اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نه لاتزیو، نه آرسنال؛ سردار آزمون در زنیت ماند!

  • کد خبر: ۳۹۴۶۱
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
نه لاتزیو، نه آرسنال؛ سردار آزمون در زنیت ماند!
برخلاف شایعاتی که ماه‌ها حول سردار آزمون شنیده می‌شد، او در زنیت ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌های اخیر اخبار متعددی پیرامون سردار آزمون وجود داشت که با ترک تیم زنیت به یک تیم بزرگ‌تر ملحق خواهد شد؛ البته این اتفاق در گذشته به دفعات رخ داده بود، اما تصمیم مهاجم تیم ملی هم چنان برای ادامه حضور در فوتبال روسیه است. این فصل نگاه تیم‌های اروپایی به سردار جدی‌تر شد به این خاطر که او در تیم زنیت به عنوان آقای گلی رقابت‌ها دست پیدا کرد و از سویی جام قهرمانی بر بالای سر برد.

تمرینات تیم زنیت آغاز شده و سردار آزمون هم یکی از بازیکنان حاضر در تمرین است. سرگئی سماک سرمربی تیم زنیت در این باره می‌گوید بازیکنان خارجی که در تمرین حاضر شده اند بدین معنی است که ما آن‌ها را می‌خواهیم و اردوی تیم را ترک نمی‌کنند.

اصرار زنیت به حفظ سردار آزمون طبیعی است به این خاطر که تیم در ماه‌های آینده درگیر لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد و بدون شک سردار با گل‌های خود در این لیگ می‌تواند آورده‌های بیشتری برای تیم روسی داشته باشد. از سویی گلزنی سردار در این رقابت‌ها موجب افزایش قیمت فروش او شود؛ در این صورت زنیت می‌تواند در تعطیلات زمستانی اقدام جدی تری برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران انجام دهد.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->