نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تأکید سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بر لزوم آغاز تمرینات

  • کد خبر: ۳۹۳۱۱
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تأکید سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بر لزوم آغاز تمرینات
هادی رضایی گفت: به فدراسیون جانبازان و معلولان پیشنهاد دادم که اردو‌ها را با حداقل افراد به‌صورت تخصصی آغاز کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، هادی رضایی در خصوص پیگیری تمرینات ملی‌پوشان والیبال نشسته، اظهار داشت: ملی‌پوشان به صورت آنلاین و مجازی تمرینات خود را انجام می‌دهند، ولی مثل اینکه کم‌کم درحال وزنه بردار شدن، هستند، چون مرتب در کانال پیام‌رسان برای آن‌ها تمرینات آمادگی جسمانی و کار‌های بدنسازی می‌گذارند. ملی‌پوشان نیز در خانه تمرینات را پیگیری کرده و کمیته ملی پارالمپیک هم حقوق‌شان را پرداخت می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص آغاز اردو‌های تیم ملی والیبال نشسته، عنوان کرد: رشته‌های تیمی نیاز دارند که کار تیمی و با توپ را انجام دهند. با توجه به شرایط بیماری کرونا، پیشنهادی را به فدراسیون جانبازان و معلولین دادم که اردو‌ها با حداقل افراد به صورت تخصصی را آغاز کنیم و امیدوارم با استارت این اردو‌ها موافقت کنند.

وی با اشاره به اینکه در کشورمان لیگ‌های برخی از رشته‌ها شروع شده، یادآور شد: والیبال که در تمام دنیا شروع شده و در ایران هم رقابت‌های فوتبال تا دسته ۴ هم برگزار می‌شود. لیگ والیبال هم چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و ۴۴ رشته نیز برنامه‌های خود را به ستاد ملی مقابله به کرونا در ورزش داده‌اند. ما هم در این زمینه باید اردو‌ها را شروع کنیم.

رضایی افزود: یکسری تمهیدات را باید به ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش پیشنهاد بدهیم و اگر این تمهیدات اجرا شود، اردو‌ها را برگزار کنیم. اگر در مورد برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو نیز درصدبندی کنیم، تمرینات ورزش معلولین سایر کشور‌ها الان باید آغاز می‌شد. ما هم باید برنامه ریزی داشته باشیم تا اردو‌ها شروع شود.
 
منبع: پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->