احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد
سرخط خبرها

جایزه بزرگ برای دختران والیبالیست مشهدی

  • کد خبر: ۳۴۹۶۳
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
جایزه بزرگ برای دختران والیبالیست مشهدی
پس از مسابقات گل‌کوچکی که برای دختران فوتبالیست مشهدی در نظر گرفته شده، حالا قرار است دختران والیبالیست مشهد، خود را برای بازی‌های جایزه بزرگ شهرداری مشهد آماده کنند؛ مسابقاتی که جوایز مالی خوبی نیز برای تیم‌های برتر آن در نظر گرفته شده است.
مژده رنگیان/شهرآرانیوز - مسابقات جایزه بزرگ والیبال بانوان مشهد ازسوی شهرداری مشهد برگزار می‌شود. بیش از ۵ ماه است که رقابت‌های ورزشی بانوان در رشته‌های مختلف در تعطیلی به سر می‌برند و ورزشکاران هر کدام تمرینات فردی خود را دنبال می‌کنند تازمانی‌که شرایط به آن‌ها اجازه دهد بتوانند دوباره به میادین بازگردند.
بااین‌حال در این مدت برنامه مسابقات و رویداد‌ها برای روز‌های پساکرونا از اقدامات فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی است. زمان برگزاری همه این رقابت‌ها نامعلوم است و برگزاری آن‌ها مصادف با رفتن ویروس از کشور است. پس از مسابقات گل‌کوچکی که برای دختران فوتبالیست مشهدی در نظر گرفته شده، حالا قرار است دختران والیبالیست مشهد، خود را برای بازی‌های جایزه بزرگ شهرداری مشهد آماده کنند؛ مسابقاتی که جوایز مالی خوبی نیز برای تیم‌های برتر آن در نظر گرفته شده است.

آغاز برنامه ریزی رقابت‌های دختران

روز گذشته حسین غیاثی، سرپرست اداره تربیت‌بدنی همگانی معاونت سلامت و تربیت‌بدنی در شهرداری مشهد به‌همراه حمید جوانبخت دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و مسعود ذوقی رئیس هیئت والیبال مشهد نشستی درخصوص این رقابت‌ها برگزار کردند که براساس آن زمان ثبت‌نام تیم‌ها و مباحث فنی رقابت‌ها مصوب شد.
جوانبخت، دبیر هیئت والیبال استان، درباره مسابقات والیبال بانوان جایزه بزرگ شهرداری مشهد اظهار کرد: این رقابت‌ها قرار است ازسوی اداره تربیت‌بدنی همگانی شهرداری برگزار شود که دراین‌میان از هیئت استان و مشهد در بحث سرپرستی فنی رقابت‌ها و کمیته داوران دعوت به همکاری شده است.


واگذاری مباحث فنی به هیئت استان

او ادامه داد: تمامی کار‌های قضاوت و داوری مسابقات به والیبال مشهد سپرده شد که دراین‌زمینه هاله جعفری، از داوران برجسته استان، به‌عنوان رئیس کمیته داوران و نیز ذوقی، رئیس هیئت والیبال مشهد، که او نیز داور بین‌المللی است، در این رقابت‌ها همکاری خواهند داشت.
جوانبخت با بیان اینکه فعلا زمان ثبت‌نام رقابت‌ها از ۱۰ تا ۱۸ مرداد خواهد بود، تصریح کرد: ثبت‌نام از تیم‌های علاقه‌مند صورت خواهد گرفت، اما زمان آن بستگی به مجوز اداره کل ورزش و جوانان و ستاد کرونا دارد و هر زمان که اجازه دهند، این رقابت‌ها در مشهد برگزار می‌شود. درحال‌حاضر تاریخ هیچ رقابتی به‌صورت رسمی اعلام نمی‌شود؛ اما این زمان در اختیار تیم‌هاست تا ترکیب خود را مشخص کنند و به مرور آماده شوند.
دبیر هیئت والیبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قرار شد تمامی رقابت‌ها در مجموعه ورزشی امید و زندگی مشهد برگزار شود و در صورت مهیابودن شرایط، دیدار‌های فینال و رده‌بندی به سالن مهران، سالن تخصصی والیبال مشهد، منتقل شود. امیدواریم تا آن زمان شرایط برای حضور تماشاچیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهیا شود.


احتمال حضور تیم دختران افغان

او یادآور شد: تمامی باشگاه‌های مشهد و بازیکنان والیبال می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند، اما شرط حضور تیم‌ها این است که نماینده مناطق مختلف شهرداری مشهد باشند. تیم‌ها حتی می‌توانند بازیکنانی از شهرستان‌ها داشته باشند؛ اما تیم‌ها همگی باید از شهر مشهد در رقابت‌ها حاضر شوند.
جوانبخت با اشاره به احتمال حضور تیمی از دختران افغانستانی در این رقابت‌ها تصریح کرد: در حال رایزنی برای حضور یک تیم از اتباع هستیم. باشگاه صلصال چندین سال است که به‌صورت حرفه‌ای در حال پیگیری والیبال است. مدتی است که حامی مالی نیز پیدا کرده‌اند و بازیکنان بسیار خوبی دارند. در صورت مجوز اداره کل، این تیم نیز می‌تواند در رقابت‌های جایزه بزرگ مشهد حضور پیدا کند.
هنوز فراخوان ثبت نام برای تیم‌های علاقه‌مند منتشر نشده و مربیان و بازیکنانی که تمایل به حضور در این مسابقات دارند باید منتظر اطلاعیه‌های تربیت بدنی شهرداری مشهد باشند تا در روز‌های آینده خود را آماده این رقابت جذاب کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->