وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

«با من بخوان»، تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی، منتشر شد + تیزر و موزیک ویدئو

  • کد خبر: ۳۸۴۳۹
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
«با من بخوان»، تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی، منتشر شد + تیزر و موزیک ویدئو
تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی که شامل ۱۰ قطعه از پروژه «بامن بخوان» به آهنگسازی و تنظیم حسام ناصری است با ارائه چند اثر جدید منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز- در این آلبوم چند قطعه جدید از پروژه «با من بخوان» نیز وجود دارد. این آلبوم در ادامه پروژه «با من بخوان» است که آثار و اجراهای آن در سال ۹۸ با استقبال مخاطبان مواجه شد. علیرضا قربانی این کنسرت‌ها را در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه برد. این در حالی است که اجراهای «با من بخوان» در شهر تهران طی ۴۳ سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود اما حادثه هواپیمای اوکراینی و در ادامه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا فقط یک سانس از این کنسرت‌ها در ماه اسفند برگزار شود. این در حالی بود که تور اجراهای «با من بخوان» هم در شهرهای مختلف ایران روی صحنه رفت اما تور داخلی و بین‌المللی این پروژه به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمستان سال گذشته و بهار امسال لغو شد.

 

در آلبوم جدید علیرضا قربانی هم مانند اجراها و آثار گذشته پروژه «با من بخوان» شنونده تلفیق آواز ایرانی و موسیقی الکترونیک در تنظیم‌ها هستیم. اما آهنگ‌های جدید این مجموعه تا حدودی نزدیک به آثار ارکسترالی شده است که قبلاً از علیرضا قربانی بیشتر شنیده بودیم. در این مجموعه جمعی از نوازندگان سرشناس کشور حضور دارند و میکس و مسترینگ آثار را آرش پاکزاد انجام داده است.

 

تعداد بازدید : 735

تیزر آلبوم «با من بخوان»



اولین آلبوم مشترک علیرضا قربانی و حسام ناصری ماحصل پروژه‌ با من بخوان است که انتشار تک‌آهنگ‌های آن از اسفند 1397 آغاز شد. این پروژه با مدیریت «علی رضوی» در اردیبهشت سال گذشته و همزمان با ماه مبارک رمضان طی نه سانس در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت. در ادامه و با استقبال چشمگیر مخاطبان، کنسرت‌های با من بخوان طی سی و چهار سانس روی صحنه رفت. تا پیش از ماه‌های سوگواری و پس از آن در فصل پائیز هم ادامه تور با من بخوان در شهرهای دیگر ایران برگزار شد. در ادامه هم قرار بود که سانس‌های تمدیدی این کنسرت در تهران در فصل زمستان برگزار شود. اما رویدادهای تلخ نیمه دوم سال گذشته و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا پروژه با من بخوان فقط یک سانس اجرا در ماه اسفند به میزبانی تالار وحدت داشته باشد.



علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فیزیکی «با من بخوان» می‌توانند از طریق مراکز معتبر فرهنگی و هنری و  برای تهیه نسخه دیجیتالی از طریق سایت «بیپ تونز» و پلتفرم‌های بین‌المللی پخش موسیقی اقدام نمایند. طی روزهای گذشته در تبلیغات آلبوم «با من بخوان» از هشتگ «قانونی بشنویم» استفاده شده بود.

 

 
موزیک ویدئو «دلم گرفته» علیرضا قربانی 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->