کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رصد زندانیان تازه آزاد شده با هوش مصنوعی

  • کد خبر: ۳۹۳۰۴
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
رصد زندانیان تازه آزاد شده با هوش مصنوعی
محققان تصمیم دارند با استفاده از دستبند‌های سلامتی و هوش مصنوعی مجرمان تازه آزاد شده را رصد کنند و به این ترتیب میزان بازگشت به بزهکاری را کاهش دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از نیواطلس، دو محقق حوزه رایانه در دانشگاه پوردو قصد دارند در یک تحقیق چهار ساله با استفاده از هوش مصنوعی مجرمانی که با عفو مشروط از زندان آزاد شده اند را رصد کنند. هدف این پروژه کاهش میزان بازگشت افراد به بزهکاری است.

هدف از این پروژه کاهش نرخ عود مجدد با شناسایی مداخلات اولیه برای کمک به افراد در حال گذر از زندان به جامعه عادی است.

مارکوس راجرز و امید کارابیک این پروژه تحقیقاتی را پیشنهاد کرده اند. کارابیک در این باره می گوید: دلیل اصلی بازگشت به بزهکاری آن است که زندان تازه آزاد شده احساس تعلق به جامعه ندارند. آنها دوره سختی را پشت سر گذاشته اند و بلافاصله به عادت های مجرمانه شان برمی گیرند.

طی این پروژه که در ایالت ایندیانا آمریکا انجام می شود، ۲۵۰ زندانی که عفو مشروط دریافت کرده اند، داوطلب شده اند. نیمی از آنها یک دستبند مخصوص دریافت می کنند که اطلاعات سلامتی مانند میزان استرس و ضربان قلب را رصد می کند. علاوه بر آن موبایلی در اختیار افراد قرار داده می شود که اطلاعات آنها مانند تصاویر و مکان هایی که بازدید می کنند را جمع آوری می کند.

نیمی دیگر از شرکت کنندگان نقش گروه کنترل را دارند و به طور فعال رصد نمی شوند. درمرحله بعد یک سیستم هوش مصنوعی اطلاعات جمع آوری شده از شرکت کنندگان را بررسی می کند تا درک بهتری از عوامل مرتبط با نرخ بالای بازگشت به بزهکاری مشخص شود. محققان اشاره می کنند سیستم هوش مصنوعی توسعه یافته به طور مداوم افراد را رصد نمی کند، بلکه در فواصلی معین اطلاعات را ارزیابی می کند. بنابراین سیستم نظارتی محسوب نمی شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->