برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: مقابل هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند
سرخط خبرها

واکسن کرونا آبان امسال وارد بازار می‌شود

  • کد خبر: ۳۶۱۹۴
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
  • ۲
واکسن کرونا آبان امسال وارد بازار می‌شود
آکسفورد اعلام کرد که تست واکسن کرونا که بر پایه پروتئین‌های تنباکو است مرحله تست انسانی را با موفقیت طی کرده و این واکسن تا به حال نتیجه منفی نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، واکسن کرونا در آخرین اخباری که در اختیار داشتیم توسط تیمی پژوهشگر در انگستان به تست انسانی رسیده بود و نتایج خوبی هم ثبت کرد؛ اما چون که زمان کافی برای مشاهده نتایج تست انسانی نگذشته بود هنوز به آن بی اعتماد بودیم.

 

آکسفورد اعلام کرد که تست واکسن کرونا ویروس که بر پایه پروتئین‌های تنباکو است مرحله تست انسانی را با موفقیت طی کرد. تیم پژوهش آکسفورد و محققان موسسه ملی سلامت انگلستان، در هند مستقر شده و آزمایشهای مربوط به واکسن کرونا ویروس را در کشورهای آفریقایی و برزیل تست کردند. این واکسن تا به حال نتیجه منفی نداشته است. پیش از مرحله آزمایشات انسانی، این گروه واکسن ساخته شده را بر روی ۶ میمون آلوده به کرونا ویروس تست کردند و خوشبختانه هر ۶ تا میمون نتایج خوبی را نشان دادند. آکسفور تاکید می‌کند نتیجه خوبی را که از سیستم ایمنی بدن حیوانات گرفتیم را از سیستم ایمنی بدن انسان نیز خواهیم گرفت.

 

عملکرد واکسن ظاهرا به این گونه است که از تکثیر بیشتر ویروس در بدن جلوگیری می‌کند. واکسن در بخش کوچکی به نام «اسپایک» از ویروس متمایز است. این واکسن با عملکرد مخصوص به خود، بدن را به رسمیت شناخته و تمام تلاش خود را برای تولید آنتی ویروس در بدن می‌کند تا ویروس را ریشه کن کند.

 

آکسفورد اعلام کرده است که این واکسن تا حدود ماه آبان یا آذر در دسترس همگان قرار می‌گیرد و قیمت تقریبی آن حدود ۱۳ دلار است که از نظر آکسفورد این قیمت بسیار منطقی و ارزان است. قیمت تقریبی به تومان، حدود ۲۹۰ هزار تومان است. این واکسن در واقع برای بیماری مرس ساخته شده است که در سال ۲۰۱۲ رواج داشت. حالا این واکسن بهترین گزینه پیش رو برای مهار کردن بیماری کرونا است. برای مرحله اول تولید، آکسفورد در تدارک تولید ۱۷ میلیون دوز از این واکسن است.

منبع: ایرنا


بیشتر بخوانید:

 

نوع پنجم و ششم کرونا می‌تواند کشنده‌ باشد + علائم

 

داروی منسوب به امام کاظم (ع) جعلی است

 

علائم جدید کرونا چیست؟

 

غذاهای مناسب برای مبتلایان به کرونا

 

تفاوت کرونا با آنفلوآنزا و سرماخوردگی

 

 چه موادغذایی بخوریم تا کرونا نگیریم؟

 

آخرین مرحله آزمایش واکسن کرونا آغاز شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یا زهرا (س)
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
1
ایران این واکسن رو خریداری میکنه یا نه؟؟
صداقت
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
آنفولانزا نیومد چ برسه...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->