برای اجرای بازی Battlefield ۶ چه مشخصات سیستمی نیاز است؟ چطور بفهمیم چت‌هایمان با ChatGPT در گوگل منتشر شده است یا نه؟ + راهنمای حذف ماجرای عجیب انتشار چت‌های کاربران ChatGPT در گوگل جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴) حمله سایبری هکرها به بیش از ۹۰ نهاد آمریکا گوشی گلکسی S۲۵ FE سامسونگ به زودی عرضه می‌شود حساب گوگل کاربران زیر ۱۸ سال با هوش مصنوعی محدود می‌شود نوزادی که رویانش ۳۰ سال پیش فریز شده بود، سالم متولد شد معرفی لپ‌تاپ ThinkBook Plus Gen ۶ با نمایشگر کشویی + مشخصات اولین موشک ماهواره‌بر استرالیا فقط ۱۴ ثانیه دوام آورد + فیلم اطلاعیه جدید درباره زمان رفع اختلال تلویزیون‌های اسنوا و دوو (۸ مرداد ۱۴۰۴) سونامی چیست و چگونه شکل می‌گیرد؟ + معرفی بزرگ‌ترین و مهیب‌ترین سونامی‌های تاریخ تکذیب افزایش قیمت اینترنت توسط ایرانسل پاداش ۲۰۰ میلیونی توانیر برای شناسایی و گزارش‌دادن ماینر‌های غیرمجاز اظهارنظر مرکز پژوهش‌های مجلس درباره لایحه مقابله با انتشار محتوای خلاف واقع افشاگری پولیتیکو درباره تلاش‌های مخفی برای کم‌کردن نور خورشید اختلال در تلویزیون‌های اسنوا و دوو | علت، جزئیات فنی و راهکارهای رفع مشکل رفتار طبیعی یک هوش مصنوعی! بسته‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی تسلا و سامسونگ قرارداد ۱۶.۵ میلیارد دلاری برای تأمین تراشه بسته‌اند احتمالا رئیس‌جمهور با پس‌گرفتن لایحه مقابله با اخبار جعلی موافقت کند
سرخط خبرها

جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴)

  • کد خبر: ۳۴۹۱۳۳
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۸
جزئیاتی جدید از زمان و شیوه رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنووا و دوو (۱۱ مرداد ۱۴۰۴)
چهارشنبه گذشته، شرکت اسنوا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که اختلالات تلویزیون‌های این برند در ۴۸ ساعت آینده (جمعه گذشته) حل می‌شود. اما با گذشت ۷۲ ساعت، مشکلات هنوز پابرجاست و برخی تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو حتی نیاز به تعویض برد اصلی دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر ارتباطات و برند گروه انتخاب در گفت‌و‌گو با دیجیاتو، با بیان اینکه در جریان رفع مشکل تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو (برند‌های زیرمجموعه انتخاب) برخی از آنها نیاز به تعویض برد اصلی دارند، گفت: «فرآیند انجام این کار کمی زمان‌بر است. قطعات باید از کارخانه به سراسر کشور ارسال شود با این حال برد‌های اصلی ارسال شده‌اند و تا دوشنبه رایگان تعویض خواهند شد.»

عادل دهدشتی درباره تازه‌ترین وضعیت رفع مشکل این تلویزیون‌ها، توضیح داد: «بیش از ۲ میلیون دستگاه تلویزیون با برند‌های مختلف این گروه صنعتی در خانه‌های مردم وجود دارد. از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه تلویزیون هوشمند هستند.»

او با بیان اینکه هفته گذشته اعلام کردیم برآورد ما این است که حدود ۲۰ درصد دستگاه‌ها دچار مشکل شده باشند، گفت: «هم‌اکنون کمتر از ۵ درصد دستگاه‌ها مشکل دارند و از این ۵ درصد هم شاید تنها ۲۰ درصدشان نیاز به تعویض برد اصلی داشته باشند. اگر بخواهیم درصد کلی را بگوییم، شاید فقط حدود یک درصد از کل دستگاه‌ها نیاز به تعویض برد اصلی دارند.»

مدیر ارتباطات و برند گروه انتخاب با اعلام اینکه فرآیند این تعویض کمی زمان‌بر است، گفت: «سرویس برنامه‌ریزی برد دستگاه ممکن است حدود نیم ساعت زمان ببرد. نصب و تغییر برد اصلی هم حدود سه ساعت زمان می‌برد. ضمن اینکه قطعات باید از کارخانه به سراسر کشور ارسال می‌شد و با توجه به اینکه پنج‌شنبه و جمعه هم در میان بود، ممکن است به لحاظ لجستیکی محدودیت‌هایی وجود داشته باشد. اما برد‌های اصلی ارسال شده‌اند و تا دوشنبه این هفته تعویض خواهند شد، مگر اینکه از مشتریان امروز تازه درخواست ثبت کند. در مجموع می‌توان گفت مشکل به‌طور کلی حل شده است.»

به گفته دهدشتی، تکنسین‌های شرکت اگر در تماس تلفنی تشخیص دهند که برد نیاز به تعمیر دارد، با برد اصلی جدید به محل مراجعه می‌کنند. او افزود: «فردی که برد را تعویض می‌کند و فردی که برنامه‌ریزی را انجام می‌دهد تخصص‌های متفاوتی دارند و ما باید انرژی و منابع‌مان را بین این دو بخش تقسیم کنیم.»

او مدت زمان سرویس‌دهی و تامین قطعه برای کلان‌شهر‌هایی همچون تهران و مشهد را حداکثر ۴۸ ساعت عنوان و تاکید کرد: «بعد از شماره‌تماس‌هایی که در اختیار مشتریان قرار گرفت و خدماتی که توسط شرکت‌های منتخب ارائه شد، می‌توان گفت که مشکل برطرف شده است. فقط بخش کوچکی از افراد باقی مانده‌اند که علت صف انتظارشان این است که بخشی از آنها نیاز به تعویض برد اصلی تلویزیون دارند، که این کار به‌صورت رایگان و سریع در همان محل انجام می‌شود.»

مدیر ارتباطات و برند گروه انتخاب بخش دیگری از درخواست‌کنندگان را افرادی معرفی کرد که در این چند روز اصلاً از دستگاه خود استفاده نکرده‌اند و تازه دیروز یا شب گذشته متوجه مشکل شده‌اند. او رفع مشکل این مشتریان را هم ظرف سه تا چهار روز آینده اعلام کرد و افزود: «مشکل بسیاری از این موارد هم از طریق مشاوره تلفنی یا مراجعه حضوری، بدون نیاز به تغییر سخت‌افزار، برطرف می‌شود.»

دهدشتی یادآور شد: «ممکن است دو هفته بعد هم فردی تماس بگیرد و بگوید تازه متوجه مشکل شده و نیاز به پروگرامر یا قطعه دارد؛ این موارد را هم همچنان پیگیری می‌کنیم.»

به گفته او، یک بسته تشویقی از سوی گروه انتخاب درنظر گرفته شده تا به تمام افرادی ارائه شود که تلویزیون‌شان دچار اختلال شده و جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->