ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان کوهنوردان افغانستانی به ۱۶ قله مرتفع تهران صعود کردند + فیلم آغاز توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه‌گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی واکنش افغانستانی‌ها به وعده صادق؛ خوش‌آمدی قهرمان ایرانی! ویدئو | آغاز تجارت ریلی طالبان با کمک ایران تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و بحرین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

سفر اتباع افغانستان از ایران به کربلا منوط به تصمیم ستاد اربعین است

  • کد خبر: ۳۸۸۲۷
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
سفر اتباع افغانستان از ایران به کربلا منوط به تصمیم ستاد اربعین است
معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای سفر زائران افغانستانی اربعین به کربلا گرفته نشده است گفت: سفر اتباع افغانستان از ایران به کربلا منوط به تصمیم ستاد اربعین است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه اتباع افغانستان برای سفر به عراق از ایران می‌گذرند، سفر امسال آنها به کربلا منوط به تصمیم ستاد اربعین بیماری کرونا است.

 

وی ادامه داد: تاکنون ستاد اربعین درباره سفر زائران افغانستانی برای شرکت در مراسم اربعین تصمیمی نگرفته است.

 

حسن جعفری افزود: تصمیم گیری نهایی برای برگزاری مراسم اربعین امسال بستگی به وضعیت کرونا دارد و در این خصوص تابع ستاد کرونا و همچنین تصمیم دستگاه‌های متولی هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تصمیم قطعی برای ورود اتباع کشور افغانستان از گذرگاه رسمی دوغارون برای مراسم پایانی ماه‌های محرم و صفر در عراق اتخاذ نشده است.

 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: پارسال مرز دوغارون برای سومین سال متوالی پذیرای زائران کشور افغانستان برای عزیمت به کربلای معلی بود و امسال در صورتی که موافقت سفر زائران به عراق انجام گیرد این معبر رسمی با آمادگی کامل از مسافران افغانستانی استقبال خواهد کرد.

 

جعفری گفت: امید است که با کنترل بیماری کرونا شاهد تردد زائران برای مراسم اربعین باشیم و امسال هم هر چه باشکوه‌تر با رعایت موازین بهداشتی مراسمات عزاداری را برپا کنیم.

 

در ایام اربعین پارسال بیش از ۵۰هزار نفر از زائران افغانستانی از طریق گذرگاه رسمی دوغارون برای عزیمت به عراق وارد ایران شدند.

 

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->