طرح دولت برای اصلاح قیمت بنزین چیست؟ یارانه چند نفر از ابتدای سال تاکنون حذف شده است؟ (۲۳ مهر ۱۴۰۴) تکلیف نیرو‌های شرکتی و قراردادی تا یک ماه آینده مشخص می‌شود (۲۳ مهرماه ۱۴۰۴) آخرین وضعیت تغییرات احتمالی قیمت بنزین (۲۳ مهرماه ۱۴۰۴) بررسی نرخ امروز طلا در مشهد (۲۳ مهر ۱۴۰۴) | تلاش طلا برای ماندن در سطوح بالا، با اهرم اونس جهانی نشانه‌های بازگشت اعتماد و ورود نقدینگی جدید به بازار سرمایه | شروط تداوم روند صعودی بورس قیمت امروز اونس طلا اعلام شد (۲۳ مهر ۱۴۰۴) | طلای جهانی در انتظار ثبت رکوردی باورنکردنی تداوم کاهش نرخ دینار عراق در بازار آزاد مشهد | لیر ترکیه، ریال سعودی و دینار کویت چند؟ (۲۳ مهر ۱۴۰۴) قیمت امروز میوه و تره‌بار در مشهد (۲۳ مهر ۱۴۰۴) | گلابی ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان احتیاط و انتظار، دو رفتار فعلی بازار خودرو (۲۳ مهر ۱۴۰۴) قیمت جدید گوشت فردا (چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴) اعلام می‌شود پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴ پیش‌بینی قیمت دلار چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۴ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ همه چیز در مورد ال ۹۰ ایرانی | با ویژگی‌ها و امکانات پارس نوآ بیشتر آشنا شوید + عکس و فیلم قیمت امروز خودروهای داخلی و خارجی (۲۲ مهر ۱۴۰۴) | بازار خودرو غرق در بلاتکلیفی + جدول قیمت امروز گل تازه زعفران در مناطق مختلف خراسان رضوی افزایش یافت (۲۲ مهر ۱۴۰۴) ثبت‌نام ال ۹۰ ایرانی با شرایط عجیب آغاز شد | لینک ثبت‌نام اعلام شد + جزئیات بورس پس از ۴ درصد رشد، قرمزپوش شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۲ مهر ۱۴۰۴) رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی: ۳۰ تن برنج احتکارشده در مشهد کشف شد (۲۲ مهر ۱۴۰۴) دلار در مشهد به کانال ۱۰۸ هزار تومان نزول کرد (۲۲ مهر ۱۴۰۴) | قیمت یورو و روبل روسیه چند؟ پوشش ۶۰ درصدی هزینه ساخت با وام مسکن روستایی | کمک بلاعوض ۲۵۰ میلیونی برای دهک‌های یک تا ۳ طلا و سکه در شرایط فعلی بهترین سرمایه‌گذاری است | پیش‌بینی بازار خودرو تا پایان سال ۱۴۰۴ معرفی ۱۰ صبحانه سنتی ایرانی برنج‌های وارداتی و تجهیزات تفریحی زیر ذره‌بین استاندارد خراسان رضوی + فیلم زمان ثبت‌نام نسخه ایرانی ال-۹۰ اعلام شد | نسخه داخلی ال-۹۰ چند قیمت دارد؟ روند ریزش قیمت دینار عراق در مشهد شدت یافت | افغانی افغانستان چند؟ (۲۲ مهر ۱۴۰۴) درجازدن قیمت طلا در ایران درمقابل سقف‌شکنی‌های متعدد اونس جهانی طلا (۲۲ مهر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مطالبات ما از دولت فقط برای مردم خراسان نیست و نگاه ما ملی است

  • کد خبر: ۳۶۱۰۱۶
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۳
استاندار خراسان رضوی: مطالبات ما از دولت فقط برای مردم خراسان نیست و نگاه ما ملی است
استاندار خراسان رضوی در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: به خدا قسم که این راه‌آهن و آزادراه را که مطالبه می‌کنیم، فقط برای مردم خراسان نیست و برای مردم ایران است. ما در دهه پایانی ماه صفر، میزبان بیش از ۷ میلیون زائر بودیم. این حجم از ترافیک و تصادفات و تلفات بحث‌های ملی است. 

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین مظفری امروز چهارشنبه (۲ مهر ۱۴۰۴) در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و در محل اتاق بازرگانی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: برداشت من این است که سازمان برنامه و بودجه درگیر گرفتاری‌های متعدد است. راه برون‌رفت از این ماجرا، اقدام جدی در حوزه آمایش سرزمینی است.

وی افزود: خراسان به‌لحاظ ژئوپلیتیکی دارای اهمیت است و جنگ ۱۲روزه نشان داد که ما باید به کشور کمک کنیم؛ اما همه‌چیز را در تهران متمرکز کردیم. در همین ۱۲ روز، پیش‌بینی ما این بود که نیاز‌های کشور را از شرق کشور تأمین کنیم. در اینجا ظرفیت‌های خوبی داریم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: صبح، خدمت وزیر اطلاعات بودیم. بالاخره برای واردات چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا ما در استانی که ۸ درصد جمعیت کشور را داراست و این‌همه امکانات دارد، نتوانیم از ظرفیت واردات و صادرات استفاده کنیم؟ حتی گفتیم اجازه دهید با ارز آزاد، واردات برنج را انجام دهیم؛ باز هم اجازه ندادند.

مظفری ادامه داد: ما در کریدور ارتباطی هستیم. ما می‌توانیم طول مسیر ۳۲ روز را به ۳ یا ۴ روز برسانیم. الان کشورهای همسایه در حال نوشتن معاهده هستند و اگر این انجام شود، ما از کریدور ارتباطاتی حذف می‌شویم.

وی افزود: به خدا قسم که این راه‌آهن و آزادراه را که مطالبه می‌کنیم، فقط برای مردم خراسان نیست و برای مردم ایران است. ما در دهه پایانی ماه صفر، میزبان بیش از ۷ میلیون زائر بودیم. این حجم از ترافیک و تصادفات و تلفات بحث‌های ملی است. بحث ما ملی است. خواهشم این است که یک تیم ویژه و کمیته ویژه تعیین شده و یک بار برای همیشه، مطالعه‌ای انجام شود، شاید توجیه شویم که حق ما همین است؛ یا اینکه تصمیم گرفته شود که ظرف ۵ سال ما به میانگین کشور برسیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما کجای سیستم حمل‌ونقل هستیم؟ نمی‌دانم این مطالعات انجام شده است یا نه. کریدور‌های ورود و خروج ما مشخص است. هرکدام مشکلات جدی دارد. چه‌کسی متولی است؟ اشراف اطلاعاتی و کارشناسی را سازمان برنامه و بودجه باید مدیریت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->