با مبلغ ۲ میلیارد در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبر خوش برای زوج‌های جوان | صف وام ازدواج کوتاه می‌شود؟ معرفی ۱۰ ماشین خارجی که در سامانه فروش عرضه می‌شوند | ژاپنی‌ها در دوره جدید واردات خودرو یکه‌تازی می‌کنند + تصاویر چطور بهترین لاستیک را انتخاب کنیم و چقدر بابتش پول بدهیم؟ قیمت افغانی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای دهه شصتی‌ها + شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود سومین سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر‌های بسیار خوب دولت برای بورسی‌ها | ۴ تصمیم مهم برای نجات بازار سرمایه (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای دارندگان حواله پژو پارس؛ طرح تبدیل حواله به این ۳ خودرو آغاز شد + اسامی خودروها، مبلغ و زمان تحویل (۸ خرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز بورس بالاخره روشن شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ خرداد ۱۴۰۳)  آخرین جزئیات از تعیین تکلیف اعطای سهام عدالت به جاماندگان (۸ خرداد ۱۴۰۳) بانک‌ مرکزی نرخ سود بانکی را اعلام کرد | اخطار جدی به بانک‌هایی که از بخش‌نامه جدید پیروی نکنند یک دلار آمریکا وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) بایدونبایدهای عرضه نان اینترنتی در مشهد | نباید قیمت نان در بستر آنلاین افزایش یابد طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص! پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ هزار تن جو از اراضی خراسان‌رضوی نرخ روز دام زنده در بازار امروز مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | پیش‌بینی نرخ گوشت قرمز در بازار تشکیل ۴ پرونده تعزیراتی برای هیئت‌مدیره اتحادیه نانوایان مشهد بررسی وضعیت رهن و اجاره در شهرک شهید رجایی مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) دلار بازار آزاد به کانال ۵۸ هزار تومان صعود کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) قابلیت پیمایش هر خودروی برقی در هر بار شارژ چند کیلومتر است؟ اجاره‌بها زیر سقف قانون پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا سه‌شنبه (۸ خرداد ۱۴۰۳) بازار طلا روند صعودی را آغاز کرده است؟
سرخط خبرها

فروش سهام عدالت توسط کارگزاران بعد از ساعت بازار سرمایه

  • کد خبر: ۳۹۲۹۰
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
  • ۳
فروش سهام عدالت توسط کارگزاران بعد از ساعت بازار سرمایه
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، با اشاره به اینکه عوامل بنیادی بازار تغییری نکرده است، تاکید کرد: وضعیت بازار فرصتی برای سرمایه گذاری یا تجدید نظر در پرتفوی است و عوامل غیر بنیادی نمی‌تواند اثر شدید بر قیمت سهام و تصمیم سرمایه‌گذاران داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن خدابخش اظهار داشت: از آنجا که بازار سرمایه نسبت به بازار‌های موازی بازدهی بیشتری عاید سرمایه‌گذاران کرده است، طبیعتا ممکن است ریسک‌های بیشتری را هم متوجه سرمایه گذاران کند. پس سهامداران، مخصوصا آن‌ها که ریسک بیشتری می‌پذیرند و به طور مستقیم سرمایه‌گذاری می‌کنند، به ریسک‌های ویژه بازار و صنعت و نقدشوندگی سهم‌ها توجه کافی داشته باشند.

 

وی به کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت برخی سهم‌ها در چند روز اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه در بحث سرمایه‌گذاری، صف نشینی پدیده مورد قبولی نیست، افزود: برخی افراد در چند روز گذشته با قیمت‌هایی بالاتر از قیمت امروز متقاضی خرید بودند، در حالی که خود امروز با قیمتی پایین‌تر فروشنده بودند؛ بنابراین وضعیت امروز بازار، برای برخی سرمایه گذاران فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری خواهد بود.

 

خدابخش اظهار داشت: از دید تحلیلگران، در چند روز اخیر عواملی همچون بحث‌های سیاسی، فروش اوراق سلف نفتی به مردم، نرخ ارز، فروش سهام عدالت و مباحثی از این دست بازار را تا حدودی متاثر کردند.

 

وی افزود: در مبحث صندوق دارا دوم که متشکل از سهام ۴ پالایشگاه است، عرضه یا عدم عرضه آن قاعدتا بر سودآوری شرکت‌های پالایشی یا شرکت‌هایی که بر مبنای آن تشکیل صندوق می‌دهند، تاثیر ندارد.

 

خدابخش در پاسخ به سوالی در مورد تاثیر فروش سهام عدالت بر بازار هم گفت: از آنجا که فروش سهام عدالت درصد بالایی از ارزش معاملات روزانه بازار را تشکیل نمی‌دهد، تاثیر این فروش هم بر بازار چشمگیر نخواهد بود؛ از طرف دیگر، روش‌های دیگری هم برای فروش سهام عدالت از جمله فروش به قیمت پایانی و بعد از بازار در نظر گرفته شده است که می‌تواند مدنظر کارگزاران قرار بگیرد.



آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
هفتاد پنج روزه سهام دادم به بانک تجارت کو پولش خداخیرت نده که هروز تو تلویزیون یک چیزی میگی اره با تو هستم بی کفایت تر از تو مسئول ندیدم
سید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
بانک ملت لطفا مابقی پولمو واریز کنید پول نیاز داریم بانک ملت حدود ۷۰روره است تشکر منتظرم
رضا حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
این وسط فقط دولت خودشو نجات میده با کلاه به کلاه کردن.ازین میگیره میده به اون، همین سهام عدالت رو دقیقا دارن با ضرر میفروشن و میذارن سهم مورد نظر خوب کم ارزش بشه ومیخرن از مردم وبعد به چندین برابر میفروشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->