آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

کشف ماده مخدر جدید؛ مجیک ماشروم وارد کشور شده است؟

  • کد خبر: ۳۹۶۰۷
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کشف ماده مخدر جدید؛ مجیک ماشروم وارد کشور شده است؟
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: در کشور مقدار کمی مجیک ماشروم کشف شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مجید كریمی در این باره اظهار کرد: در کشور مقدار کمی از این ماده مخدر کشف شده و تا امروز معضل خاصی در حوزه قارچ یا مجیک ماشروم نداشتیم.
 
کشف ماده مخدر جدید؛ مجیک ماشروم وارد کشور شده است؟
 
وی در خصوص این سوال که آیا قشر جوان در چند سال اخیر به سمت مصرف گل رفته‌اند نیز گفت: ماده گل را اغلب جوانان مصرف می‌کنند، اما نمی‌توان گفت مخصوص به قشر خاصی است. ماده مخدر گل وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر آن شود. بذر آن در کشور‌های اروپایی فرآوری شده، آثار مخربی دارد و تخریب آن ۴۰برابر حشیش است. ماده توهم‌زای قوی‌ای است که اثراتش را در قتل‌های هولناک و خودکشی‌ها می‌بینیم.

منبع: جام جم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->