تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

افزایش آمار مبتلایان کرونا در تهران

  • کد خبر: ۳۵۰۷۹
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
افزایش آمار مبتلایان کرونا در تهران
زالی گفت: آمار ابتلا به بیماری و فوت ناشی از کرونا در کلانشهر تهران نگران کننده است و طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۵۰ بیمار جدید در بخش عادی بستری شده اند.
به گزارش شهرآرانیوز ، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: میزان ابتلا به بیماری ناشی از کرونا همچنین مداخلات انجام گرفته در زمینه بیماری کرونا بین ۳ تا ۵ هفته آینده مشخص می‌شود. امروزه افرادی که جان خود را بر اثر این بیماری از دست می‌دهند به دلیل ابتلا به این عارضه در گذشته بوده است.

او ادامه داد: در حال حاضر آمار ابتلا به بیماری و فوت ناشی از آن در کلانشهر تهران نگران کننده است و طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۵۰ بیمار جدید در بخش عادی بستری و ۶۰۲ نفر از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تهران ترخیص شده اند.

زالی ادامه داد: در حال حاضر ۹ درصد از افرادی که به مجموعه مراکز بهداشتی و درمانی تهران مراجعه کردند نیازمند بستری در بیمارستان‌ها هستند همچنین از مجموع افرادی که به مراکز درمانی به دلیل بیماری کرونا مراجعه کرده اند،۱۷ درصد از آن‌ها نیازمند بستری هستند.

او گفت: در اردیبهشت و اوایل خرداد ماه تنها ۵ درصد از افراد مراجعه کننده به مراکز بهداشتی و درمانی نیازمند بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بودند، اما امروز این آمار افزایش پیدا کرده است.
 
زالی گفت: من به همه شهروندان توصیه می‌کنم که در صورت داشتن علائم خفیف به جای مراجعه به بیمارستان‌ها به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند، زیرا در بیمارستان‌ها خطر ابتلا به بیماری کرونا زیاد است و احتمال ابتلای افراد به این بیماری وجود دارد، اما در جامعه خدمات سلامت به دلیل دور بودن از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها خطر ابتلا به کرونا خیلی کمتر است.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->