راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران یکم مرداد | تعداد فوتی‌ها در آستانه ۱۵ هزارتایی شدن

  • کد خبر: ۳۵۵۸۷
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
  • ۱
آمار کرونا در ایران یکم مرداد | تعداد فوتی‌ها در آستانه ۱۵ هزارتایی شدن
سخنگوی وزارت بهداشت از مرگ ۲۱۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۹۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۱ هزار و ۴۱۳ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۸۵۳ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۴۴ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: ۳۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون دو میلیون و ۲۲۸ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

آمار کرونا در ایران یکم مرداد | تعداد فوتی‌ها در آستانه ۱۵ هزارتایی شدن

 

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی دستها و استفاده از ماسک بویژه هنگام خروج از منزل و حضور در مکان های عمومی و سرپوشیده، افزود: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

 

وی همچنین گفت: استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید:   آمار کرونا در مشهد ۱ مرداد | ۲۳۰ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های علوم پزشکی مشهد


 

لاری گفت: در مجموع شهرستانهای قرمز هشت درصد کاهش داشته اما شهرستانهای هشدار ۴۰ درصد افزایش داشته اند.

وی همچنین ادامه داد: به عنوان مثال در استان مازندران آمار بستری روزانه به سه برابر افزایش یافته و در حال حاضر ۱۷ شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارند. بنابراین با رعایت و جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی به خصوص در شهرستانهای قرمز و هشدار کمک کنیم که بار کاری کادر درمان را کم کنیم و به این ترتیب با رسیدگی به بیماران بستری، آمار فوتی ها کاهش یابد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
سلام خسته نباشید درسته که واکسن کرونا ساخته شده؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->