اعمال قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد، هفت‌تیر تا میدان آزادی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
سرخط خبرها

چگونه به کوه پارک مشهد برویم؟

  • کد خبر: ۳۴۶۹۱
  • ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
  • ۹
چگونه به کوه پارک مشهد برویم؟
کوه پارک، یک پارک کوهستانی واقع‌شده در ارتفاعات جنوبی مشهد است که جنگلی مصنوعی و دست‌ساز در آن احداث شده است و به‌عنوان یکی از ریه‌های تنفسی این کلان‌شهر مطرح است.

به گزارش شهرآرانیوز ،به گفته شهردار مشهد اندازه کوه پارک ۳ برابر پارک ملت است که فضایی مناسب را برای کوه‌پیمایی و دوچرخه‌سواری شهروندان فراهم می‌کند.

مسیر دسترسی اصلی به کوه پارک از بلوار شهید فکوری، انتهای بولوار دلاوران، خیابان نخل است.

 

مسیریابی از طریق گوگل مپ (کلیک کنید)

 


بیشتر بخوانید: پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره افتتاح کوه‌پارک+ فیلمی از کوه پارک

 

 

چگونه به کوه پارک مشهد برویم؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
2
4
چه جور جاییه؟
خوبه؟
چی داره؟
ارزش داره بریم؟
Sys
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
مگه از کیش میخوای بیایی که ببینی میصرفه یا نه؟ نیم ساعت وقت بزار برو ببین دیگه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
1
0
فعلا چیز خاصی نداره، یک چند سالی صبر کن، فقط درخت کاجه
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
با عرض سلام و خسته نباشید...خدمت تمام عزیزانی که این مجموعه زیبا رو ساختند واقعا خدا قوت و دم همتون گرم...ایشالاه همیشه شاد و زنده و خوشحال در کنار خانواده و دوستان باشید که این محل زیبا رو به مردم مشهد هدیه کرده اید....باز هم خدا قوت و خسته نباشید
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
عالی و بی نظیر...خسته نباشید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
1
کوهسنگی جای خوبیه . ما ک میدان امام حسین مشهد هستیم. خط 38سوار میشیم میریم همیشه حالش ب اینکه با اتوبوس میری و برمیگردیم ‌ خخخ. . شما هم اومدی مشهد برو . دست جمعی صفاش بیشتره .
iman
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
مرحبا احسنتم عزیزم
صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
سلام از لحاظ دسترسی به سرویس بهداشتی و تردد ویلچر بسیار ضعیف است
سمبل وشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
مترو داره تا کوه پارک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->