۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی برای گرامیداشت روز خبرنگار

  • کد خبر: ۳۷۷۰۰
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی برای گرامیداشت روز خبرنگار
سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی برای گرامیداشت روز خبرنگار در شرایط کرونا بیانیه ای صادر و منتشر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز در متن این بیانیه آمده است؛

به نام خداوند لوح و قلم

مبارک است غدیر، مبارک قلم‌هایی که تا قیامت، شرح غدیر می‌کنند، مبارک جریانی که با شهادت محمود صارمی به ولایت غدیری گره خورده است و مبارک است روز خبرنگار.

بسیجیان و سازمان بسیج رسانه نیز در شمار تبریک گویان به محضر خبرنگاران هستند؛ رسانه نگارانی که چراغ روشنی و مشعل آگاهی اند.

ضمن مبارک باد این ایام؛ اگر چه زیارت قلمداران دیار خورشید را برای خویش واجب و سعادت می‌دانیم، اما با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دیدار را به زمانی وا می‌نهیم که بتوانیم بر دستانی بوسه زنیم که پرچمداران جهاد نرم با دشمن هستند.

پس از راه دور، صمیمانه خدمتتان شادباش گفته و همه تلاش خویش را، متبرک به یاد غدیر و مستظهر به بسم الله الرحمن الرحیم می‌کنیم برای آغازی دیگر در راستای خدمت به اصحاب رسانه.

گفتنی است؛ هرگونه برنامه دیدار از رسانه‌ها توسط سازمان بسیج رسانه به قرار هرساله برای عرض تبریک و تجلیل در شرایط بهتر و پساکرونا انجام خواهد شد.

یادآور می شود؛ در شرایط اضطراری کنونی این سازمان، رسانه‌ها و روابط عمومی‌های ارگان‌های مختلف را نیز به عدم برگزاری مراسم‌های گرامیداشت در این ایام دعوت میکند.

ایام عزت مستدام
گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->