نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تقابل جذاب استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی

  • کد خبر: ۳۸۵۱۴
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
تقابل جذاب استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران عصر دیروز برگزار شد و استقلال و پرسپولیس برگزار‌کننده حساس‌ترین جدال این مرحله خواهند بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛بعد از آنکه تیم فرهاد مجیدی دوشنبه‌شب و در ورزشگاه آزادی توانست در یک بازی عقب‌افتاده، سپاهان را از گردونه بازی‌ها حذف کند، جمع ۴ تیم نهایی این بازی‌ها کامل شد و پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد‌سلیمان در کنار آبی‌پوشان پایتخت، دیروز چشم به گوی‌های قرعه‌کشی این بازی‌ها داشتند که در پایان مشخص شد پرسپولیس روز سه‌شنبه ۴ شهریور و از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه خالی از هوادار آزادی میزبان استقلال است و تراکتور نیز ۵ شهریور و در همان ساعت باید از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کند.

استقلالی‌ها که عزم خود را جزم کرده اند با ادامه روند خوب هفته‌های اخیر خود هرطور شده قهرمانی در جام حذفی را از آنِ خود کنند، حالا فرصتی استثنایی پیدا کردند تا با برد مقابل رقیب دیرینه، مسیر رسیدن به قهرمانی‌شان را هموار کنند. از‌این‌رو پرسپولیس با وجود اینکه در لیگ قهرمان شده و شاید انگیزه زیادی برای حذفی ندارد، اما قطعا مقابل استقلال کوتاه نمی‌آید و برای اعاده‌حیثیت، هرکاری برای موفقیت انجام خواهد داد. در مسابقه‌ای که تساوی در آن نقشی ندارد، حالا فوتبال می‌تواند تعیین‌کننده باشد و شاهد یک جنگ زیبا و البته پرهیجان خواهیم بود. البته نکته تاریک برگزاری شهرآورد در نیمه‌نهایی حذفی، بدون‌تماشاگر‌بودن این مسابقه است. با توجه به شیوع کرونا، شهرآورد پایتخت برای اولین‌بار در تاریخ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود که این‌موضوع ممکن است از هیجان‌های بازی بکاهد و البته داخل زمین جنگ ادامه خواهد داشت.


چهارمین شهرآورد در جام حذفی

جدال چهارم شهریورماه ۲ تیم، چهارمین مسابقه‌ای است که در جام حذفی برگزار می‌شود. در ۳ بازی قبلی، ۲ برد سهم پرسپولیس بوده و یک‌بار هم آبی‌پوشان توانستند از سد حریف خود بگذرند. آخرین‌بار در فصل ۹۰-۹۱، در مرحله یک‌چهارم نهایی شاهد شهرآورد شماره ۷۴ بودیم. در آن بازی که قضاوتش را هدایت ممبینی برعهده داشت، تلاش ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه، گلی در پی نداشت و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه، استقلال توفانی ظاهر شد و در عرض ۱۰ دقیقه، ۳ بار دروازه پرسپولیس را باز کرد. مجتبی جباری، ستاره بی‌چون‌و‌چرای استقلال در آن دیدار بود و در دقایق ۹۶ و ۹۸، ۲ بار توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. اسماعیل شریفات در دقیقه ۱۰۶ نیز گل سوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند تا استقلال با ۳ گل از سد پرسپولیسِ حمید استیلی عبور کند.
 
پس از آن بازی، هواداران استقلال به‌دلیل ۴ پیروزی پیاپی مقابل پرسپولیس، به پرویز مظلومی لقب پرویز سوبله‌چوبله دادند. آبی‌پوشان در نیمه‌نهایی از سد شهرداری یاسوج گذشتند و در دیدار فینال نیز در ضربات پنالتی با غلبه بر شاهین، قهرمان جام حذفی شدند. حالا و در تاریخ ۵۲ ساله دیدار‌های ۲ تیم، استقلال و پرسپولیس برای اولین‌بار در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به‌مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار، در بازی فینال به‌مصاف برنده دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان برود.


کری سرخابی‌ها تمامی ندارد

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، پس از مشخص‌شدن قرعه این تیم در جام حذفی و مصاف این تیم برابر استقلال گفت: در جام حذفی امکان دارد هر قرعه‌ای رخ بدهد. ما هم تیم قهرمان هستیم و باید بیاییم از عنوان خودمان دفاع کنیم. وی افزود: برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم. با تمام قدرت به زمین می‌آییم. همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. ان‌شاءا... حق به حق‌دار برسد و اتفاقات چند‌هفته اخیر در بازی حذفی گریبان‌گیر ما نشود.

اظهارنظر‌های پیروانی باعث شد تا سعید رمضانی به‌عنوان مدیر آبی‌ها در مقام پاسخ‌گویی برآید و درباره صحبت‌های پیروانی گفت: آقای پیروانی مطلبی را گفتند که ما به کل آن را دور انداختیم. اصلا دنبال حاشیه نیستیم. به حد کفایت، حق استقلال خورده شده است. این بازی‌های رسانه‌ای اصلا قشنگ نیست که این اتفاق برای تیم در چند هفته دارد رخ می‌دهد. شما کیفیت تیم را ببینید، می‌فهمید که بهترین تیم ایران، استقلال است. او ادامه داد: خواهش می‌کنم جوسازی‌های رسانه‌ای از الان شروع نشود. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و کیفیت خود را در زمین فوتبال نشان می‌دهیم و روز شهرآورد هم فوتبال خود را ثابت می‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->