دست یابد. تیم‌های میلان و بارسا هرکدام با 5 عنوان قهرمانی در این مسابقات به‌عنوان پرافتخارترین تیم‌های این جام محسوب می‌شوند. البته امشب لیورپول این فرصت را دارد تا درصورت قهرمانی در این جام با 4 عنوان قهرمانی به‌همراه رئال‌مادرید دومین تیم پرافتخار سوپرجام اروپا محسوب شود. همچنین چلسی تاکنون ۳ بار در سوپرجام اروپا حاضر بوده است که تنها یک‌بار توانسته است عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

 

آلیسون بکر؛ غایب بزرگ لک‌لک‌ها
آلیسون بکر، بهترین دروازه‌بان کوپاآمه‌ریکا و فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا، در دیدار برابر نوریچ مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. با تأیید کادر فنی لیورپول، این دروازه‌بان قادر به همراهی تیمش در دیدار سوپرجام اروپا نیست و به‌همین‌خاطر او غایب بزرگ تیمش در این دیدار خواهد بود. بعد از مصدومیت آلیسون در دیدار برابر نوریچ، آدرین، دروازه‌بان اسپانیایی که از وستهام خریداری شد، برای اولین‌بار به میدان رفت و یک اشتباه در بازی نخست خود داشت و پوکی که فصل قبل توانسته بود ۲۹ گل در لیگ دسته‌یک انگلیس به ثمر برساند، دروازه این دروازه‌بان اسپانیایی را باز کرد.


انتخاب تاریخی یوفا؛ داور زن برای سوپرکاپ
داور زن فرانسوی دیدار سوپرکاپ اروپا بین لیورپول و چلسی را سوت خواهد زد. این برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال است که یک داور زن، دیداری به این مهمی در فوتبال مردان را قضاوت می‌کند. فراپارت ماه گذشته داوری بازی نهایی جام‌جهانی زنان بین هلند و آمریکا را برعهده داشت؛ دیداری که با برتری 2بر0 آمریکا به اتمام رسید. او دیدار نیمه‌نهایی یورو2017 زنان بین هلند و انگلیس و فینال یورو2012 زیر نوزده‌ساله‌های زنان در ترکیه را نیز سوت زده بود. فراپارت همچنین اولین داور زنی است که آوریل گذشته در لوشامپیونه قضاوت کرد. او داور اول دیدار آمیان و استراسبورگ بود و قرار است فصل بعد نیز چندین‌بازی از لیگ فرانسه را قضاوت کند.



کلوپ: مانه به دیدار برابر چلسی می‌رسد
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در نشست خبری خود قبل از این دیدار با تأکید بر حضور سادیو مانه در بازی گفت:‌ بعد از بازی با نوریچ حالا دیدار با چلسی را پیش‌رو داریم که در سوپرجام اروپاست. این دیدار با فینال لیگ قهرمانان متفاوت است و می‌خواهیم برنده آن شویم. مشکلی برای این دیدار نداریم و خبر خوب، بازگشت سادیو مانه است که می‌تواند تیم را در این دیدار همراهی کند. او دوست دارد از ابتدا برای تیم به میدان برود و باید بررسی کنیم و تصمیم لازم را بگیریم. جمعه در لیگ بازی داشتیم و چهارشنبه باید برابر چلسی بازی کنیم. پنجشنبه به انگلیس بازخواهیم گشت و 2 روز بعد در لیگ برتر برابر ساوتهمپتون بازی خواهیم داشت و نباید آن دیدار را فراموش کنیم. او در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ تازه در ابتدای فصل هستیم و ساق پای بازیکنان خسته نشده و همه دوست دارند بازی کنند. همان‌طور که گفتم، شنبه در لیگ برتر بازی مهمی با ساوتهمپتون داریم که نباید آن را از یاد ببریم و تلاش می‌کنیم در این دیدار نیز با حضور بازیکنانی که داریم، بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. تلاش می‌کنیم تغییراتی در این دیدار داشته باشیم تا بتوانیم از بازیکنان آماده در هر 2 دیدار استفاده کنیم.

 

لمپارد: لیورپول بهترین تیم دنیاست
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، که در اولین تجربه‌اش روی نیمکت آبی‌های لندنی در لیگ برتر مقابل شیاطین سرخ تحقیر شد، پیش از مسابقه امشب درباره این دیدار صحبت کرد و گفت بازیکنانش از نظر روحی به آمادگی لازم برای این مسابقه رسیده‌اند و اتفاقات هفته گذشته مقابل منچستر را فراموش کرده‌اند. لمپارد با اشاره به آمادگی بالای لیورپول گفت: حریف امروز ما به‌نوعی بهترین تیم حال حاضر دنیاست. آن‌ها نشان داده‌اند در بهترین فرم بازی‌شان قرار دارند. مسابقه هفته گذشته آن‌ها را در لیگ دوباره نگاه کنید تا متوجه قدرت آن‌ها بشوید، اما این را هم باید اضافه کنم که ما هم برای برگشت دوباره به مسیر موفقیت به پیروزی در این مسابقه احتیاج داریم و به بازیکنانم حساسیت این بازی را گوشزد کرده‌ام.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->