آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

نیروهای آزاد مدارس غیردولتی بیمه می شوند؟

  • کد خبر: ۳۹۵۶۱
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
نیروهای آزاد مدارس غیردولتی بیمه می شوند؟
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تمام معلمانی که به‌طور تمام‌وقت در مدارس غیردولتی کار می‌کنند، باید بیمه شوند
به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی درباره بیمه معلمان گفت: تمام معلمانی که به‌طور تمام‌وقت در مدارس غیردولتی کار می‌کنند باید بیمه شوند اگر از این موضوع تخطی شود باید مورد بازخواست قرار بگیرند. معلمی یک شغل نیست اگر آرامش کافی وجود نداشته باشد نمی‌تواند کار کند و این موضوع تأثیر منفی بر روی روحیه دانش‌آموزان و معلمان می‌گذارد.

وی درباره به‌کارگیری معلمان بازنشسته گفت: ۱۰۰ هزار نیروی حق‌التدریس داریم که شروع کارشان قبل از سال ۹۱ بوده است. متعهد هستیم این افراد را به کار بگیریم در برخی از مناطق که نیاز به نیروی کارآمد داریم و نمی‌توانیم نیرو‌ها را تأمین کنیم ممکن است از نیروی بازنشسته استفاده کنیم تا کمبود نیروی خود را جبران کنیم.

حاجی میرزایی درباره رتبه‌بندی معلمان نیز عنوان کرد: معلمان باید در رتبه‌های متفاوتی متناسب با صلاحیت‌های تخصصی، حرفه‌ای و عمومی قرار بگیرند این کار انجام شده و دولت نیز بر این اساس معلمان را در ۵ رتبه تقسیم کرده است.

وی اضافه کرد: برای پررنگ شدن فاصله و امتیازات بین رتبه‌ها، اگر امکانش باشد در سال آینده بودجه بیشتری به آن اختصاص می‌دهیم که این موضوع توجه مجلس را می‌طلبد، تمام معلمان بر اساس صلاحیت از رتبه یک تا پنج رتبه‌بندی شدند و متناسب با این رتبه حقوق آنان متفاوت است.

وی درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین گفت: اجرایی شدن سند تحول نیازمند تحولاتی در آموزش‌وپرورش است تا دانش آموزان را از حافظه محوری به سمت مهارت محوری و تربیت محوری ببرد و آنان را در ۶ ساحت تربیتی رشد دهد.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: برای این منظور نیازمند هستیم برنامه درسی را متناسب با این اهداف تدوین کنیم درگذشته اقداماتی انجام شده که پیش‌نیاز ورود به این مرحله بوده است امسال تا پایان سال راهنمای تولید برنامه درسی برای تمام پایه‌ها تدوین و تصویب می‌شود و براساس آن محتوای آموزشی و بسته‌های یادگیری تغییر پیدا می‌کند.

حاجی میرزایی بابیان اینکه امسال ۲۵ بسته تحولی را استخراج کردیم که ویژگی‌هایی ازجمله شورانگیز مبتنی برتقاضای اجتماعی، نتیجه بخشی در مدرسه و در سطح دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۵ بسته تدوین و در دستور کار قرارگرفته است. تلاش داریم تا پایان سال تحصیلی جاری بتوانیم تصویری از اجرایی شدن واقعی سند را داشته باشیم.

وی در بحث جذب نیرو گفت: «امسال ۲۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۲۸ هزار نفر از طریق ماده ۲۸، ۲۵ هزار نفر نیز از طریق تبدیل وضعیت جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.
 
مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->