اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم
سرخط خبرها

جمعیت بهبود یافتگان کرونا در جهان از 9 میلیون نفر عبور کرد

  • کد خبر: ۳۵۶۲۴
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
جمعیت بهبود یافتگان کرونا در جهان از 9 میلیون نفر عبور کرد
شمار بهبودیافتگان بیماری کووید-19 در سراسر جهان به 9 میلیون و 10 هزار و 122 نفر رسید. آمریکا با یک میلیون و 865 هزار و 263 نفر در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونا در جهان قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس جدیدترین آمار تارنمای ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، تاکنون 9 میلیون و 10 هزار و 122 بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا «کووید-19» در سراسر جهان بهبود یافته‌‌اند.

آمریکا با یک میلیون و 865 هزار و 263 نفر در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین آمار بهبودیافتگان کرونا در جهان قرار دارد.

برزیل با یک میلیون و 409 هزار و 202 نفر و هند نیز با 752 هزار و 393 نفر در رده‌های دوم و سوم این فهرست جای دارند.

شمار بیماران بهبودیافته پس از ابتلا به کووید-19 در روسیه 562 هزار و 384 نفر، شیلی 306 هزار و 816 نفر، پرو نیز 245 هزار و 81 نفر و در ایران نیز 242 هزار و 351 نفر اعلام شد.

همچنین در مکزیک 222 هزار و 68 نفر، آفریقای جنوبی 208 هزار و 144 نفر، پاکستان 208 هزار و 30 نفر و در ترکیه نیز 204 هزار و 11 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

تاکنون 15 میلیون و 5328 نفر در سراسر جهان به کووید-19 مبتلا شده و 616 هزار و 471 نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

گفتنی است بیماری کووید-19 نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از 210 کشور تبدیل به پاندمی شد.

منبع: آناتولی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->