آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید
سرخط خبرها
با صرف اعتبار از سوی شهرداری مشهد محقق می‌شود

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل رود پارک مشهد

  • کد خبر: ۳۶۲۱۹
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل رود پارک مشهد
رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان اینکه در حوزه کشف رود زیر ساخت‌ها برای ایجاد رودپارک فراهم شده افزود:برای این موضوع ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده و امیدواریم تا پایان سال به نتیجه مطلوب برسد.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- محمد رضا حیدری در نود و نهمین صحن علنی شورای شهر مشهد گفت: با مدیریت مردم حمل و نقل عمومی یک پنجم کاهش یافته است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که می‌توان در حوزه سکونتگاه‌های غیر رسمی ورود پیدا کرد موضوع توانمند سازی افراد است.

وی ادامه داد: نظام آموزش آنچه رسمی بیرون می‌دهد فارق التحصیلان فاقد مهارت است، قرار بود در دهه‌های گذشته سازمان ملی مهارت شکل بگیرد تا به جای آموزش‌های رسمی که مدرک گرایی را رونق می‌دهد مهارت هم باشد.

وی افزود:۷ مرداد شهادت امام محمد باقر است امامی که موقعیت ممتاز علمی ایشان در زمان خودشان زبانزد بود
وی گفت:ذخایر خونی ما در خراسان رضوی مطلوب نیست به ویژه در خراسان با حضور زوار شرایط متفاوت است.

جیدری با بیان اینکه ۱۰ مرداد عید قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمین است افزود: موضوع قربان موضوع ابتلا و امتحان ابراهیم در برابر امر خداوند است.

وی در تشریح وضعیت شهر در حوزه آمار کرونا نیز خاطر نشان کرد: گزارشاتی که این روز‌ها دریافت کردیم افزایش سه برابری مبتلایان در مشهد را نشان می‌دهد در موج اول کرونا توانستیم با همراهی مردم و استاندار کرونا را مدیریت کنیم.

مردم انتظار دارند ما محدودیت‌ها را برگردانیم، اما باید گفت الان تفاوت مدیریت وجود دارد در موج اول فعالیت‌های اقتصادی متوقف شده بود تعداد رمپ‌های ریلی به صفر رسیده بود تعداد پرواز‌ها از ۱۰۰ پرواز به ۷ مورد رسید در آن شرایط محدودیت‌های ما پاسخ داد، اما الان تمام فعالیت‌ها برقرار است و از سوی دیگر رویکرد دولت برقراری این فعالیت هاست. ما هم باید همسو با تصمیمات ملی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگرچه حمل و نقل عمومی به یک پنجم کاهش پیدا کرده و مردم خودشان در حال مدیریت هستند، اما این مهم به معنای بی توجهی ما نیست. رویکرد شورا پنجم موضوع توسعه متوازن همان عدالت به معنای عام بوده و هست. ۵۰ درصد فضای سبز در دوره ما درمناطق کم برخورداراحداث شده است.

حیدری گفت:ما به دنبال این هستیم متن و حاشیه را به لحاظ فیزیکی بر هم بزنیم در صد متری شهید چراغچی موضوع اتصال ابوطالب شمالی و غربی بر همین اصل است.

وی با بیان اینکه در حوزه کشف رود زیر ساخت‌ها برای ایجاد رودپارک فراهم شده افزود:برای این موضوع ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده و امیدواریم تا پایان سال به نتیجه مطلوب برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->